• En dat is echt super jammer natuurlijk. Ik dacht: misschien kunnen we de koppen eens bij elkaar steken en kijken of we manieren kunnen bedenken om meer aandacht voor het lezen te generen? Misschien topics aanmaken zoals "welk verhaal heb jij voor het laatst gelezen?" of misschien zijn er andere ideeën, zoals bijvoorbeeld de Q-Bookstore (recensies).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothar schreef:
    Ik vind dat je het heel tof hebt uitgewerkt! Omdat ik zoiets al doe met gepubliceerde auteurs zal ik er niet aan meedoen, maar ik ga jullie zeker volgen! Ik zal zelf wel een topic aanmaken voor bookshelves, tenzij Ashley dat natuurlijk zelf wil doen, want dat vind ik heel tof!

    Het idee van de bookshelves was van mij (; Maar je mag er best een topic van maken ^^

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 14:32 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Het idee van de bookshelves was van mij (; Maar je mag er best een topic van maken ^^

    Ooh sorry haha. Credits naar jou dan.^^

    Edit: ik bedoelde wat anders dan jij met dezelfde term haha. Ik bedoel een topic waar mensen een lijstje kunnen insturen voor hun eigen bookshelf (= hun favoriete story)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 14:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothar schreef:
    (...)
    Ooh sorry haha. Credits naar jou dan.^^

    Edit: ik bedoelde wat anders dan jij met dezelfde term haha. Ik bedoel een topic waar mensen een lijstje kunnen insturen voor hun eigen bookshelf (= hun favoriete story)

    Ohh, haha, ik dacht ook al


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik wil wel meedoen. Heb wel wat puntjes:

    - 15 hoofdstukken vind ik teveel. In ieder geval vopr mijn opvatting over hoofdstukken omdat ik ze minimaal 1000 woorden wil hebben. Misschien kun je betet een woordenaantal doen, aangezien woorden per hoofdstuk erg kan verschillen en mensen die 500 per hoofdatuk doen hebben een veel korter verhaal op H15 dan mensen die 1000 of 2000 per hoofdstuk doen.

    - ik zou graag nog even duidelijk willen hebben waar dit precies over gaat. Alleen het bekend maken van goede verhalen? Die lijstjes met tips en tricks is iets anders (misschien kun je daar een ander topic voor openen).

    - ik vind toch dat er ook wat eisen aan de verhalen gesteld moeten worden. Aangezien een verhaal dat vol fouten staat en meer een kinderschrijfsel is, ik persoonlijk niet aan iemand zou aanraden behalve mijn zusje (misschien zelfs dan niet).
    Dan moeten we nog even overleggen wat we dan belangrijk vinden waar het verhaal aan moet voldoen.

    Misschien kom ik later nog met meer.
    Misschien als we het 'team' compleet hebben nummers delen zodat de communicatie wat makkelijker gaat?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 15:33 ]

    Ik vind dat je helemaal gelijk heb. Ik merk dat heelveel nu naar wattpad gaan om te lezen, engels enzo, dus daar zalhet ook aan liggen. Zelf heb ik ook nog een boel bij te lezen hahaha #guilty (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Puellae schreef:
    Ik wil wel meedoen. Heb wel wat puntjes:

    - 15 hoofdstukken vind ik teveel. In ieder geval vopr mijn opvatting over hoofdstukken omdat ik ze minimaal 1000 woorden wil hebben. Misschien kun je betet een woordenaantal doen, aangezien woorden per hoofdstuk erg kan verschillen en mensen die 500 per hoofdatuk doen hebben een veel korter verhaal op H15 dan mensen die 1000 of 2000 per hoofdstuk doen.

    - ik zou graag nog even duidelijk willen hebben waar dit precies over gaat. Alleen het bekend maken van goede verhalen? Die lijstjes met tips en tricks is iets anders (misschien kun je daar een ander topic voor openen).

    - ik vind toch dat er ook wat eisen aan de verhalen gesteld moeten worden. Aangezien een verhaal dat vol fouten staat en meer een kinderschrijfsel is, ik persoonlijk niet aan iemand zou aanraden behalve mijn zusje (misschien zelfs dan niet).
    Dan moeten we nog even overleggen wat we dan belangrijk vinden waar het verhaal aan moet voldoen.

    Misschien kom ik later nog met meer.
    Misschien als we het 'team' compleet hebben nummers delen zodat de communicatie wat makkelijker gaat?


    Ik vind dat je geleik hebt over dat woorden aantal, maar 1000 woorden vind ik nog wat weinig. 15 hoofdstukken is echt teveel... Misschien 2500 woorden? Dan hebben meeste verhalen al echt een verhaal.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Puellae schreef:
    Ik wil wel meedoen. Heb wel wat puntjes:

    - 15 hoofdstukken vind ik teveel. In ieder geval vopr mijn opvatting over hoofdstukken omdat ik ze minimaal 1000 woorden wil hebben. Misschien kun je betet een woordenaantal doen, aangezien woorden per hoofdstuk erg kan verschillen en mensen die 500 per hoofdatuk doen hebben een veel korter verhaal op H15 dan mensen die 1000 of 2000 per hoofdstuk doen.

    - ik zou graag nog even duidelijk willen hebben waar dit precies over gaat. Alleen het bekend maken van goede verhalen? Die lijstjes met tips en tricks is iets anders (misschien kun je daar een ander topic voor openen).

    - ik vind toch dat er ook wat eisen aan de verhalen gesteld moeten worden. Aangezien een verhaal dat vol fouten staat en meer een kinderschrijfsel is, ik persoonlijk niet aan iemand zou aanraden behalve mijn zusje (misschien zelfs dan niet).
    Dan moeten we nog even overleggen wat we dan belangrijk vinden waar het verhaal aan moet voldoen.

    Misschien kom ik later nog met meer.
    Misschien als we het 'team' compleet hebben nummers delen zodat de communicatie wat makkelijker gaat?


    - Ik heb 15 hoofdstukken genomen omdat ik al 6 jaar op Quizlet heel actief lees en weet dat het merendeel van datgeen waarop ik me abonneer maar een kortstondig idee is in het hoofd van de schrijver. Ze beginnen eraan, schrijven een paar hoofdstukken, maar dan kappen ze er ineens mee, omdat ze niet meer weten wat ermee te doen. Het merendeel van wat op Quizlet begonnen wordt, loopt uiteindelijk dood. Daarom dat ik 15 zelf een goede norm vind. Mensen raken gemakkelijk aan 8 of zo, net nog 10 soms. Maar dan stoppen ze er ineens mee. Door 15 te nemen voorkom je deze gevallen. Ik wil echt lopende verhalen aanbieden omdat dit best wat tijd in beslag neemt en het niet wil weggooien aan iets wat een maand later inactief staat. Ook voor de mensen die opzoek zijn om iets te lezen kan het heel frustrerend zijn dat het ineens niet meer verder gaat. Ik vind dat je wel een goed punt hebt, met het aantal woorden. Maar ik ben wel van mening dat het toch al een zekere omvang moet hebben. Om de bovenstaande reden. Bovendien, als mensen nu nog niet aan de limiet zitten, kunnen ze een maand later wel al de limiet hebben bereikt en dan opgenomen worden.

    - Ik wil me net niet alleen op "de goede'' verhalen focussen of de populaire verhalen. Ik wil mensen hun verhaal laten voorstellen op een iets diepgaandere manier dan in de omschrijving. Hen over hun verhaal laten vertellen. Zodat de potentiële lezer meer hoogte krijgt van wat dat verhaal allemaal omvat en waarom het de moeite waard zou zijn om het te lezen. Iets wat ze niet kunnen bevatten door het vluchtig eens te doorlopen of van de omschrijving alleen.

    - Hier sta ik wat dubbelzijdig tegenover. Enerzijds omdat het net een beetje hetgeen is waartegen ik me verzetten wil, tegen die kritische buitenstaander die voorbij komt en zegt: barslecht, spelfouten, afgekeurd. Door alleen een vluchtige blik erop te hebben geworpen. Als schrijver is dat enorm frustrerend, want die buitenstaander heeft misschien niet alles gezien, laat staan begrepen. Daarom net wil ik de schrijver aan het woord laten en hén eens laten vertellen wat er wél in het verhaal te zien is in plaats van er niet in te zien is. Anderzijds heb je wel een punt dat er soms sommige dingen hier gewoon echt niet te lezen zijn en we pure rotzooi ook niet moeten aanbieden. Al wil ik niet té streng zijn. Mensen wiens spelling niet op punt staat hebben soms wel prachtige verhaallijnen en sommige kinderschrijfsels hebben dan ook weer een degelijke verhaallijn. Al is het misschien niet prima neergezet. Andere mensen hebben een stijl die oké is en spelling die feilloos is, maar het verhaal zelf is gewoon flut. Toch is hun taal dan weer prachtig en hebben ze op dat vlak lezers iets aan te bieden.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 16:22 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    - Ik heb 15 hoofdstukken genomen omdat ik al 6 jaar op Quizlet heel actief lees en weet dat het merendeel van datgeen waarop ik me abonneer maar een kortstondig idee is in het hoofd van de schrijver. Ze beginnen eraan, schrijven een paar hoofdstukken, maar dan kappen ze er ineens mee en weten ze niet verder wat te doen. Het merendeel van wat op Quizlet begonnen wordt, loopt uiteindelijk dood. Daarom dat ik 15 zelf een goede norm vind. Mensen raken gemakkelijk aan 8 of zo, net nog 10 soms. Maar dan stoppen ze er ineens mee. Door 15 te nemen voorkom je deze gevallen. Ik wil echt lopende verhalen aanbieden omdat dit best wat tijd in beslag neemt en het niet wil weggooien aan iets wat een maand later inactief staat. Ook voor de mensen die opzoek zijn om iets te lezen kan het heel frustrerend zijn dat het ineens niet meer verder gaat. Ik vind dat je wel een goed punt hebt, met het aantal woorden. Maar ik ben wel van mening dat het toch al een zekere omvang moet hebben. Om de bovenstaande reden. Bovendien, als mensen nu nog niet aan de limiet zitten, kunnen ze een maand later wel al de limiet hebben bereikt en dan opgenomen worden.

    - Ik wil me net niet alleen op "de goede'' verhalen focussen of de populaire verhalen. Ik wil mensen hun verhaal laten voorstellen op een iets diepgaandere manier dan in de omschrijving. Hen over hun verhaal laten vertellen. Zodat de potentiële lezer meer hoogte krijgt van wat dat verhaal allemaal omvat en waarom het de moeite waard zou zijn om het te lezen.

    - Hier sta ik wat dubbelzijdig tegenover. Enerzijds omdat het net een beetje hetgeen is waartegen ik me verzetten wil, tegen die kritische buitenstaander die voorbij komt en zegt: barslecht, spelfouten, afgekeurd. Door een vluchtige blik erop te hebben geworpen. Daarom wil ik de schrijver aan het woord laten en hén eens laten vertellen wat er wél in het verhaal te zien is in plaats van er niet in te zien. Anderzijds heb je wel een punt dat er soms sommige dingen hier gewoon echt niet te lezen zijn en we pure rotzooi ook niet moeten aanbieden. Al wil ik niet té streng zijn. Mensen wiens spelling niet op punt staat hebben soms wel prachtige verhaallijnen en sommige kinderschrijfsels hebben dan ook weer een degelijke verhaallijn. Al is het misschien niet prima neergezet. Andere mensen hebben een stijl die oké is en spelling die feilloos is, maar het verhaal zelf is gewoon flut. Toch is hun taal dan weer prachtig en hebben ze op dat vlak lezers iets aan te bieden.


    Oh, jha zo... Dan lijkt die 15 hoofdstukken best meevallen. Hoewel sommige (een verhaal van mij heeft 200 woorden per hoofdstuk) minder woorden heeft... Hoe wordt dat dan gedaan? Gewoon de 15 hoofdstukken?

    Ik vind het beter als er verschillende soorten verhalen worden beoordeeld. Ook omdat er verrassend veel goede verhalen zijn die amper 5 abo's hebben.
    Zoals er gezegd wordt: ook mensen die veel fouten maken kunnen geweldige verhaallijnen hebben geschreven. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Histoire schreef:
    (...)

    - Ik heb 15 hoofdstukken genomen omdat ik al 6 jaar op Quizlet heel actief lees en weet dat het merendeel van datgeen waarop ik me abonneer maar een kortstondig idee is in het hoofd van de schrijver. Ze beginnen eraan, schrijven een paar hoofdstukken, maar dan kappen ze er ineens mee, omdat ze niet meer weten wat ermee te doen. Het merendeel van wat op Quizlet begonnen wordt, loopt uiteindelijk dood. Daarom dat ik 15 zelf een goede norm vind. Mensen raken gemakkelijk aan 8 of zo, net nog 10 soms. Maar dan stoppen ze er ineens mee. Door 15 te nemen voorkom je deze gevallen. Ik wil echt lopende verhalen aanbieden omdat dit best wat tijd in beslag neemt en het niet wil weggooien aan iets wat een maand later inactief staat. Ook voor de mensen die opzoek zijn om iets te lezen kan het heel frustrerend zijn dat het ineens niet meer verder gaat. Ik vind dat je wel een goed punt hebt, met het aantal woorden. Maar ik ben wel van mening dat het toch al een zekere omvang moet hebben. Om de bovenstaande reden. Bovendien, als mensen nu nog niet aan de limiet zitten, kunnen ze een maand later wel al de limiet hebben bereikt en dan opgenomen worden.

    - Ik wil me net niet alleen op "de goede'' verhalen focussen of de populaire verhalen. Ik wil mensen hun verhaal laten voorstellen op een iets diepgaandere manier dan in de omschrijving. Hen over hun verhaal laten vertellen. Zodat de potentiële lezer meer hoogte krijgt van wat dat verhaal allemaal omvat en waarom het de moeite waard zou zijn om het te lezen.

    - Hier sta ik wat dubbelzijdig tegenover. Enerzijds omdat het net een beetje hetgeen is waartegen ik me verzetten wil, tegen die kritische buitenstaander die voorbij komt en zegt: barslecht, spelfouten, afgekeurd. Door een vluchtige blik erop te hebben geworpen. Daarom wil ik de schrijver aan het woord laten en hén eens laten vertellen wat er wél in het verhaal te zien is in plaats van er niet in te zien. Anderzijds heb je wel een punt dat er soms sommige dingen hier gewoon echt niet te lezen zijn en we pure rotzooi ook niet moeten aanbieden. Al wil ik niet té streng zijn. Mensen wiens spelling niet op punt staat hebben soms wel prachtige verhaallijnen en sommige kinderschrijfsels hebben dan ook weer een degelijke verhaallijn. Al is het misschien niet prima neergezet. Andere mensen hebben een stijl die oké is en spelling die feilloos is, maar het verhaal zelf is gewoon flut. Toch is hun taal dan weer prachtig en hebben ze op dat vlak lezers iets aan te bieden.


    - Het was niet mijn idee om een woordenaantal van 2500, maar als je een berekeningetje maakt. Als mensen 600 woorden per hoofdstuk hebben en 15 hoofdstukken, is dat 9000 woorden. Is dat een goede marge of dacht je nog hoger (10000 kan natuurlijk ook om gewoon een mooi getal te hebben haha).

    - ik begrijp wat je zegt, maar misschien dat er dan toch van te voren een soort onderzoekje wordt ingesteld. Misschien ook een lijstje met de dingen die jij genoemd hebt, met de afspraak dat het verhaal kan worden gebruikt wanneer het voldoet aan twee punten van het lijstje (of drie, of wanneer het één zwaarder telt dan het ander etc). Dat we zo toch een beetje onderzoeken wat we de potentiële lezer voorleggen.

    Wat jij zei, Puella, vind ik inderdaad een veel beter idee dan wat ik zei. We doen het inderdaad beter per aantal woorden. 600 is een goed gemiddelde dus ik ga met minstens 9000 woorden akkoord als norm.

    En inderdaad, ik vind het toch wel goed om eens een blik te werpen op hetgeen we voorschotelen. Het is maar een voorstel, voor de checkprocedure, laat weten wat jullie er van vinden. Eerst bepalen we of het er min of meer oké uitziet. Dus niet te kinderlijk, met van die smiley - toestanden, als je me snapt. Vinden we het er zelf niet oké uitzien, dan kijken we - en alleen dàn - naar het aantal abo's. Heeft het toch 10 abo's of meer, dan moet er toch een zekere waarde inzitten die we misschien zelf niet inzien, maar door andere mensen wel gezien zou kunnen worden. Dan kan het interessant zijn om die abo's eens te PB'en en luisteren wat ze ervover te zeggen hebben. Nogmaals: alleen dan nemen we abo's als uitgangspunt want er kunnen goede verhalen zijn met nog geen 5 lezers. Nagaan of alles een goede verhaallijn heeft, is nogal veel werk, want dan moet je die verhalen werkelijk altijd allemaal doorlezen...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 16:44 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Wat jij zei, Puella, vind ik inderdaad een veel beter idee dan wat ik zei. We doen het inderdaad beter per aantal woorden. 600 is een goed gemiddelde dus ik ga met minstens 9000 woorden akkoord als norm.

    En inderdaad, ik vind het toch wel goed om eens een blik te werpen op hetgeen we voorschotelen. Het is maar een voorstel, voor de checkprocedure, laat weten wat jullie er van vinden. Eerst bepalen we of het er min of meer oké uitziet. Dus niet te kinderlijk, met van die smiley - toestanden, als je me snapt. Vinden we het er zelf niet oké uitzien, dan kijken we - en alleen dàn - naar het aantal abo's. Heeft het toch 10 abo's of meer, dan moet er toch een zekere waarde inzitten die we misschien zelf niet inzien, maar door andere mensen wel gezien zou kunnen worden. Dan kan het interessant zijn om die abo's eens te PB'en en luisteren wat ze ervover te zeggen hebben. Nogmaals: alleen dan nemen we abo's als uitgangspunt want er kunnen goede verhalen zijn met nog geen 5 lezers. Nagaan of alles een goede verhaallijn heeft, is nogal veel werk, want dan moet je die verhalen werkelijk altijd allemaal doorlezen...


    Bij 9000 woorden zijn de meeste verhalen inderdaad goed op weg, :3 ik vind het goed op die manier.

    Ik snap alleen niet hoe we dan de verhalen selecteren? Op verzoek van mensen? Waarschijnlijk sowieso met toestemming van de auteur, maar dan dus ook de verhalen die we zelf kiezen.
    De verhalen die bij "nieuwste staan." toch?

    Hoeveel verhalen doen we dan in een bepaalde tijd?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    (...)

    Bij 9000 woorden zijn de meeste verhalen inderdaad goed op weg, :3 ik vind het goed op die manier.

    Ik snap alleen niet hoe we dan de verhalen selecteren? Op verzoek van mensen? Waarschijnlijk sowieso met toestemming van de auteur, maar dan dus ook de verhalen die we zelf kiezen.
    De verhalen die bij "nieuwste staan." toch?

    Hoeveel verhalen doen we dan in een bepaalde tijd?


    1. Inderdaad een combinatie van beiden. Aangezien het gratis publiciteit is, denk ik dat er wel wat animo voor zal zijn en er wel veel mensen zich zullen opgeven. Dan zullen we met een wachtlijst komen te zitten. Dus dan moeten we de stories die we uitkiezen in dat systeem incorporeren. Dus hoe zouden we dat dan het best aanpakken? Bij elke story die afgehandeld is, zetten we een nieuwe onderaan de lijst? De mensen die zichzelf opgeven voegen we er gewoon aan toe. Zo hebben we een goede mix. En dan gaan we gewoon systematisch onze lijst af?

    2. Ik zat te denken aan één per week. We zijn nu al met 3, dus dan zou dat elk om de 3 weken zijn. Ik hoop dat we nog meer teamleden vinden, want dan hebben we natuurlijk veel meer marge en tijd... Als we toch maar met 3 blijven en het vormt een probleem om het op tijd af te leveren, dan kunnen we misschien om de 2 weken iets laten verschijnen...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 17:13 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    1. Inderdaad een combinatie van beiden. Aangezien het gratis publiciteit is, denk ik dat er wel wat animo voor zal zijn en er wel veel mensen zich zullen opgeven. Dan zullen we met een wachtlijst komen te zitten. Dus dan moeten we de stories die we uitkiezen in dat systeem incorporeren. Dus hoe zouden we dat dan het best aanpakken? Bij elke story die afgehandeld is, zetten we een nieuwe onderaan de lijst? De mensen die zichzelf opgeven voegen we er gewoon aan toe. Zo hebben we een goede mix. En dan gaan we gewoon systematisch onze lijst af?

    Ik zat te denken aan één per week. We zijn nu al met 3, dus dan zou dat elk om de 3 weken zijn. Ik hoop dat we nog meer teamleden vinden, want dan hebben we natuurlijk veel meer marge en tijd... Als we toch maar met 3 blijven en het vormt een probleem om het op tijd af te leveren, dan kunnen we misschien om de 2 weken iets laten verschijnen...


    Eén verhaal per week klinkt weinig, maar er gaat natuurlijk veel werk in zitten. :3 Dat snap ik opzich wel, ik denk als er één recensie is geschreven dat ik wel precies weet wat er van mij verwacht wordt. Of misschien een voorbeeld recensie? Zodat iedereen kan kijken hoe het er ongeveer eruit zal zien?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    (...)

    Eén verhaal per week klinkt weinig, maar er gaat natuurlijk veel werk in zitten. :3 Dat snap ik opzich wel, ik denk als er één recensie is geschreven dat ik wel precies weet wat er van mij verwacht wordt. Of misschien een voorbeeld recensie? Zodat iedereen kan kijken hoe het er ongeveer eruit zal zien?


    Inderdaad, er kruipt heel veel werk, we moeten interviewen, antwoorden terug krijgen, een tekst maken in en ik heb zelf geen zéé van tijd, tijdens het jaar zit ik met mijn studie en zelf nog met mijn story, waarvan ik kan zeggen dat ik niet bereid zal zijn om het voor iets anders op Quizlet te laten vallen. Als ik teveel zo'n dingen ga moeten afleveren, weet ik nu al dat ik dat niet ga volhouden als ik mijn verhaal daarvoor zou moeten laten. Dus best dat we onszelf de tijd geven om het erbij te nemen. Om de 3 weken is prima voor mij. Dan heb je telkens 2 hele weken tijd. Ik zal wel de eerste doen dan snappen jullie misschien ook beter wat ik precies in gedachten heb. Ik kan wel nog niet zeggen wanneer het af zal zijn, want ik heb examens, deze maand. Dus dan gaat alles op Quizlet trager dan anders.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 17:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    1. Inderdaad een combinatie van beiden. Aangezien het gratis publiciteit is, denk ik dat er wel wat animo voor zal zijn en er wel veel mensen zich zullen opgeven. Dan zullen we met een wachtlijst komen te zitten. Dus dan moeten we de stories die we uitkiezen in dat systeem incorporeren. Dus hoe zouden we dat dan het best aanpakken? Bij elke story die afgehandeld is, zetten we een nieuwe onderaan de lijst? De mensen die zichzelf opgeven voegen we er gewoon aan toe. Zo hebben we een goede mix. En dan gaan we gewoon systematisch onze lijst af?

    2. Ik zat te denken aan één per week. We zijn nu al met 3, dus dan zou dat elk om de 3 weken zijn. Ik hoop dat we nog meer teamleden vinden, want dan hebben we natuurlijk veel meer marge en tijd... Als we toch maar met 3 blijven en het vormt een probleem om het op tijd af te leveren, dan kunnen we misschien om de 2 weken iets laten verschijnen...


    Ik vind je idee super goed Marie (en ik wil er zeker aan meehelpen!), maar ik wil je aandacht wel op één puntje vestigen: Als ik een nieuw verhaal zoek, wil ik zo snel mogelijk te weten komen of het iets voor mij is of niet. Ik heb bijvoorbeeld geen zin om drie Word pagina's aan uitleg, interviews, ... te lezen om dan tot de conclusie te komen of het toch niets voor mij is. Persoonlijk denk ik dat wel meer mensen er zo over denken dus zorg er zeker voor dat je ook niet té diepgaand gaat. (:

    Ik zou ook zeker voor elk interview/analyse/story of the week post/... een kort lijstje maken bijvoorbeeld op deze manier:

    genre: fantasy / fanfiction / detective / horror
    leeftijdscategorie: alle leeftijden / 12+ / 16+
    POV: eerste persoon / derde persoon of alwetende verteller/ vertellende ik / belevende ik/...
    Grammatica: slecht / goed / heel goed
    Updates: 1x per maand / 1x per 2 weken / 1x per week/....
    Esthetisch (mooie zinnen, etc): goed / heel goed/...


    Zo kunnen mensen in een oogopslag de belangrijkste kenmerken al zien. (Ik heb maar enkele suggesties gegeven waar ik belang aan hecht, er zijn heus nog wel enkele belangrijke dingen die erbij moeten.)


    The soul needs autumn.