• L E T      T H E      H U N T      B E G I N

    Danbury, Connecticut. Een stad waarin zo'n 80,000 mensen wijdverspreid leven. Een plek met veel bossen en mooi gelegen aan een meer. Een stad met een eigen ziekenhuis en highschool. Maar ook een stad die een baken lijkt te zijn voor het bovennatuurlijke. Al decennia lang wonen hier vampiers, weerwolven, heksen en andere wezens tussen de mensen. Soms vreedzaam, soms met hun eigen vete's en ruzies. Alles veranderd echter als een groep jagers ook naar Danbury komt, want ook voor hen is het niet onopgemerkt gegaan dat er hier zoveel bovennatuurlijks afspeelt. Blijft de vrede in Danbury voortbestaan, of loopt dit helemaal fout?


    Your make-up is terrible

    Velaris schreef:
    (...)

    Ik heb Isla?


    Fine with me. Heb je al een post geschreven met Isla? Dan stuur ik Deion naar haar toe. c:


    I'm A Slave 4 U

    Falquan ---> WingedHussar

    Ugh, ik heb tbh nog niet echt inspiratie voor een post.... Iemand voor Grigori? Op zich heb ik hem ook nog wel voor Deion.


    Stenenlikker

    SIave schreef:
    (...)

    Fine with me. Heb je al een post geschreven met Isla? Dan stuur ik Deion naar haar toe. c:


    Not yet. Kwam er pas vandaag achter dat er al een speeltopic was, oeps ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Not yet. Kwam er pas vandaag achter dat er al een speeltopic was, oeps ;D


    Haha, komt goed. c: Waar meeten ze?


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    (...)

    Haha, komt goed. c: Waar meeten ze?


    Oh dat maakt mij echt niet uit ^^
    Kennen ze elkaar al?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Oh dat maakt mij echt niet uit ^^
    Kennen ze elkaar al?


    Het lijkt mij niet, Deion is immers net in Danbury. Schrijf jij eerst, of ik? c:


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    (...)

    Het lijkt mij niet, Deion is immers net in Danbury. Schrijf jij eerst, of ik? c:


    Zou jij eerst willen schrijven ;x ? Je mag Isla plaatsen waar je maar uitkomt xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Zou jij eerst willen schrijven ;x ? Je mag Isla plaatsen waar je maar uitkomt xd


    Is het goed als hij haar aanspreekt om de weg te vragen naar een museum of iets? c:


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    (...)

    Is het goed als hij haar aanspreekt om de weg te vragen naar een museum of iets? c:


    Prima ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Prima ^^


    Top. Dan ga ik nu beginnen aan mijn post. :Y)


    I'm A Slave 4 U

    WingedHussar schreef:
    Falquan ---> WingedHussar

    Ugh, ik heb tbh nog niet echt inspiratie voor een post.... Iemand voor Grigori? Op zich heb ik hem ook nog wel voor Deion.


    Madison?


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Littlepanda_ schreef:
    (...)

    Madison?


    Is prima!
    Heb jij toevallig al ideeën?


    Stenenlikker

    WingedHussar schreef:
    (...)

    Is prima!
    Heb jij toevallig al ideeën?


    Ik heb al een post geschreven ik weet niet misschien kan je daar wat mee? Zo niet dan kunnen we wel wat verzinnen. ;)


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Ohja, ik zie het. Daar moet ik denk ik wel wat mee kunnen :')


    Stenenlikker

    Yo peeps, ik ben op vakantie. Voor vragen en andere dingen mag je naar Nerwen.


    Your make-up is terrible