• L E T      T H E      H U N T      B E G I N

    Danbury, Connecticut. Een stad waarin zo'n 80,000 mensen wijdverspreid leven. Een plek met veel bossen en mooi gelegen aan een meer. Een stad met een eigen ziekenhuis en highschool. Maar ook een stad die een baken lijkt te zijn voor het bovennatuurlijke. Al decennia lang wonen hier vampiers, weerwolven, heksen en andere wezens tussen de mensen. Soms vreedzaam, soms met hun eigen vete's en ruzies. Alles veranderd echter als een groep jagers ook naar Danbury komt, want ook voor hen is het niet onopgemerkt gegaan dat er hier zoveel bovennatuurlijks afspeelt. Blijft de vrede in Danbury voortbestaan, of loopt dit helemaal fout?


    Your make-up is terrible

    Velaris schreef:
    Ik bedoel geen liefdesrelatie :')

    Ik wilde net zeggen :')
    Een relatie is ook gewoon een vriendschappelijke of haat relatie. Lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I know, maar had gekund toch?


    When you believe your dreams come true

    Velaris schreef:
    Iemand interesse in any kind of relatie met Isla?


    Ik heb Deion?


    I'm A Slave 4 U

    Velaris schreef:
    Iemand interesse in any kind of relatie met Isla?

    Ik heb mijn personage nog niet klaar, maar dan kan hij wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zal ik anders gewoon een soort van relatie lijstje maken? Aangezien het niet echt opschiet zo, haha. c:


    I'm A Slave 4 U

    Goed idee.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Goed idee!

    Iedereen heeft nog 5 dagen om hun rol af te maken. Ik ga geen berichten rondsturen om mensen eraan te helpen herinneren.


    Your make-up is terrible

    Hih, oke. Dan komt mijn lijstje denk ik vanavond laat. (krul)


    I'm A Slave 4 U

    Ik ben nu bezig met Manar. Oh en trouwens, is Lily James een overused faceclaim hier op Q? Want anders ga ik opzoek naar een ander. (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Volgens mij niet, maar ik vind haar wel geweldig. 8D


    Your make-up is terrible

    Valt op zich wel mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volgens mij valt het wel mee. Het zijn meer bekende acteurs die worden overused. Tenminste die veel social medja aandacht krijgen de laatste tijd

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 17:11 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik heb Blaise wat ge-update. Iemand die al een relatie weet met die klootzak?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    Ik heb Blaise wat ge-update. Iemand die al een relatie weet met die klootzak?


    Angelica. (krul)


    Your make-up is terrible

    Nerwen schreef:
    Ik heb Blaise wat ge-update. Iemand die al een relatie weet met die klootzak?


    Ahem een heeeeeeeeele leuke klootzak bedoel je *kuch* totally not a crush or something *kuch*

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 22:14 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †