• L E T      T H E      H U N T      B E G I N

    Danbury, Connecticut. Een stad waarin zo'n 80,000 mensen wijdverspreid leven. Een plek met veel bossen en mooi gelegen aan een meer. Een stad met een eigen ziekenhuis en highschool. Maar ook een stad die een baken lijkt te zijn voor het bovennatuurlijke. Al decennia lang wonen hier vampiers, weerwolven, heksen en andere wezens tussen de mensen. Soms vreedzaam, soms met hun eigen vete's en ruzies. Alles veranderd echter als een groep jagers ook naar Danbury komt, want ook voor hen is het niet onopgemerkt gegaan dat er hier zoveel bovennatuurlijks afspeelt. Blijft de vrede in Danbury voortbestaan, of loopt dit helemaal fout?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Angelica. (krul)

    Angel is altijd goed, ze kennen elkaar ook al lang, (iets van 9 topics om specifiek te zijn, kuch kuch). Wat wil je? Haat - liefde relatie? Gewoon respect voor elkaar? Vriendinnetjes die bij elkaar thee komen leuten?

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)
    Ahem een heeeeeeeeele leuke klootzak bedoel je *kuch* totally not a crush or something *kuch*

    Doh. Natuurlijk een leuke klootzak, hij is van mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Doh. Natuurlijk een leuke klootzak, hij is van mij.


    Ja dat is waar! :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Nerwen schreef:
    (...)
    Angel is altijd goed, ze kennen elkaar ook al lang, (iets van 9 topics om specifiek te zijn, kuch kuch). Wat wil je? Haat - liefde relatie? Gewoon respect voor elkaar? Vriendinnetjes die bij elkaar thee komen leuten?


    VRIENDINNETJES! No, een haat - liefde relatie met wederzijds respect lijkt me wel passend.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    VRIENDINNETJES! No, een haat - liefde relatie met wederzijds respect lijkt me wel passend.

    Hahaha precies wat ik dacht. Ik zal het later erbij zetten, maar voor nu is zijn character sheet eindelijk klaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Speeltopic!


    Your make-up is terrible

    Too fast 4 you! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tssss


    Your make-up is terrible

    Troy is vrij voor wie dan ook!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lazy-Blaisey oooook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maggie is ook beschikbaar voor Anyone.
    Ik ga morgen na mijn werk schrijven. Pray 4 me.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Stuur ze maar op Troy af hoor, hij zit bij een koffiezaak op zijn bestelling te wachten, zoals te lezen is ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myles staat ook open. ;3 Ik post Angel morgen wel, ik moet naar bed, haha.


    Your make-up is terrible

    Trikru > MonChevy


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand voor Deion?


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    Iemand voor Deion?


    Ik heb Isla?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered