• L E T      T H E      H U N T      B E G I N

    Danbury, Connecticut. Een stad waarin zo'n 80,000 mensen wijdverspreid leven. Een plek met veel bossen en mooi gelegen aan een meer. Een stad met een eigen ziekenhuis en highschool. Maar ook een stad die een baken lijkt te zijn voor het bovennatuurlijke. Al decennia lang wonen hier vampiers, weerwolven, heksen en andere wezens tussen de mensen. Soms vreedzaam, soms met hun eigen vete's en ruzies. Alles veranderd echter als een groep jagers ook naar Danbury komt, want ook voor hen is het niet onopgemerkt gegaan dat er hier zoveel bovennatuurlijks afspeelt. Blijft de vrede in Danbury voortbestaan, of loopt dit helemaal fout?


    Your make-up is terrible

    MT


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mijn rol komt zo snel mogelijk. Ik heb een beetje FC struggles voor mijn personage — iemand suggesties? :'D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wat zoek je?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wat zoek je?

    Ik te zoeken naar een meisje in de 20 met donker haar, maar verder had ik nog geen idee wat ik precies wil. Misschien getint, al is blank ook geen probleem.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    (...)
    Ik te zoeken naar een meisje in de 20 met donker haar, maar verder had ik nog geen idee wat ik precies wil. Misschien getint, al is blank ook geen probleem.


    Mimi Elashiry
    Jessica Parker Kennedy
    Jazzma Kendrick
    Aya Jones
    Sara Sampaio
    Olivia Cook
    Jasmine Sanders
    Yuliya Snigir


    Your make-up is terrible

    Hoi! Ik hoop vanavond mijn rol te posten. Ik ben nu halverwege. :Y)


    I'm A Slave 4 U

    Nina Dobrev is ook wel een goed model vind ik. Of Emilia Clark

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 18:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MT


    When you believe your dreams come true

    Klaaaar! c: Ik zie dat hier op ook relaties worden afgesproken? Deion staat open voor alles.


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    Klaaaar! c: Ik zie dat hier op ook relaties worden afgesproken? Deion staat open voor alles.


    Ja, alleen dingen die eventueel al gebeurd zijn, tho. Geen relaties voor in de toekomst. Als de personages al een tijdje bij elkaar wonen, is het logisch dat ze al wat relaties ontwikkeld hebben. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, alleen dingen die eventueel al gebeurd zijn, tho. Geen relaties voor in de toekomst. Als de personages al een tijdje bij elkaar wonen, is het logisch dat ze al wat relaties ontwikkeld hebben. ;3


    Oke, snap ik! Anders is het ook allemaal zo voorspelbaar. Deion is net een paar maandjes in Danbury dus die zal dan al wat oppervlakkige relaties hebben.

    Weet je misschien al de datum voor het speeltopic?


    I'm A Slave 4 U

    SIave schreef:
    (...)

    Oke, snap ik! Anders is het ook allemaal zo voorspelbaar. Deion is net een paar maandjes in Danbury dus die zal dan al wat oppervlakkige relaties hebben.

    Weet je misschien al de datum voor het speeltopic?


    Yeah, ik denk 16 augustus.


    Your make-up is terrible

    Iemand interesse in any kind of relatie met Isla?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ja sure, als jij dat ziet zitten. Aangezien Joanne ook bisexueel is. (Kunnen we ook bewaren voor in de toekomst)


    When you believe your dreams come true

    Ik bedoel geen liefdesrelatie :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered