• L E T      T H E      H U N T      B E G I N

    Danbury, Connecticut. Een stad waarin zo'n 80,000 mensen wijdverspreid leven. Een plek met veel bossen en mooi gelegen aan een meer. Een stad met een eigen ziekenhuis en highschool. Maar ook een stad die een baken lijkt te zijn voor het bovennatuurlijke. Al decennia lang wonen hier vampiers, weerwolven, heksen en andere wezens tussen de mensen. Soms vreedzaam, soms met hun eigen vete's en ruzies. Alles veranderd echter als een groep jagers ook naar Danbury komt, want ook voor hen is het niet onopgemerkt gegaan dat er hier zoveel bovennatuurlijks afspeelt. Blijft de vrede in Danbury voortbestaan, of loopt dit helemaal fout?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Yo peeps, ik ben op vakantie. Voor vragen en andere dingen mag je naar Nerwen.


    Veel plezier op je vakantie!! ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Assassin schreef:
    Yo peeps, ik ben op vakantie. Voor vragen en andere dingen mag je naar Nerwen.

    Hahaha, lekker ben jij. Nou, ik voel me vereerd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mensen, gaat het goed?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, kan alleen niet verder :P


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    Ja, kan alleen niet verder :P

    Op wie wacht je?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    op mij geloof ik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    op mij geloof ik

    Ah! Wanneer zou je kunnen schrijven? ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Ah! Wanneer zou je kunnen schrijven? ^^

    wanneer ik me iets prettiger voel. ik heb nu ook totaal geen inspiratie door de dingen die gebeuren en ik vind het echt rot dat er op mij gewacht moet worden, maar het lukt niet. Dus desnoods gaat het personage ergens anders heen, het maakt niet uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geeft niet hoor, ik wacht wel


    When you believe your dreams come true

    MonChevy schreef:
    (...)
    wanneer ik me iets prettiger voel. ik heb nu ook totaal geen inspiratie door de dingen die gebeuren en ik vind het echt rot dat er op mij gewacht moet worden, maar het lukt niet. Dus desnoods gaat het personage ergens anders heen, het maakt niet uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben er weer! Ik ga ook zo snel mogelijk weer posten.


    Your make-up is terrible

    Gepoooost.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zijn er nog anderen die willen schrijven? 8D


    Your make-up is terrible

    God. Ik vergeet het telkens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil wel, maar kan het niet....


    Stenenlikker