• Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Arkadia schreef:


    Cute


    Wat een mooie mensen hier (:
    Ik voel me zo standaard als ik dit zie, maar nevermind

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 22:09 ]


    What's meant to be will find it's way

    Krolock schreef:
    (...)
    Ach joh :Y)
    Nee, maar even alle gekheid aan de kant, je hebt echt een mooi en uniek gezicht. ^^

    Hehe, ik ben tweeling, dus zo uniek is die vast niet. Bedankt tho voor je lieve compliment! ^^
    Ik zou graag eens een foto van mij en Maia hier zetten, zodat jullie mogen raden wie ik ben. Ik denk alleen niet dat Maia daar zo'n fan van is, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Hehe, ik ben tweeling, dus zo uniek is die vast niet. Bedankt tho voor je lieve compliment! ^^
    Ik zou graag eens een foto van mij en Maia hier zetten, zodat jullie mogen raden wie ik ben. Ik denk alleen niet dat Maia daar zo'n fan van is, hehe.

    Oh ja dat is ook zo. Nouja, dat haalt de uniekheid toch niet weg - zijn jullie gewoon allebei knap. ^^
    Ik ben zelf ook tweeling, maar ik heb een tweelingbroer en die lijkt 100% op mijn vader en ik op mijn moeder. Dus gokken zit er bij ons sowieso niet in haha. :')

    Laryanue schreef:




    Wat een mooie mensen hier (:
    Ik voel me zo standaard als ik dit zie, maar nevermind

    Dude.
    Allereerst bestaat "standaard" niet als het draait om mensen, en ten tweede ben je echt een hele mooie meid om te zien.

    Krolock schreef:
    (...)
    Dude.
    Allereerst bestaat "standaard" niet als het draait om mensen, en ten tweede ben je echt een hele mooie meid om te zien.


    Nouja, ik bedoelde dat meer in de zin van dat ik hier heel veel meiden (en jongens) zie met een super unieke smaak, stijl of gezicht. En dan als ik een foto van mijzelf zie denk ik, meh, zo gewoontjes :/
    Maar superlief, dankjewel ^^


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    (...)

    Nouja, ik bedoelde dat meer in de zin van dat ik hier heel veel meiden (en jongens) zie met een super unieke smaak, stijl of gezicht. En dan als ik een foto van mijzelf zie denk ik, meh, zo gewoontjes :/
    Maar superlief, dankjewel ^^

    Ligt er maar net aan wat voor achterliggende gedachte je bij het woord "gewoontjes" plakt. Je hebt geen hele bombarie nodig om uniek te zijn. ^^

    Krolock schreef:
    (...)
    Oh ja dat is ook zo. Nouja, dat haalt de uniekheid toch niet weg - zijn jullie gewoon allebei knap. ^^
    Ik ben zelf ook tweeling, maar ik heb een tweelingbroer en die lijkt 100% op mijn vader en ik op mijn moeder. Dus gokken zit er bij ons sowieso niet in haha. :')

    Hehe, we doen er wel allebei aan om zoveel mogelijk níet op elkaar te lijken haha. We hebben ook allebei een andere style, hehe.
    En je kan het altijd proberen om hetzelfde te kleden en je haar te verstoppen in een beanie? Hehe, voor je het weet werkt het ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Hehe, we doen er wel allebei aan om zoveel mogelijk níet op elkaar te lijken haha. We hebben ook allebei een andere style, hehe.
    En je kan het altijd proberen om hetzelfde te kleden en je haar te verstoppen in een beanie? Hehe, voor je het weet werkt het ^^

    Kan ik begrijpen haha.
    Neeee dat werkt echt niet! :'D We hebben niets gemeen, behalve onze oogkleur en het feit dat we beide 1 kuiltje in de wang hebben als we lachen. :')

    Krolock schreef:
    (...)
    Kan ik begrijpen haha.
    Neeee dat werkt echt niet! :'D We hebben niets gemeen, behalve onze oogkleur en het feit dat we beide 1 kuiltje in de wang hebben als we lachen. :')

    Vraag of hij op jouw lengte bukt, trek dezelfde kleding aan en doe desnoods make-up op, hehehh. Misschien dat het dan werkt. En anders hopen dat de ander bijna blind is en niks opmerkt xd.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 22:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Vraag of hij op jouw lengte bukt, trek dezelfde kleding aan en doe desnoods make-up op, hehehh. Misschien dat het dan werkt. En anders hopen dat de ander bijna blind is en niks opmerkt xd.

    Misschien als je scheel kijkt... en dan door een dikke mist... met 10 lagen makeup. :'D
    Nah vroeger had gekund, hoewel hij knalrood haar had en ik wit. Maar als baby leken we wel op elkaar.

    Krolock schreef:
    (...)
    Misschien als je scheel kijkt... en dan door een dikke mist... met 10 lagen makeup. :'D
    Nah vroeger had gekund, hoewel hij knalrood haar had en ik wit. Maar als baby leken we wel op elkaar.

    Hehehe, goed, dus het is niet onmogelijk. ^^
    Hij heeft rood haar? I love red ones, hehe. En ja, Mai en ik ook hehehe. Wij zijn eeneiig.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 23:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Krolock schreef:
    (...)
    Cute


    Zeg jij (joehoe)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Firgun schreef:


    #proberenspontaantelachen
    #okayican'tsorry


    u cute omgg ik ga je WOENSDAG MEETEN omfg


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys