• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Charlie

    'Vertel,' zei ik zachtjes en langzaam, een lichte glimlach op mijn gezicht.

    Felix

    'Is dat een compliment omdat ik aardig ben, of een belediging om mijn uitstraling?' vroeg ik lachend.


    obsessive rage


    Donna Rebel
    'Wat', vroeg hij droogjes. 'Oke, dit is eigenlijk gewoon vreemd...' Ik bekijk hem van top tot teen, 'ik kom eigenlijk mijn zusje halen. Die jij hebt gevangen,' ik zucht. 'Ik denk nu dat je dat vast niet gaat doen, dus ik denk dat ik haar ga zoeken.'


    ~


    Chris James

    'Vertel,' zei ze zachtjes en langzaam, een lichte glimlach op haar gezicht. 'Het allerliefste...' En toen gebeurde het... Ik zoende haar...

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 23:01 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik grinnik even,
    "Een compliment.." ik stop even, "Ik dacht dat je gewoon..." ik hield snel mijn mond, niet zo aardig van mij om dat te zeggen.
    Ik glimlach, "Ach laat maar..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Het ligt eraan wie je zusje is.' antwoordde ik luchtig.


    obsessive rage


    Donna Rebel
    'Het ligt eraan wie je zusje is.' antwoordde hij, waarom zijn jongens altijd zo irritant. 'Weet de grote machtige Pan dat zelf niet? Dat moet ik dus even onthouden.' Ik sprong van de steen af en aaide het stof van mijn viool af. 'Merel, die je nu terug brengt.' Ik keek hem uitdagend aan. 'Ik eis het op je kleine jongens scheiding.'


    ~

    Charlie

    Ik schrok een beetje toen Chris' lippen op die van mij werden geplaatst, maar ontspande me toen en sloot mijn ogen.
    Hield ik van Chris?
    Ergens deed het pijn om te beseffen, maar ik duwde hem zachtjes weg. 'Chris ik... Ik wil wel van je houden maar... Ik... Ik..'
    Ik kon mijn zin niet afmaken toen ik Pans gezicht in mijn gedachten zag. 'Ik ben een idioot,' mompelde ik toen.


    obsessive rage


    Chris James

    'Je bent verliefd op Pan...' Ik sloot mijn ogen, 'waarom denk ik dat toch steeds!' Ik liet haar bijna vallen. Ik zwom naar de kant en zette haar er op. Zelf sprong ik er ook op en liep naar een steen waar ik mijn schoenen leeg gooide, Ik merkt dat er een wolf achter me staat, in haar ogen zie ik dezelfde ogen als Florence. 'Florence, alsjeblieft...'

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 23:03 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Peter Pan

    'Oh, die. De Cry Baby. Tja, dan moet jij Donna zijn.' zei ik met een grinnik. 'Helaas voor jou heb ik haar niet meer. Ze zit hier nog ergens, maar ik zou zeggen, pak een kaart en ga op zoek.'

    Felix

    Ik lachte. 'Het is oké.'


    obsessive rage


    Florence Red

    Ik stond als wolf achter het liefdes probleem tussen Charlie en Chris, ze waren beter dan Pan en Charlie. 'Sorry Chris,' snel veranderde ik mezelf terug. 'Charlie zich Pan voor zich... Hij vind haar echt leuk...'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Donna Rebel
    'Oh, die. De Cry Baby. Tja, dan moet jij Donna zijn.' zei hij met een grinnik. 'Helaas voor jou heb ik haar niet meer. Ze zit hier nog ergens, maar ik zou zeggen, pak een kaart en ga op zoek.' Ik keek hem met een dodelijke blik aan, 'jij bent niet stoer kleintje... Echt niet...' Ik pakte mijn viool en begon weer te spelen, het hypnotiserende deuntje, wat bij iedereen werkte. Ik speelde elke noot goed, maar... Werkte het wel?


    ~

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik glimlach even en schuif onder de arm van Felix weg. Loop een stukje en leun tegen een boom,
    "Wat gaan we doen?" vraag ik grijnzend.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    -

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 23:10 ]


    obsessive rage

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 23:12 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Chris James

    Ik volgde elke vliegende beweging van Charlie, ik had er verrassend genoeg geen zin meer in. Ik wilde in de zee springen en wachten tot ik onder water werd getrokken. Ik volgde haar wel en zie haar in de verte verdwijnen. Nu is het ook mijn beurt om te huilen... Florence keek me recht in mijn ogen aan, ze behandelde je als een tweedehandsje... Langzaam haal ik uit naar Florence, die een salto maakt en over de grond rolt... 'So.. sorry...'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.