• Goodbye home; hello Storybrooke!

    Iedereen word wakker in Storybrooke. Maar dan ook echt iedereen. Dus ook uit andere werelden, zoals Neverland, Oz, Wonderland en nog veel meer.
    Er is magie en iedereen weet nog wie hij/zij is.
    Maar wie heeft deze duistere vloek uitgesproken? En waarom?
    Iedereen heeft een motief, bijna niemand lijkt de waarheid te spreken.
    Vriendschappen en relaties worden onder druk gezet en langzamerhand verandert Storybrooke in een regelrechte hel.


    'Who did this to us?'


    Wat kan je spelen?
    We spelen personages die door een vloek naar Storybrooke zijn gebracht. Het is zo'n machtige vloek, dat echt iedereen wordt getransporteerd. Dus ook uit andere werelden.

    Regels:

    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Het is handig als je Once Upon a Time kent, om de personages beter te begrijpen, maar dat is niet verplicht.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Magie:
    Wapens:
    Verleden:
    Relaties:


    There is magic here...



    So...

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 12:58 ]


    Never grow up, it's a trap.

    En ik neem nog rapunzel xD


    Life is tough, my darling, but so are you - Stephanie Bennet Hendry

    Hades

    ||Soundtrack||Lord of The Underworld ||Fc: Hades/ Greg Germann]


    ''The Gods don't like it when mortals play with their toys.''

    NAAM
    "Name's Hades, Lord of the dead. Hi, how ya doin'?"
    Hades

    LEEFTIJD
    Ziet eruit rond de 40, maar is onsterfelijk, omdat hij een god is.

    GESCHIEDENIS
    ''It's a small underworld, after all, huh?"

    Hades is een onsterfelijke persoon, een God. hij is de zoon van Kronos en de jongere broer van Zeus. Op een dag kiest Kronos ervoor om Zeus zijn plek te laten innemen als heerser van de berg Olympus. Dit was het gene wat Hades het liefst wilde. uit wraak steelt hij een machtig voorwerp uit de kamer van zijn vader, The Olympice Crystal. Dit was een krachtig wapen wat toebehoorde aan de heerser van Mount Olympus. Hades heeft hiermee zijn eigen vader vermoord, maar vlak voordat hij Zeus wilde vermoorden, wist deze hem te stoppen. Vervolgens wordt hij verbannen van Mount Olympus. Uiteindelijk eindigt Hades als de heerser van de onderwereld, waar hij de zielen van mensen die onafgemaakte zaken overziet.



    "This is MY Underworld, you idiot!"

    INNERLIJK

    Hades is een persoon die overal oren en ogen heeft en van alles weet wat er gebeurd. Hij is ook een persoon die alles op zijn manier gedaan wilt hebben, dus vrij kwaad word wanneer iets niet namens zijn zin verloopt. Hij straft en martelt mensen op de ergste manieren en wilt ervoor zorgen dat niemand zijn taak afmaakt waardoor zij The Underworld kunnen verlaten.

    UITERLIJK
    ''This isn't going to kill you. It's going to *end* you. No Underworld, no moving on. One minute, you exist, and the next... you don't."
    — Huidskleur • Blank
    — Wenkbrauwen. • blond
    — Oogkleur • blauw
    — Kenmerken • wanneer Hades kwaad wordt, kan zijn haar in een blauwe vlammenzee veranderen.
    — Haarkleur • blond, maar soms een vlamme zee
    — Favoriet kledingstuk • Een net pak
    — Accessoires • -


    EXTRA
    ''But can he save you from... me?''
    Eigenaar van de onderwereld waar mensen nog zaken hebben, die niet afgehandeld zijn. Heeft ook een driekoppige hellehond, Cerberus






    "I own all the death peopel!"


    Do I look like Mother Teresa?

    Ja het is misschien wel handig om die te maken omdat je die vaak speelt, mooi gemaakt! (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Ja het is misschien wel handig om die te maken omdat je die vaak speelt, mooi gemaakt! (K)


    En nu seizoen vijf op Netflix sta kan ik hem nog beter spelen :D
    Dankjewel!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 22:38 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Voornaam
    Het meisje met het bruine haar is geboren met de voornaam Rachel, bedacht door haar moeder. Mensen korten haar alleen af naar ''Rach''. Aangezien Rachel een korte naam is en je de naam makkelijk kan uitspreken heeft ze niet veel bijnamen. Rachel is daar wel blij om, omdat niemand haar kan pesten met haar naam.
    Achternaam
    ''Quote.''
    Leeftijd

    Innerlijk
    ''Quote.''

    Uiterlijk
    Geschiedenis
    ''Quote.''


    Overig

    Relaties

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 21:50 ]


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    Ik neem de dochter van Hook, denk ik xD

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 21:43 ]


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    HeyitsGraham schreef:
    (...)

    En nu seizoen vijf op Netflix sta kan ik hem nog beter spelen :D
    Dankjewel!


    Ik ben ook echt blij dat die erop staat!


    Never grow up, it's a trap.

    Zauberhaft schreef:
    Ik neem de dochter van Ariël, denk ik xD


    Is goed xD


    Never grow up, it's a trap.

    FantasyQueen schreef:
    (...)

    Is goed xD


    [Edit] Ik heb het naar Hook veranderd xD


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    Zauberhaft schreef:
    (...)

    [Edit] Ik heb het naar Hook veranderd xD

    Bedoel je dat het nu de dochter van Hook is?


    Never grow up, it's a trap.

    FantasyQueen schreef:
    (...)
    Bedoel je dat het nu de dochter van Hook is?


    Ja xD


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    DarkOne speelt Hook, ik denk dat hij het wel oké vindt alleen ik zou het toch maar vragen xD


    Never grow up, it's a trap.

    Ik vind het prima ;) houd er alleen wel rekening mee dat hij ook nog een zoon heeft die ik tevens ook speel ;p