• Zombieboeken c:

    Ik heb al heel erg lang een grote fascinatie voor alles wat zombies bevat, maar het laatst kwam ik erachter dat ik eigenlijk nog maar één keer een boek met zombies heb gelezen, namelijk Mobiel van Stephen King (als je dat al zombies kan noemen, haha). Ik vroeg me dus af of er meer boeken zijn in het zombie thema. Dus, kennen jullie nog goede, leuke zombieboeken? Het liefst heb ik boeken die Nederlandstalig te verkrijgen zijn, maar Engels mag eventueel ook.

    Ik hou van zombies, dus als je toevallig een goede film of een goede serie met zombies kent, mag je hem ook altijd hier dumpen c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    BOeken ken ik niet meteen, maar 1 van mijn favoriete series is IZombie.


    Mhm?

    Ik weet niet of je fan bent van The Walking Dead, maar er zijn vier boeken van de Gouverneur serie (wel gebaseerd om de comic, maar erg leuk om te lezen).


    Your make-up is terrible

    Ik vond de film Warm Bodies stiekem wel leuk, maar het is lang geleden dat ik die gezien heb


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Assassin schreef:
    Ik weet niet of je fan bent van The Walking Dead, maar er zijn vier boeken van de Gouverneur serie (wel gebaseerd om de comic, maar erg leuk om te lezen).

    Ik ben een enorme fan van The Walking Dead, haha. Ik plan ooit de comics te lezen, maar de Gouverneur was niet meteen een van mijn favoriete personages, dus of ik de boeken ga lezen, weet ik nog niet.
    JamesPotter schreef:
    Ik vond de film Warm Bodies stiekem wel leuk, maar het is lang geleden dat ik die gezien heb

    Stiekem vond ik Warm Bodies ook heel erg leuk c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mijn ex (ik haat dat woord) die had ooit en boek over Zombies. Ik ga het even opzoeken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nishinoya schreef:
    (...)
    Ik ben een enorme fan van The Walking Dead, haha. Ik plan ooit de comics te lezen, maar de Gouverneur was niet meteen een van mijn favoriete personages, dus of ik de boeken ga lezen, weet ik nog niet.


    Ook die van mij niet, hoor, haha. Zijn background en verhaal is gewoon erg interessant.


    Your make-up is terrible

    Tijdens het zoeken kwam ik er wel een tegen.
    Mr.Zombie

    Ander moet je even de boeken van Bol.com doorkijken, daar kijk ik nu ook c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Warm Bodies het boek is ook heel leuk (anders dan de film wel).


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb eigenlijk nog nooit zombie boeken gelezen geloof ik 0.0 Ik lees wel Mehri's comic hier op Q. Telt dat? :p

    Wat betreft films is het eerste dat ik wil schreeuwen ZOMBIELAND, maar ik gok dat je die al kent?


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Ik heb eigenlijk nog nooit zombie boeken gelezen geloof ik 0.0 Ik lees wel Mehri's comic hier op Q. Telt dat? :p

    Wat betreft films is het eerste dat ik wil schreeuwen ZOMBIELAND, maar ik gok dat je die al kent?

    Eigenlijk niet, haha :') Kan wel dat ik hem gezien heb, tho, want ik onthou bijna nooit titels van films die ik kijk. Ik zal hem straks of morgen eens opzoeken c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Alice in Zombieland? Van Gena (walter? idk) Daar heb ik van gehoord, geen idee of het goed geschreven is ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Weet je wat ik las? Zombiekoeken en toen ik pas verder las had ik door dat het eigenlijk over boeken ging, haha. Maar ik ken geen zombieboeken.
    The Walking Dead en Fear The Walking Dead zijn leuke series.


    16 - 09 - '17

    Stiekem ben ik hier ook wel benieuwd naar, because I love zombies as well. Heb je Pride and Prejudice and Zombies al gezien/gelezen?
    Ik vond Z Nation ook wel een leuke serie :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    Stiekem ben ik hier ook wel benieuwd naar, because I love zombies as well. Heb je Pride and Prejudice and Zombies al gezien/gelezen?
    Ik vond Z Nation ook wel een leuke serie :Y)

    Pride and Prejudice and Zombies heb ik vandaag proberen te kijken, maar ik vond hem een beetje saai, dus ik ben gestopt net voor de helft van de film :x


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nishinoya schreef:
    (...)
    Pride and Prejudice and Zombies heb ik vandaag proberen te kijken, maar ik vond hem een beetje saai, dus ik ben gestopt net voor de helft van de film :x


    Dat kan haha, misschien dat het boek interessanter is? Maar goed, ik heb alleen de film gezien :p


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.