• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Captain Killian Jones Hook

    "Dat weet ik, daarom steel ik van je, je bent de Captain maar..." fluistert het meisje terug, "Ik ken je, langer dan jij zult denken..." die brutaliteit. Ik was aan het koken. Misschien een nieuw vriendinnetje voor Ariël? "Aangenaam, Anna...." zegt ze vriendelijk tegen het andere meisje. Wat was haar naam nou ook alweer? O wacht, die had ze nog niet gezegd. 'Mooie naam Anna, ik denk dat het toch aardiger is als je zijn voedsel terug geeft en misschien later terug komt. Anders ontploft blijkbaar Hook zo.' ik rol even met mijn ogen maar geef dan toch een kort knikje als dank. 'En hij noemt iedereen blijkbaar hier Love, ook al is mijn naam Caitlin.' Met mijn haak grijp ik het eten weg achter de rug van Anne. "Ja, ik noem iedereen Love, Mate of Pan. Andere namen gebruik ik niet," even blijf ik stil. "en Mr. Smee dan. Problemen mee? Pech, want volgens mij had ik je niet gevraagd te komen en ben je hier zelf naar toe gekomen."


    Do I look like Mother Teresa?

    Anna Woods, FireFly



    'Mooie naam Anna, ik denk dat het toch aardiger is als je zijn voedsel terug geeft en misschien later terug komt. Anders ontploft blijkbaar Hook zo.' ik kijk haar aan, ik eet al jaren niet meer gewoon voedsel, dan ga ik dit toch niet zomaar afstaan?! 'En hij noemt iedereen blijkbaar hier Love, ook al is mijn naam Caitlin.' Hook pakte mijn voedsel achter mijn rug weg met zijn haak. "Ja, ik noem iedereen Love, Mate of Pan. Andere namen gebruik ik niet, en Mr. Smee dan. Problemen mee? Pech, want volgens mij had ik je niet gevraagd te komen en ben je hier zelf naar toe gekomen." ik zucht even,
    "Het boeit me werkelijk niet hoe je me noemt, het is al een wonder dat iemand tegen me praat..." mijn gezicht straalt kalmte uit, gelukkig, "Mag ik alsjeblieft dat eten terug? Ik heb al bijna 2 jaar niet meer normaal gegeten..."


    When you see me, I'm not here

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    "Je lot..." zeg ik langzaam, "Je kan zelf je lot niet veranderen, je lot staat geschreven in dit boek, daar kan jij zelf geen draai aan geven en ik beloof je, je gaat niet dood, je lot verzint iets voor je..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Ik hoop het.' mompelde ik wanhopig.


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    "Wat moeten en gaan we doen?" vraag ik, "En dan niet denkend aan je lot..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Iets leuks? Waar worden we blij van?' stelde ik voor.


    obsessive rage

    Caitlin

    Ik ga achter het meisje staan en fluister zachtjes iets in haar oor: 'Kom later maar terug...' Dan doe ik weer een stap naast haar en bekijk Hook. 'Ik ga denk ik weer naar Charlie... Of Ariël... Of Florence, of wie dan ook...' Ik loop weg en kijk om me heen. Neverland, Never come back to home. Ik zucht en kijk nog is om me heen, 'Charlie! Florence! Ariël! Leslie! Iemand?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Alexandro Sanchez

    Ik zucht en zie steeds de nachtmerrie die ik elke dag al heb voor me, wanneer Caitlin haar
    kind geboren krijgt sterft ze door een hartaanval. Vannacht was de nachtmerrie wel anders,
    Caitlin overleefd het... Alleen groeit het kind alleen op. Ik ben nergens te bekennen, ik wilde het niet zo ver
    laten komen dus zou ik het haar moeten vertellen. Ik liep naar buiten... 'Caitlin?! Cait!!!'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 14:01 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Captain Killian Jones Hook

    Het meisje wat dus Anna heet slaakt een zucht. "Het boeit me werkelijk niet hoe je me noemt, het is al een wonder dat iemand tegen me praat..." ik snap werkelijk niks van deze vrouw. "Mag ik alsjeblieft dat eten terug? Ik heb al bijna 2 jaar niet meer normaal gegeten..." ik kijk naar het eten wat ik aan mijn haak vast heb en kijk vervolgens naar het meisje. Caitlin stapt naar het meisje toe en fluistert iets in haar oor, waarna ze zegt dat ze er weer vandoor moet. Ik gooi de helft van wat ik aan mijn haak heb voor haar op de grond. Als ze echt niet zo fatsoenlijk gegeten had, vond ze een beetje zand op het eten vast niet zo'n erg probleem. "Laat ik het deze keer bij een waarschuwing houden, Love."


    Do I look like Mother Teresa?

    Anna Woods, FireFly



    'Kom later maar terug...' zegt het meisje dat Caitlin heet, ik kijk haar niet aan maar ik ga niet weg. Ik heb even wat voedsel nodig, dan wil ik best vertrekken. Dan zegt Caitlin dat ze weg gaat.
    Hook gooit de helft van het eten op de grond, ik hoop dat het voor mij is, ik denk het wel. Er kwam een glimlach op mijn gezicht, blijer dan dit kan je me nu even niet maken, "Laat ik het deze keer bij een waarschuwing houden, Love." ik kijk Hook met een glimlach aan, ik kon mezelf even niet onderdrukken en gaf hem een knuffel. Al snel herstelde ik me en liet hem los, "Sorry..." zeg ik als ik naar beneden kijk, "Heel erg bedankt..." zeg ik terwijl ik het eten oppak.


    When you see me, I'm not here

    Captain Killian Jones Hook

    Wanneer Anna ziet dat ik het eten voor haar op de grond gooi, komt er een brede glimlach op haar gezicht. Ze was echt uitgehongerd. Ik keek haar verbaast aan toen ze me opeens uit het niets een knuffel gaf, maar die knuffel duurde gelukkig niet lang. "Sorry..." zegt ze, terwijl naar de grond staart. "Heel erg bedankt..." ze pakt vervolgens het eten op. "Je moet nu niet denken dat we vrienden zijn, Mate." zeg ik op een serieuze toon. "Ik wil jou niet meer op mijn schip zien, hebben wij elkaar begrepen?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Anna Woods, FireFly



    "Je moet nu niet denken dat we vrienden zijn, Mate." zegt Hook op een serieuze toon, niet dat ik het anders had verwacht. "Ik wil jou niet meer op mijn schip zien, hebben wij elkaar begrepen?" ik kijk naar mijn voeten en knik, "Ja..." zeg ik zacht, niet dat ik had verwacht of gehoopt dat hij het wel wou zijn, of misschien gehoopt maar niet verwacht. Ik was altijd alleen. Misschien had ik beter thuis moeten blijven, 5 jaar geleden, dan was ik misschien nu blij met een gezin en mijn ouders... Ik zucht, kijk op en gaan met mijn hand door mijn haar, "Toch bedankt voor het eten..."


    When you see me, I'm not here

    Babette Woodley

    '' Commencé comme un bon capitaine, a fini comme un monstre avec une hache.''


    Ik bekijk Hook eens goed, hij... Hij is niet meer hetzelfde... Ik ben eerder bang voor hem. Wanneer ik Ariël weg zie gaan met Charlie doe ik echter niks en ga op de zijkant van de boot zitten kijken naar Hook en het andere meisje bij hem. Ik heb dorst en weet eigenlijk niet waar ik drinken moet vinden, behalve de rum van Hook zelf. Ik loop zijn kamer in en kijk om me heen, hij was ooit dronken hier. Ik heb met hem hier gegeten, toen heeft hij me rum laten proeven. Ik sta een beetje stil in de deur opening en denk terug aan onze ontmoeting bij het schip... Was hij toen normaal?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 19:48 ]


    ~

    Captain Killian Jones Hook

    Anna kijkt naar haar eigen voeten waarna ze vervolgens knikt. "Ja..." zegt ze zacht. "Fijn dat we elkaar begrijpen." mompel ik waarna ik weer wat dichter naar het schip toe loopt. "Toch bedankt voor het eten..." ik draai me terug om naar het meisje. "Geen dank." zeg ik terug. "Pas een beetje goed op jezelf. Je wilt niet weer in de problemen komen." met die woorden laat ik Anna achter. Ik loop het schip weer op en zie dat Babette in mijn kajuit is. Ik werp haar een blik toe, maar ga niet naar haar toe. Ik loop richting de cel waar Ariël haart te zitten, maar zie alleen een knock out Rainbow. "Bloody Hell Rainbow?" ik ga naar haar toe en tik haar voorzichtig aan. "Rainbow, WTF happend here?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Anna Woods, FireFly



    "Fijn dat we elkaar begrijpen." mompelt Hook terwijl hij weer terug naar het schip loopt "Geen dank." ik kijk hem aan, "Pas een beetje goed op jezelf. Je wilt niet weer in de problemen komen." ik laat een korte glimlach zien en ren dan weg.
    Als ik eindelijk bij mijn grot ben stal ik mijn eten uit en begin langzaam te eten.


    When you see me, I'm not here