• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Charlie

    'Oké. Leslie, wil jij even in deze kijken?' Peter haalde een dromenvanger tevoorschijn, toen zag ik de herinnering van Hook die Ariël op sloot en meer van die dingen, zoals Chris neer schieten. 'Dat was mijn vraag aan jou.' zei Peter toen en borg de dromenvanger weer op.'En je kan gaan.'

    Felix

    Ik glimlachte voorzichtig terug, ze was best lief... 'Deden ze op het schip ook wel eens spellen? Of was het meer bevelen opvolgen en je dood vervelen?'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"



    Ik keek Peter vragend aan, "Wat was dat?" vraag ik nieuwsgierig.
    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    "Bevelen opvolgen en je dood vervelen..." glimlach ik, ik kijk in zijn ogen, mensen praten vaak negatief over hem maar hij is echt een schat. Wacht wat!?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik slikte. 'Herinneringen,' antwoordde ik. 'De mijne...'

    Felix

    'Ben ik even blij dat ik niet werk daar...' mompelde ik. 'En je kan zeker ook geen kampvuur maken waarom heen je kan dansen, want dan zet je het schip in de fik zeker...'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"



    "Oh..." toch wil ik steeds meer weten,
    "Waarom moesten ze..." ik denk even na, "Weg?"
    Ik ga ervan uit dat ik ervoor nodig was omdat ik verleden ben maar dat weet ik niet 100%...
    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik begin te grinniken, "Ik heb het geprobeerd..." ik kijk hem aan, "Een kampvuur..." ik kijk even naar boven om te bedenken wat ik moet zeggen,
    "Hook was er alleen niet zo blij mee volgens mij..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Ze zijn niet weg...' zei ik. 'Het wordt alleen weerspiegelt erin...'
    Ik keek naar Peter en fronste. 'Volgens mij is hier iemand die je tegen je oom op wil zetten, al is het terecht, Hook heeft me net verbannen van het schip,'

    Felix

    'Als je je als Leslie voor doet kan je het nog eens proberen...' grapte ik.


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"



    Mijn ogen worden groot, "Dat meen je niet!" roep ik boos uit,
    "Heeft hij dat echt gedaan!?"
    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik grinnik, "Daar kom ik zeker nog eens op terug..."
    Ik sta op en kijk naar boven, "Hoe hoog kan je hierin komen?" vraag ik aan Felix.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik knikte langzaam. 'Eerst schoot hij dus één van mijn vrienden neer, daarna sloeg hij me in mijn gezicht toen ik daar boos om werd, hij sloot een vriendin op en daarna verbande hij me om mijn grote mond. Volwassen hoor.' legde ik uit, nog steeds een beetje boos.

    Felix

    'Zo hoog als je wil,' antwoordde ik. Ik wees naar de roze bloemen. 'Daarin groeit elfenstof. Heb je ooit gevlogen?'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"



    Ik voelde de woedde in me op komen,
    "Maar dat zou hij toch nooit doen?" vroeg ik om die woedde snel weg te werken.
    Eigenlijk voelde ik me een klein meisje, ik was wel 15 maar leek 13 en deed ook 13...
    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik schudde mijn hoofd, "Nee, ik zou het wel graag willen..." ik ging een tak hoger staan en kijk hem lachend aan.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Niet tegen jou nee. Wel tegen mij. Hij mag me niet.'

    Felix

    Ik ging op mijn tenen staan en haalde wat van het poeder uit de bloemen. 'Zolang je het gelooft kan het,'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"



    "Oh..." ik kijk even naar beneden,
    "Blijf je nu bij Peter dan?"
    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik kijk Felix lachend aan,
    "Man ik kan er nog niet eens bij als ik een tak hoger ga staan, jij al als je op je tenen staat!" lach ik, man ik ben klein. Op dit moment stond ik even hoog als Felix, ofja, ik stond een tak hoger maar onze ogen stonden op dezelfde hoogte, oké oké ik was iets kleiner...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    'Dat blijft ze zeker ja!' zei ik snel, Charlie keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan. Maar ze leek er wel om te kunnen lachen.

    Felix

    Ik grinnikte. 'Klein is toch juist leuk?'


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"



    Ik kijk lachend naar Peter,
    "Dus jullie...?" ik houd het woord voor mezelf maar ik hoop dat ze snappen wat ik bedoel. Er verschijnt een speelse lach op mijn gezicht.
    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    "Ja dat had je gedacht!" glimlach ik, "Ik moet, bij jouw bijvoorbeeld, omhoog kijken, dat is niet cool..." ik begin te lachen,
    "En ik val sneller uit bomen omdat ik me niet zo hoog kan vasthouden per keer.."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Om Leslie's vraag te beantwoorden drukte Peter meteen een kus op mijn mond. 'Gewoon ja had ze ook wel begrepen...' mompelde ik maar lachte wel.

    Felix

    'Ja, dat klopt, maar ik kan me dus niet verstoppen, steek boven iedereen uit en moet bukken bij dingen die voor anderen makkelijk te pakken zijn. Wat is er beter?' vroeg ik lachend.


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"



    Ik deed verbaast een stapje achteruit,
    "Wie had gedacht dat ik familie zou worden..." mompel ik lachend in mezelf,
    "Welkom bij de Happy Family!" zeg ik lachend tegen Peter,
    "Bij de familie waar nooit iets gebeurt, geen ruzies, geen..." nu pas heb ik het door,
    "Je bent nu ook familie van..." ik hield me stil, "Hook..." zeg ik grijnzend.
    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    "Ik kan nergens bij als het om hoogte gaat, jij kan er wel bij als je bukt maar als ik spring kom ik er ook heel vaak niet...." ik strek mijn arm naar boven en kom net niet bij de bloemen, "Zie je?" zeg ik terwijl ik, weer, bijna val.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    Ik haalde mijn schouders op. 'Dat vind ik niet zo erg.' antwoordde ik, bij de gedachte aan Rumple, de "crocodile" moest ik grinniken. 'Hij wel.'

    Felix

    Ik pakte Jo bij haar middel en tilde haar op. 'Dan snap ik waarom jullie altijd in bomen zitten,' zei ik lachend. 'Maar nu kan je er wel bij.'


    obsessive rage