• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Charlie

    'Ik was niet gemanipuleerd en het was ook niet goed voor het verhaal, behalve dat dan,' Ik tikte op het stukje over Peter. 'Maar dit hier.' Ik wees naar het stukje van Hook. 'Dit is erg. Het boek heeft geen rede me te sparen. Ik ben ben ik bang niet zo heel optimistisch. Kan ik het nog recht zetten? Of doe ik het dan eigenlijk ook voor mezelf?'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik kijk Charlie doordringend aan, "Ik denk dat jij dit even met rust moet laten..." zeg ik en pak haar schouder beet, "Misschien maak je het allemaal erger..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie


    obsessive rage

    Charlie

    Ik zuchtte. 'I know. Maar hoe kan je iets laten rusten als de gevolgen zo groot zijn? Bij mijn verjaardag lukte dat vroeger ook al niet. En dit is erger. Veel erger. Snap je mijn conflict?' vroeg ik.


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    "Ja..." zeg ik langzaam, "Beloof me gewoon dat..." ik houd me even stil, "Dat je dit nooit meer zal doen..." ik sla het boek open en pak mijn pen, klaar om het stukje door te strepen en mezelf op te offeren.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Caitlin


    '' I'm Forever Alone.''
    'Mooie naam Anna, ik denk dat het toch aardiger is als je zijn voedsel terug geeft en misschien later terug komt. Anders ontploft blijkbaar Hook zo.' Ik ga naast Anna staan, 1 stap vooruit. 'En hij noemt iedereen blijkbaar hier Love, ook al is mijn naam Caitlin.'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlie

    Ik greep de pen zodra ik het door had. 'Niet doen,' zei ik langzaam. 'Dit is mijn fout, alle magie heeft zijn prijs, laat mijn leven die prijs zijn, niet jou,'
    Ik legde de pen langzaam neer. 'Alsjeblieft,' voegde ik er nog aan toe.


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik kijk Charlie aan en knik langzaam, "Als jij dat wilt...: zeg ik langzaam, "Misschien weet Peter iets?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik sloot mijn ogen en dacht na. Toen opende ik ze weer. 'Een raar idee maar...' Ik keek haar aan. 'Zou bijna dood tellen? Niet dat het gaat werken, maar dan heb ik mijn lesje wel geleerd, daar was de regel toch voor?'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Ik denk even na, "Ja..." langzaam gaat mijn omhoog, "Als het goed is wel ja..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik dacht weer even na. 'Sleepingcurse? Peter kan hem nooit hier verbreken, maar het telt als bijna dood,' stelde ik voor.


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    "ga nou maar geen enge dingen doen..." zeg ik snel, "Anders gaan we eerst op zoek naar Peter of iemand die ons kan helpen..." ik denk na, dit is een van de eerste keren dat ik iemand om hulp vraag.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Is iets gevaarlijks niet juist nodig? Ik moet het boek laten zien dat het me oprecht spijt, en Peter zou het niet toestaan.'


    obsessive rage

    Ariël Watson The Warrior
    “Why do I Know that I'm Just Not the Same? Don't Tell Me I Won't, Don't Tell Me I Can’t Feel…”


    “I'm Not Too Young…”

    Mijn ogen werden groot, "Pardon?" vraag ik boos, "Je gaat jezelf niet vervloeken hoor! "


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Ik sta open voor andere ideeën, maar het enige wat je nu zegt is "Nee nee nee," daar heb ik niet zoveel aan,' Ik zuchtte en liet mezelf op de grond vallen. 'Dan spring ik het water wel in of zo, tot één of andere meermin me aanvalt, in de hoop dat iemand me redt. I don't know. Wat is jouw idee dan?'


    obsessive rage