• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    In het koninkrijk Lurai is een grote koninklijke familie aan de macht. Door hun acties in het verleden zijn ze zeker niet geliefd bij hun gevolg en hierdoor is een geheim genootschap ontstaan. Jonge kinderen met een bijzondere gave zijn beoefend in de kunst van het vechten zodat ze de koninklijke familie kunnen beschermen. Nu, achttien jaar later, is de familie te ver gegaan en loopt het bijna uit op een burgeroorlog die alleen maar zorgt voor vele doden. De groep die ondertussen bekend staat als de begaafden, moet nu vanuit hun kamp naar het kasteel gaan er daar hun opdracht uitvoeren. Iedereen krijgt een koninklijk lid die zij of hij moet beschermen met zijn leven. Met een oorlog zo dicht bij, lopen de spanningen hoog op en niemand weet wanneer alles uit de hand gaat lopen.





    Topics:
    Rollentopic

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    "Rebellion's are build on hope"

    Hoe mee de relaties binnen de koninklijke familie zich vormen, des te meer medelijden krijg ik met de begaafden die op ze moeten letten haha x'D


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Hoe mee de relaties binnen de koninklijke familie zich vormen, des te meer medelijden krijg ik met de begaafden die op ze moeten letten haha x'D

    Niet alleen de begaafden eigenlijk : )
    Het is wel een lastige familie haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Relatielijstje Atlas:
    Tristàn Aleixo Wynter
    Atlas en Tristán kunnen niet al te goed met elkaar overweg, maar dit komt eigenlijk doordat Tristán Atlas niet zo aardig vindt, omdat hij hem dwingt om zwaardvechtlessen te nemen. Hij vindt dat zijn broer zichzelf moet kunnen verdedigen wanneer nodig.

    Tja, dit is wat ik tot nu toe heb :W
    Want de begaafde kan ik moeilijk al zeggen, aangezien ze die nog niet hebben ontmoet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What about Atlas en Corrin? Is Atlas zo jaloers dat hij hem eigenlijk helemaal niet mag of kan hij het ergens nog wel met hem vinden?


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    What about Atlas en Corrin? Is Atlas zo jaloers dat hij hem eigenlijk helemaal niet mag of kan hij het ergens nog wel met hem vinden?


    Corrin is kroomprins?
    Nou, Atlas is sowieso jaloers op zijn status. Hij had zelf graag de troon overgenomen en verwijt het dan ook de eerstgeborenen, maar haten doet hij sowieso niet. Hij zal wel met hem praten, maar er zal altijd wel een soort afgunst in zijn stem te horen zijn, snapst?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ziet iemand iets zitten voor relatie met mijn personages Skye en Brayde?

    Lucilla zal zich waarschijnlijk dood gaan irriteren aan Brayde denk ik. (;


    Credendo Vides

    Trikru schreef:
    (...)

    Corrin is kroomprins?
    Nou, Atlas is sowieso jaloers op zijn status. Hij had zelf graag de troon overgenomen en verwijt het dan ook de eerstgeborenen, maar haten doet hij sowieso niet. Hij zal wel met hem praten, maar er zal altijd wel een soort afgunst in zijn stem te horen zijn, snapst?

    Dat zou nog wat conflicten opleveren haha (:
    Ik denk dat Corrin ook wel een beetje zou balen van het feit dat Atlas de leider van de ridders is. Hij kan namelijk ook heel goed met een zwaard overweg en zou het dus vervelend vinden dat hun vader hem niet die taak heeft gegeven. Atlas en Corrin zullen wel een beetje een ingewikkelde band hebben.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 22:19 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Dat zou nog wat conflicten opleveren haha (:
    Ik denk dat Corrin ook wel een beetje zou balen van het feit dat Atlas de leider van de ridders is. Hij kan namelijk ook heel goed met een zwaard overweg en zou het dus vervelend vinden dat hun vader hem niet die taak heeft gegeven. Atlas en Corrin zullen wel een beetje een ingewikkelde band hebben.


    Ik moet Corrin nog steeds doorlezen (oops), maar Agnes zal sowieso niet te blij met hem zijn als kroonprins. Ik denk dat ze hem er vaak op zal willen wijzen dat zij net zo capabel zou zijn als troonopvolger, en dat ze nog steeds de oudste is. Ze zal afgunst voor hem hebben, maar at the end of the day zijn ze nog steeds familie, dus zal ze hem echt 'pijn doen' (ze zal hem niet laten assassinaten :'D)


    how dare you speak of grace

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Dat zou nog wat conflicten opleveren haha (:
    Ik denk dat Corrin ook wel een beetje zou balen van het feit dat Atlas de leider van de ridders is. Hij kan namelijk ook heel goed met een zwaard overweg en zou het dus vervelend vinden dat hun vader hem niet die taak heeft gegeven. Atlas en Corrin zullen wel een beetje een ingewikkelde band hebben.


    Is goed c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DreamerN schreef:
    Ziet iemand iets zitten voor relatie met mijn personages Skye en Brayde?

    Lucilla zal zich waarschijnlijk dood gaan irriteren aan Brayde denk ik. (;

    Misschien kunnen Brayde en Corrin het goed met elkaar vinden? Ze zijn neven, houden van feesten en zijn allebei charmant. Al zou Corrin niet zo goed begrijpen waarom Brayde altijd van die excentrieke verhalen over zijn reizen heeft (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    DreamerN mag mijn personage het zusje zijn van Brayde?


    When you believe your dreams come true

    Shireen schreef:
    (...)

    Ik moet Corrin nog steeds doorlezen (oops), maar Agnes zal sowieso niet te blij met hem zijn als kroonprins. Ik denk dat ze hem er vaak op zal willen wijzen dat zij net zo capabel zou zijn als troonopvolger, en dat ze nog steeds de oudste is. Ze zal afgunst voor hem hebben, maar at the end of the day zijn ze nog steeds familie, dus zal ze hem echt 'pijn doen' (ze zal hem niet laten assassinaten :'D)

    Haha dat laatste, pfew :') Corrin zou zich waarschijnlijk storen aan haar kritiek - vooral omdat hij weet dat ze ergens wel gelijk heeft - en haar er aan herinneren dat vrouwen geen land kunnen regeren. Al zou hij zich ergens ook de drang hebben om een beetje op haar te letten vanwege haar 'wispelturigheid'. Misschien haar zelfs een beetje pushen om te trouwen zodat haar toekomst iets meer zekerheid heeft. Het zou van zijn kant een beetje haat/liefde zijn :')


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Haha dat laatste, pfew :') Corrin zou zich waarschijnlijk storen aan haar kritiek - vooral omdat hij weet dat ze ergens wel gelijk heeft - en haar er aan herinneren dat vrouwen geen land kunnen regeren. Al zou hij zich ergens ook de drang hebben om een beetje op haar te letten vanwege haar 'wispelturigheid'. Misschien haar zelfs een beetje pushen om te trouwen zodat haar toekomst iets meer zekerheid heeft. Het zou van zijn kant een beetje haat/liefde zijn :')


    Klinkt goed c:
    Dat hij haar probeert te pushen om te trouwen zal ze zeker niet waarderen :Y)
    Ik denk dat het van haar kant meer 'afgunst maar hij is familie dus we houden van elkaar' is :'D


    how dare you speak of grace

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Misschien kunnen Brayde en Corrin het goed met elkaar vinden? Ze zijn neven, houden van feesten en zijn allebei charmant. Al zou Corrin niet zo goed begrijpen waarom Brayde altijd van die excentrieke verhalen over zijn reizen heeft (:


    Haha is goed, al is Brayde wel veel opener en waarschijnlijk veel vrolijker dan Corrin. (': Het zou grappig zijn om te zien hoe Corrin reageert als Brayde weer eens met één van zijn reisverhalen aan komt zetten.

    nakito schreef:
    DreamerN mag mijn personage het zusje zijn van Brayde?


    Is goed, al had ik ook al wel een beetje een soort karakteromschrijving van haar in mijn hoofd. (': Dus ik weet niet hoe jij Celestine aan wilt pakken?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Is goed, al had ik ook al wel een beetje een soort karakteromschrijving van haar in mijn hoofd. (': Dus ik weet niet hoe jij Celestine aan wilt pakken?


    Wil je persé één zusje? Anders heeft de koning nog een andere broer en ben ik daar de dochter wel van. (Omdat de koning al best veel kinderen heeft)


    When you believe your dreams come true