• V I P      —      A      S c a n d a l      L i f e      —      R o l l e n t o p i c
    Vele beroemde mensen leven een heel normaal leven, tot een groepje VIP's een uitnodiging krijgen om samen te komen in een villa. Slechts 5 jongens en 5 meisjes worden uitgenodigd. Allemaal van een rijke familie en een hoge klasse. Hun families zijn allemaal bekend, maar niet altijd om de juiste dingen. Alle ouders van de kinderen hebben een schandaal begaan.

    Deze kinderen beginnen opnieuw in hun carrière. Hier krijgen ze een kans om uit te groeien en zelf op hun benen te staan. Elke dag bouwen de kinderen aan hun eigen toekomst. Het vreemde alleen is, sinds ze in de villa zitten, horen de kinderen niks meer van hun ouders. Niet op social media en ook niet meer in het nieuws. Dat alles is veranderd vanaf het moment dat ze voet zetten in de villa. Wat is er met hun ouders gebeurd? En wie heeft hun die vreemde uitnodigingen gegeven?


    I n v u l l i j s t:
    — Naam:
    — Leeftijd: (20+)
    — Baan: (Dit kan van alles zijn waardoor je bekend bent geraakt)
    — Innerlijk:
    — Uiterlijk:
    — Geschiedenis: (Denk aan wat voor schandaal de familie is begaan ect.)
    — Extra info:

    R o l l e n: VOL!
    Meiden
    — Angelica Lilith Delorè || Actrice || 21 jr. || HarleyQuinnx
    — Reyna Seraphina Hudson || Zangeres || 20 jr. || Growlithe
    — Bobbi Lia Hart || Model || 23 jr. || Westwick
    — Eloise Michelle Lemaire || Model || 22 jr. || Growlithe
    — Kylie Regina Rothschield || Model || 22 jr. || Camhanaich

    Jongens
    — Andrew Dennis Smith || Zanger || 24 jr. || HarleyQuinnx
    — Oliver Alexander Simmons || Modeontwerper || 23 jr. || Douceur
    — Dylan Everett Martinez || Kunstenaar || 21 jr. || Eudoxia
    — Bentley Samuels || Acteur || 25 jr. || Westwick
    — Gereserveerd voor Ravi

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 19:25 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik wil wel een meisje?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    Ik wil wel een meisje?


    Yay!! ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een meisje reserveren?


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    Ik zal je erbij zetten (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik wil niet lelijk doen, maar je mag maar 1 rollentopic zonder lopend speeltopic tegelijk openen. :/


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Ik wil niet lelijk doen, maar je mag maar 1 rollentopic zonder lopend speeltopic tegelijk openen. :/


    I know maar datums staan al vast waarop de speeltopics worden geopend


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een jongen reserveren?


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?


    Tuurlijk!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik ook een jongen reserveren? ^^


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Eudoxia schreef:
    Mag ik ook een jongen reserveren? ^^


    Ja tuurlijk!! Leuk dat jullie mee doen o.o


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †




    — Naam:
    Dylan Everett Martinez

    — Leeftijd:
    21

    — Baan:
    Kunstenaar



    — Innerlijk:
    Dylan is een vriendelijke jongen, maar soms echt te wereldvreemd en naïef voor zijn eigen goed; hij heeft nog nooit iets ergs meegemaakt. En dat mérk je. Hij is nauwelijks onafhankelijk, al beweert hij dat hij prima voor zichzelf kan zorgen en op zijn eigen benen kan staan, en hij weet nooit echt wat te doen in situaties die nieuw zijn. Hij is het zo gewend dat hij zijn ouders heeft, dat hij onbewust altijd verwacht dat iemand anders de brokken wel opruimt als hij er een zootje van maakt.
    Dylan is erg gefocust op zijn dromen en visies, waardoor hij soms niet beseft dat de werkelijkheid heel anders werkt, en hij is ook heel erg op zichzelf gericht - maar vaak heeft hij niet eens door dat al zijn acties en woorden een invloed hebben op anderen.


    — Uiterlijk:
    Dylan is vrij lang en sportief gebouwd, met het begin van spieren. Toch draagt hij liever kleding met lange mouwen. Zijn donkerbruine haar heeft de neiging lichtjes naar beneden te vallen als hij het niet omhoog zet. Zijn lichtbruine ogen zijn waarschijnlijk het meest opvallende element in zijn gezicht

    — Geschiedenis:
    Hij is als baby geadopteerd door een beroemde acteur en een prachtige model. Zijn biologische ouders heeft hij dus nooit gekend en tot nu toe heeft hij ook nog niet de drang gehad om ze te vinden. Hij is enigkind en is liefdevol opgevoed, ookal waren zijn ouders veel aan het werk. Hierdoor was zijn jeugd wel lichtelijk eenzaam. Dylan heeft een lastige middelbare schoolperiode gehad, vooral doordat zijn ouders vaak afwezig waren, en hem niet altijd konden steunen. Toen Dylan 19 jaar oud werd, was er een sekstape van zijn vader gelekt. De wereld was geschokt en al snel werd zijn vader opgepakt. Sinds dien wonen Dylan en zijn moeder alleen in Sydney, Australië.

    — Extra info:
    Dylan heeft een echte koffie verslaving. Hij drinkt graag koffie met zijn moeder in kleine cafés en heeft de gewoonte om zijn pink omhoog te houden als hij zijn kopje koffie vasthoudt.


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    OH MY LORD THIS CUTENESSSSSS


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Girl for me?


    El Diablo.

    Valor schreef:
    Girl for me?


    Ik zal het erbij zetten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Reyna Seraphina Hudson.


    "They told me i could be anything what I wanted to be, but they didn't tell me they would try to make me everything they wanted me to be."
    |Singer | Actrice|


    "Everyone around me tried to convince me money couldn't buy me happiness, like the heartache of loving someone was supposed to make me happy."


    • Then and Now
    F A M I E L I E X
    [Father] || Rene Matthew Hudson
          Age; 48
          Connection; Heel goed
          Status; Alive
    [Mother] || Serena Winter Hudson (Née Lawrence)
          Age; 49
          Connection; Redelijk
          Status; Alive

    G E S C H I E D E N I S X
    Reyna werd geboren in het drukke beverly hills, in een buurt waar mensen hun glimlachen nog nepper waren dan de buurvrouw haar borsten. Reyna is dan ook opgegroeid in de spotlight als dochter van een beroemde acteur en beroemd model. Niet alleen wilde haar ouders alles bijhouden op social media, andere mensen wilde dat ook maar al te graag, wat de reden is dat Reyna nooit echt rust heeft gehad in haar leven. Van jongs af aan hadden mensen al verwachtingen van haar en haar ouders hebben er dan ook alles aangedaan om hun dromen voor Reyna uit te laten komen. Reyna had nooit echte vrienden, maar werd op handen gedragen door alle mensen die wel van haar beroemde ouders en creditcard wilde genieten. Op haar twaalfde kreeg Reyna voor het eerst te horen over plastische chirurgie van haar tante, die ervan overtuigd was dat Reyna een lelijke neus had. De moeder van Reyna was er echter van overtuigd dat een nieuwe neus niet was wat Reyna nodig had, wat Reyna nodig had was nog een muziek instrument om te bespelen, zodat ze de volgende Junior Miss verkiezing weer zou winnen. Mede hierdoor rende Reyna op haar dertiende weg. De druk werd het kleine meisje te veel. Reyna werd helaas ontdekt door haar vader, die wist dat ze in hun geheime boomhuis zou zitten.
    Hierna is Reyna's houding erg veranderd. Haar vader had haar er van overtuigd dat ze alles kon worden wat ze wilde zijn, waardoor Reyna ook echt een doel vond om naartoe te leven. Ze leerde om te omarmen dat ook al had ze geen echte vrienden, mensen alles bereid waren te doen voor je als je een nieuwe auto voor ze kopen. Ook nam Reyna elke kans om iets bij te leren aan, op zoek naar iets wat ze echt leuk vond. Op haar zestiende scheidde de ouders van Reyna, om meerdere redenen. Reyna's moeder bleek al vijf jaar een affaire te hebben met haar baas, wat de enige reden was dat ze nog niet geheel was afgeschreven en het kwam uit dat Serena voor zowel zichzelf als haar man een alternatieve weg naar de top had gevonden. Reyna was woest, maar besloot voor haar vader haar mond te houden. Toen ze met haar vader ging wonen ging ze pas echt aan zichzelf werken en haar eigen ambities, waardoor ze er nog niet zo lang achter is dat zingen en acteren haar grootste passies zijn - en dat ook al heeft ze beide in kleine properties gedaan, ze wilde er toch echt graag een echte carriëre in. Pas op haar negentiende kwam het geheim van de familie uit, waardoor de meeste van hun cariërres verwoest waren, al waren ze -helaas voor Reyna en haar vader- er niet minder beroemd om. Sindsdien probeert Reyna om haar familie, vooral haar vader, weer op een goede manier in de spotlight te krijgen.

    A C H T E R G R O N D X
    Reyna's vader is Brits. Echter is Reyna nog nooit langer in Engeland geweest dan zes maanden. Haar moeder is Frans, maar daar is ze nog nooit langer geweest dan een maand. Het grootse gedeelte van haar jeugd en puberteit was Reyna namelijk in Amerika, waar haar ouders naartoe verhuisd waren nadat zij beroemd zijn geworden. De vader van Reyna komt uit een Protestant gezin, maar Rene heeft deze religie zelf niet overgenomen en Reyna ook niet. Haar moeder kwam niet uit een religieus gezin.

    N O W X
    Reyna heeft niet heel veel last van het schandaal van haar ouders, afgezien van het feit dat één keer in de zoveel tijd iemand haar vraagt of ze net zo als haar moeder is. Reyna had dan ook tot nu toe niet een heel bijzondere carriëre. Ze heeft tot nu toe één niet al te grote rol gehad en wat kleine concerten gehad, maar meer dan ook niet. Ze moet dan ook nog hard aan zichzelf werken, maar zoals Rey altijd zegt 'ik ben pas twintig, ik heb nog alle tijd om een goede carriëre op te bouwen'.

    P L A C E X O F X B I R T H X
    Beverly Hills


    • Uiterlijk


    — Grootte • 1,75
    — Lichaamstype • Slank, fragiel
    — Figuur • Hele lichte zandloper
    — Huidskleur • Blank
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Expressief gezicht • Nee
    — Wenkbrauwen. • Dun, donker
    — Oogkleur • Blauw
    — Bril of lenzen • Ze heeft een leesbril
    — Neus • Iets aan de brede kant
    — Lippen • Vol, lichtroze
    — Kenmerken • uitbundige oogmake-up
    — Haarkleur • Blond
    — Haartype • Dun, lichte slag
    — Haarstijl • Lang
    — Stem • Honey-like, ietwat hoog
    — Accent • Geen hoorbaar accent
    — Kledingstijl • Alternatief
    — Favoriet kledingstuk • Te grote bandshirts
    — Accessoires • Een Pentagram ketting en gevlochten armband
    — Tatoeages • één en dat is op haar heup.
    — Littekens • Geen, op een aantal kleintjes na.


    • Extra:
    L I K E S X Loud music, Movies, alcohol, smoking, selfies, taking pictures of friends, beach parties, hoodies (Especially ones she 'borrowed' from boys), dancing,
    S E C R E T P L E A S U R E X Books, romance movies, ben&jerry's
    D I S L I K E S X Social media, most sports, having to admit she cares, pretentious people, everything fake
    V O E R T U I G E N X Rey heeft een Chevrolet Impala 67.
    T A L E N T S X Singing, acting, sketching, preteding everythings is all right
    A L L E R G I E Ë N X Rey heeft geen allergieën waar ze vanaf weet.
    A N G S T E N X Rey is bang voor onweer en het verliezen van haar vader.
    V E R S L A V I N G E N X Pokemon, singing, alcohol
    S P O R T S X Gymnastics
    A R T S X Singing, Drawing, dancing, acting
    • Baan
    Zangeres en actrice.

    • Relaties
    Wie Wil?
    • Bijaam
          Rey
          Trouble

    • Thuisplaats:
          Beverly Hills, Los Angeles, Californië, USA

    • Shortcut

    • Leeftijd: 20
          — Ziet er zo oud uit: Ongever 20
          — Gedraagt zich zo oud: Meestal al een losbandige tiener.
    • Geslacht: Vrouwelijk
    • Geboortedatum: 23 Juli
    • Nationaliteit: Frans/Brits
    • Geloof: Geen.
          — Geloof vanuit thuis: Geen.
    • Seksualiteit: Biseksueel.
    • Moedertaal: Engels
          — Gesproken talen: Engels, Frans, Spaans, Zweeds
    • Relatiestatus: Single

    • Theme song: Fragile - Kygo
    • Persoonlijke motto: Sometimes you have to be selfish in order to be happy and that's not wrong.
    •Inspiratie: Iedereen die doet in plaats van alleen droomt.


    • Sterrenbeeld:
          Leo



    • Innerlijk:
    Innerlijk
    Rey komt soms een beetje 'worn down' over. Moe en klaar met media en fans die de volgende dag je twitter met haat spammen. Ze kan gewoon heel slecht tegen hypocriet gedrag en nog slechter tegen het feit dat mensen een mening hebben over mensen die ze in het geheel niet kennen. Hierdoor kan ze soms een beetje pessimistisch overkomen en soms zelfs gewoon kwaad en haatdragend, maar Rey noemt het liever realistisch. Realisme is ook een beetje haar ding. Ze is niet goed in groot dromen en uren dagdromen over een beter leven voor zichzelf, maar daarentegen is ze ook totaal niet een persoon voor self-pity of 'slechtse scenario'-verhalen. Gewoon de waarheid, de realisteit doet het voor Rey. Ze kan hierdoor soms ook geen enthousiasme opbrengen voor iets en als ze eenmaal down is, is er ook niet heel veel dat er aan gedaan kan worden. Rey zal het dan altijd ontkennen en zeggen dat ze een hekel heeft een lichamelijk contact, maar alles wat ze dan nodig heeft is iemand om tegenaan te zitten en over van alles mee te praten.

    Ze is echter wel een heel vrolijk meisje het grootste gedeelte van de tijd, de rest van de tijd. Ze lacht veel en kan overal wel de lol van inzien. Behalve racisme, racisme hoef je bij haar niet mee aan te komen. Ze is avontuurlijk en trekt mensen het liest voortdurend mee in de slechtste ideeën, al zal ze mensen hun leven nooit express in gevaar brengen voor een adreline kick. Je hoeft met Rey ook geen plannen te maken, daar is ze te 'all over the place' voor. Rey is meer het soort persoon dat in het moment leef. Gooi steentjes naar haar raam en ze klimt eruit om met je te komen picknicken in het midden van de nacht. Wijs naar een bowling centrum en kijk of er een baan vrij is. Afspraken maken kan natuurlijk wel, om bijvoorbeeld elkaar te ontmoeten, of om belangrijke dingen te gaan doen, maar Rey houdt niet van dingen die helemaal uitgedacht zijn. Er moet ruimte zijn voor improvisatie. Dit komt ook deels omdat Rey vreselijk ongeduldig is en dus eigenlijk nergens op kan wachten. Rey is ook iemand die altijd gaat voor wat ze wil en zich niet zomaar laat stoppen. Als er eenmaal iets in haar hoofd zit, zal ze er ook alles voor overhebben. Ook heeft ze alles voor haar vrienden over, vooral diegene die bewezen hebben echte vrienden te zijn. Met Rey kan je over alles praten, behalve intimiteit, maar verder is niks awkward naar Rey's mening. Ze houdt wel van een feestje en kan enthousiasme bijna altijd waarderen.

    Rey is heel slecht in boos worden, ondanks dat ze het soms heerlijk vindt om een echte dramaqueen te zijn. Vaak als ze een boze opmerking maakt is het gewoon puur om mensen op de kast te jagen. Om haar boos te krijgen moet je veel zeggen of doen, aangezien ze niets te veel tot haar door laten dringen. Je moet dan ook wel erg speciaal zijn voor haar, of heel erg aandringen wil je dat Rey twee keer nadenkt over wat je tegen haar zegt. Meestal houdt ze zich gewoon buiten argumenten en problemen, ze komt wel weer tevoorschijn op het moment dat er een besluit is gemaakt. Dit doet ze vaak ook bewust. Rey heeft namelijk een hele sterke mening, over alles, zelfs als ze er geen verstand van heeft. Ze weet ook dat deze mening meestal botst met die van andere, dus houdt ze liever haar mond, dan dat ze haar punt vier keer moet uitleggen zonder ergens te komen.

    Rey laat mensen liever niet te dichtbij komen, al is ze in haar hoofd een hopeloze romanticus, houdt ze van knuffelen en heeft ze al meerdere vriendjes gehad. Dit komt ook deels omdat Rey niet de beste ervaring me jongens heeft. Ze freaked zodra iemand haar op een verkeerde plek aanraakt en wil na haar laatste vriendje nooit meer iemand 'ik houd van jou' horen zeggen.Hierdoor komt Rey soms erg koud en afstandelijk over als het gaat om intimiteit. Rey kan ook trots zeggen dat ze nog maagd is. Ondanks dat Rey haar redenen heeft, overdrijft ze soms wel een beetje, iets waardoor ze als beschreven kan worden als een meisje dat 'too hard to get' speelt, al denkt Rey meestal oprecht dat het self-presevation is. Veel mensen verwachten dit niet, aangezien op het eerste gezicht Rey een meisje is in de catogorie 'seks, drug en drank' als je naar haar kijkt en haar gedrag bekijkt.

    Al probeert Rey zich vaak harder voor te doen dan ze is, ze is uiteindelijk wel een straight up bitch, die mensen net iets te vaak de harde waarheid verteld. Hierdoor komt ze niet alleen over als een over-enthousiaste party girl, maar ook nog is als een bitch die niet geeft om andere mensen hun gevoelens. Dit doet ze ook deels om niet geheel overlopen te worden in Beverly Hills.

    In het kort is Rey dus eigenlijk gewoon your typical wannabe Beverly Hills bitch who isn't as cold-hearted and distance as she pretends to be.


    "Rule number one; Never let them see you cry. When they see you cry, they have won."



    "Being famous is more difficult then you believe it would be. When you do something wrong, a few people will hate you, when I do something wrong, the whole world knows about it."

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 21:47 ]


    We've lived in the shadows for far too long.