• V I P      —      A      S c a n d a l      L i f e      —      R o l l e n t o p i c
    Vele beroemde mensen leven een heel normaal leven, tot een groepje VIP's een uitnodiging krijgen om samen te komen in een villa. Slechts 5 jongens en 5 meisjes worden uitgenodigd. Allemaal van een rijke familie en een hoge klasse. Hun families zijn allemaal bekend, maar niet altijd om de juiste dingen. Alle ouders van de kinderen hebben een schandaal begaan.

    Deze kinderen beginnen opnieuw in hun carrière. Hier krijgen ze een kans om uit te groeien en zelf op hun benen te staan. Elke dag bouwen de kinderen aan hun eigen toekomst. Het vreemde alleen is, sinds ze in de villa zitten, horen de kinderen niks meer van hun ouders. Niet op social media en ook niet meer in het nieuws. Dat alles is veranderd vanaf het moment dat ze voet zetten in de villa. Wat is er met hun ouders gebeurd? En wie heeft hun die vreemde uitnodigingen gegeven?


    I n v u l l i j s t:
    — Naam:
    — Leeftijd: (20+)
    — Baan: (Dit kan van alles zijn waardoor je bekend bent geraakt)
    — Innerlijk:
    — Uiterlijk:
    — Geschiedenis: (Denk aan wat voor schandaal de familie is begaan ect.)
    — Extra info:

    R o l l e n: VOL!
    Meiden
    — Angelica Lilith Delorè || Actrice || 21 jr. || HarleyQuinnx
    — Reyna Seraphina Hudson || Zangeres || 20 jr. || Growlithe
    — Bobbi Lia Hart || Model || 23 jr. || Westwick
    — Eloise Michelle Lemaire || Model || 22 jr. || Growlithe
    — Kylie Regina Rothschield || Model || 22 jr. || Camhanaich

    Jongens
    — Andrew Dennis Smith || Zanger || 24 jr. || HarleyQuinnx
    — Oliver Alexander Simmons || Modeontwerper || 23 jr. || Douceur
    — Dylan Everett Martinez || Kunstenaar || 21 jr. || Eudoxia
    — Bentley Samuels || Acteur || 25 jr. || Westwick
    — Gereserveerd voor Ravi

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 19:25 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Growlithe schreef:
    Naam:Reyna Seraphina Hudson.


    "They told me i could be anything what I wanted to be, but they didn't tell me they would try to make me everything they wanted me to be."
    |Singer | Actrice|


    "Everyone around me tried to convince me money couldn't buy me happiness, like the heartache of loving someone was supposed to make me happy."


    • Then and Now
    F A M I E L I E X
    [Father] ||
          Age;
          Connection;
          Status;
    [Mother] ||
          Age;
          Connection;
          Status;

    G E S C H I E D E N I S X

    A C H T E R G R O N D X

    N O W X

    P L A C E X O F X B I R T H X
    Beverly Hills


    • Uiterlijk


    — Grootte • 1,75
    — Lichaamstype • Slank, fragiel
    — Figuur • Hele lichte zandloper
    — Huidskleur • Blank
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Expressief gezicht • Nee
    — Wenkbrauwen. • Dun, donker
    — Oogkleur • Blauw
    — Bril of lenzen • Ze heeft een leesbril
    — Neus • Iets aan de brede kant
    — Lippen • Vol, lichtroze
    — Kenmerken • uitbundige oogmake-up
    — Haarkleur • Blond
    — Haartype • Dun, lichte slag
    — Haarstijl • Lang
    — Stem • Honey-like, ietwat hoog
    — Accent • Geen hoorbaar accent
    — Kledingstijl • Alternatief
    — Favoriet kledingstuk • Te grote bandshirts
    — Accessoires • Een Pentagram ketting en gevlochten armband
    — Tatoeages • één en dat is op haar heup.
    — Littekens • Geen, op een aantal kleintjes na.


    • Extra:
    L I K E S X
    D I S L I K E S X
    V O E R T U I G E N X
    T A L E N T S X
    A L L E R G I E Ë N X
    A N G S T E N X
    V E R S L A V I N G E N X
    S P O R T S X
    A R T S X
    • Rol

    • Relaties
    Wie Wil?
    • Bijaam
          Rey
          Trouble

    • Thuisplaats:
          Beverly Hills, Los Angeles, Californië, USA

    • Shortcut

    • Leeftijd: 20
          — Ziet er zo oud uit: Ongever 20
          — Gedraagt zich zo oud: Meestal al een losbandige tiener.
    • Geslacht: Vrouwelijk
    • Geboortedatum: 23 Juli
    • Nationaliteit: Frans/Brits
    • Geloof: Geen.
          — Geloof vanuit thuis: Geen.
    • Seksualiteit: Biseksueel.
    • Moedertaal: Engels
          — Gesproken talen: Engels, Frans, Spaans, Zweeds
    • Relatiestatus: Single

    • Theme song: Fragile - Kygo
    • Persoonlijke motto: Sometimes you have to be selfish in order to be happy and that's not wrong.
    •Inspiratie: Iedereen die doet in plaats van alleen droomt.


    • Sterrenbeeld:
          Leo



    • Innerlijk:
    List
    Characteristics



    "Rule number one; Never let them see you cry. When they see you cry, they have won."


    • Kenmerend


    "Being famous is more difficult then you believe it would be. When you do something wrong, a few people will hate you, when I do something wrong, the whole world knows about it."

    Ik maak haar morgen af :3


    Erg creatief dat je dingen erbij voegt, maar er missen een paar dingen die ik erbij had gezet..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Erg creatief dat je dingen erbij voegt, maar er missen een paar dingen die ik erbij had gezet..


    Ze zou hem vandaag nog afmaken c;


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Erg creatief dat je dingen erbij voegt, maar er missen een paar dingen die ik erbij had gezet..


    De rol is ook nog niet af, dat heb ik er bewust bijgezet ^^ maar dit is mijn standaart template voor rollen en die pas ik dan aan aan het lijstje van desbetreffende RPG

    En volgens mij mis ik alleen 'baan' wat verder wel aangegeven staan, maar ik maak hem na mijn werk volledig af :3

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 12:38 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    (...)

    De rol is ook nog niet af, dat heb ik er bewust bijgezet ^^ maar dit is mijn standaart template voor rollen en die pas ik dan aan aan het lijstje van desbetreffende RPG

    En volgens mij mis ik alleen 'baan' wat verder wel aangegeven staan, maar ik maak hem na mijn werk volledig af :3


    Hehe wel heel nice! Hehe just pointing it out (:
    Veel succes op je werk! Ik moet aan die van mij nog beginnen T-T en dan heb ik er nog wel twee!

    Iemand idee voor een leuk mannelijk model? :(


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Hehe wel heel nice! Hehe just pointing it out (:
    Veel succes op je werk! Ik moet aan die van mij nog beginnen T-T en dan heb ik er nog wel twee!

    Iemand idee voor een leuk mannelijk model? :(


    Je kunt eventueel bij model bureaus gaan speuren XD
    Ken je de beroemde YouTuber Dan Howell though? Oh god..bij de gedachten al *kwijl*


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Eudoxia schreef:
    (...)

    Je kunt eventueel bij model bureaus gaan speuren XD
    Ken je de beroemde YouTuber Dan Howell though? Oh god..bij de gedachten al *kwijl*


    Oh ik ga wel even kijken! :p
    Ja die ken ik, maar hij is niet echt mijn type xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Daniel Bederov, Chris Overgaard, Dave Franco, en anders kan je altijd op tumblr faceclaim zoeken :3, ik ga even douche en dan aan mijn rol!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    Daniel Bederov, Chris Overgaard, Dave Franco, en anders kan je altijd op tumblr faceclaim zoeken :3, ik ga even douche en dan aan mijn rol!


    Oh yay!!! :3
    M'n female rol wordt sowieso wel eye candy, dus moet m'n male role ook wel beetje eye candy zijn >.<


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Praattopic

    Even wat handiger dan praten in de rollentopic xd


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik denk dat ik deze RPG toch ff skip, ik krijg maar geen goede rol. Sorry.


    El Diablo.

    Valor schreef:
    Ik denk dat ik deze RPG toch ff skip, ik krijg maar geen goede rol. Sorry.


    Het maakt niet uit!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oliver Alexander Simmons

    "Honesty is better than sugar coated bullshit."
    Naam:
    > Oliver: Oliver is een Franse jongensnaam. De betekenis van de naam is olijfboom.
    > Alexander: Alexander is een Griekse jongensnaam. De betekenis van de naam is beschermer van de mensheid.
    > Simmons: Simmons is een Amerikaanse achternaam.

    Leeftijd:
    Oliver is op dit moment 23 jaar oud. Hij is geboren op een koude twaalf februari en dat maakt hem een waterman maakt.

    Baan:
    Oliver is een beginnend modeontwerper. Het meerendeel van wat hij op dit moment weet en kan heeft hij van zijn vader geleerd. Zijn opa heeft lang geleden een modehuis opgericht wat nu in de handen is van Oliver's vader. Het is er bij Oliver al van kleins af aan ingestampt dat hij op een dag het bedrijf zal leiden. Nu houdt Oliver zich vooral bezig met het ontwerpen van mooie kleding. Voor nu hoopt hij dat de collectie waar hij mee bezig is een groot succes zal worden.



    Uiterlijk:
    Fc. Xavier Serrano . Oliver heeft bruin haar, niet heel kort, maar ook zeker niet lang. Zijn ogen hebben een groenige kleur. Met zijn 1 meter 86 is Oliver ongeveer van gemiddelde lengte. Hij is zeker niet klein, maar ook niet heel erg lang. Voor zijn imago vindt Oliver het erg belangrijk om er altijd verzorgd en netjes uit te zien. Tijdens zijn werk zal hij dan ook zelden in iets anders dan een nette broek met overhemd te vinden zijn. In zijn vrije tijd zul je hem voornamelijk tegenkomen in een klassieke outfit, meestal geeft hij er een eigen draai aan door iets opvallends toe te voegen wat de aandacht zal trekken.



    Innerlijk:


    X Creatief X Eerlijk X Eigenwijs X Onflexibel X Ijverig X Kieskeurig X Slim X Standvastig X Trouw X Volhoudend X Zelfzeker X

    Doordat Oliver zijn toekomst eigenlijk al was bepaald voordat hij kon lopen hebben zijn ouders hem altijd vrij afgeschermd van de buitenwereld, qua sociale contacten. Hij is allesbehalve verlegen, maar nieuwe contacten leggen vindt hij erg moeilijk omdat hij toen hij klein was er nooit de kans voor heeft gekregen. Hij doet dan nu ook liever dingen alleen en als hij moet samenwerken wil hij hoe dan ook leiding kunnen geven zodat alles gaat zoals hij dat wil. Oliver is een harde werker en zal niet snel tevreden zijn over het resultaat, ook al zullen anderen zeggen dat het prima is, als Oliver zelf niet tevreden is belandt het als prop in de prullenbak. Zo heeft hij vaak ook nogal kritiek op hoe anderen werken die naar zijn idee genoegen nemen met iets dat 'goed genoeg' is.
    Buiten zijn werk is Oliver ook vrij eenzaam, buiten zijn zeven jaar jongere zusje gaat hij met zeer weinig mensen regelmatig om. Oliver heeft hier over het algemeen weinig problemen mee als mist hij het soms wel iemand te hebben om een gesprek mee te voeren over wat dan ook.

    Geschiedenis:
    Het is een hele tijd heel slecht gegaan met het modehuis Simmons. Rijke families spendeerden hun geld liever bij nieuwere of bijzonderdere modehuizen en Simmons dreigde failliet te gaan door een tekort aan inkomsten. Met de nieuw collectie van Olivers vader leek Simmons uit de ellende te komen en behaalde een grote winst. Een paar maanden later kwam uit dat de vader van Oliver betrokken was geweest van het wtwassen van drugsgeld. Kranten stonden er vol mee. Ondanks dat Olivers vader claimt onschuldig te zijn, zijn er mensen nog dagelijks mee bezig.

    Extra:
    Likes: Tekenen, muziek, alcohol, dure schoenen, horloges.
    Dislikes: Slechte publiciteit, onafgemaakte dingen, sportschoenen buiten het sporten, warme dagen.

    - Oliver is heteroseksueel.
    - Hij heeft nog nooit een relatie gehad die langer duurde dan twee maanden, voornamelijk omdat hij denkt dat iedereen alleen maar aardig tegen hem doet voor het geld van zijn familie.
    - Hij is gek op bordeaux rood.



    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 20:54 ]


    chaos makes the muse

    B O B B I       L I A       H A R T .


    • • N A A M
    — Bobbi Lia Hart
    — Uitleg naam. Bobbi's eerste naam hebben haar ouders gekozen omdat Bobbi 'heldere roem' betekend. Van jongs af aan hebben haar ouders de droom gekoesterd dat hun dochter beroemd zou gaan worden en ze waren ervan overtuigd dat haar naam een eerste stapje naar de roem zou kunnen zijn. Haar tweede naam, Lia, is een vernoeming naar de moeder van haar vader.
    — Bijnamen. Er zijn weinig bijnamen die gebruikt worden, al noemen sommige mensen haar Bob of Bobbs, hier heeft ze een hekel aan. Haar ouders noemen haar prinses.


    • • L E E F T I J D
    — Leeftijd. 23 jaar oud. Verjaart op 30 oktober.
    — Sterrenbeeld. Schorpioen.
    — Angst om ouder te worden, of niet? Ja, ze is bang dat ze als ze ouder wordt niet meer mooi zal zijn en haar uiterlijk is iets waar ze veel waarde aan hecht.
    — Ziet er ouder / jonger uit dan leeftijd. Haar echte leeftijd komt redelijk goed overeen met hoe ze eruit ziet.


    • • U I T E R L I J K

    Faceclaim: Miranda Kerr
    — Grootte • 1 meter 75
    — Lichaamstype • Slank
    — Figuur • Zandloper, volle borsten, brede heupen
    — Gezichtsvorm • Hartvormig
    — Wenkbrauwen. • Verzorgd en askleurig
    — Oogkleur • Azuurblauw
    — Bril of lenzen • Geen
    — Neus • Normale grootte
    — Lippen • Dunne bovenlip, vollere onderlip
    — Huidskleur • Porselein
    — Kenmerken • Hoge jukbeenderen, opvallende ogen, aanstekelijke lach
    — Haarkleur • Donkerbruin, blonde highlights
    — Haartype • Vol en glazend
    — Haarstijl • Krullend
    — Stem • Hoog en vriendelijk, Australisch accent
    — Handicaps • Bobbi heeft dyscalculie, cijferblindheid.
    — Kledingstijl • Vrouwelijk, ze heeft een voorkeur voor zwart en groene kleding. Ze draagt voornamelijk pumps.
    — Favoriet kledingstuk • Zwarte louboutins met een hak van 15 centimeter
    — Accessoires • Een gouden horloge en een ring met een groene edelsteen (een erfstuk van haar oma Lia)
    — Tatoeages • Geen
    — Piercings • Enkel een traguspiercing in haar rechteroor




    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    Warm
    Bobbi heeft een warme persoonlijkheid. Ze staat open voor andere mensen en zal altijd proberen hen te helpen. Met deze eigenschap maakt ze zich geliefd bij anderen. Het geeft haar een goed gevoel als ze een ander kan helpen.

    Clever
    Ondanks de vooroordelen die vele mensen hebben over modellen, is Bobbi absoluut niet dom. Ze is geïnteresseerd in de maatschappij om haar heen en kan zich verdiepen in actualiteiten van het nieuws en de politiek. Ze kan goed meepraten over ingewikkelde zaken in het leven.

    Disciplined
    Tijdens haar werk, maar ook in het dagelijks leven kan Bobbi een flinke dosis discipline opbrengen. Als ze ergens voor gaat, doet ze dit met volle overtuiging en stopt ze pas als ze tevreden is met het door haar behaalde resultaat.

    Optimistic
    Het glas is voor Bobbi altijd halfvol. Ze zal anderen ook helpen de positieve dingen in het leven te zien.

    Easy-going
    Bobbi is een gemakkelijk persoon om mee in contact te komen. Ze is spontaan en stelt zichzelf open voor anderen.

    Perfectionistic
    Bobbi houdt van perfecte dingen en legt de lat voor haarzelf erg hoog. Ze verwacht dit niet van anderen, maar is over haarzelf niet snel tevreden. Dit zorgt voor een grote druk op haarzelf.

    Negatieve eigenschappen.
    Controlfreak
    Bobbi heeft graag de touwtjes in handen en kan enorm van streek raken als er iets onverwachts gebeurd of haar planning in de war loopt. Ze kan dan flink driftig worden.

    Restless
    Bobbi heeft moeite met ontspannen en is het liefst de hele dag door bezig. Dit kan vervelend zijn voor anderen, maar voornamelijk voor haarzelf omdat ze zelf als haar energie op is, nog door wil gaan met zaken perfectioneren.

    Vain
    Bobbi is erg ijdel en omdat haar uiterlijk haar werk is, wil ze er altijd voor zorgen dat ze er goed uitziet.

    Tense
    Bobbi staat vaak onder grote druk, door opdrachten of door haar eigen hoge streefniveau. Hierdoor is ze vaak gestrest.

    Tough
    Bobbi kan soms hard overkomen, alsof niks haar raakt. Dit is echter een zelf ontwikkeld beschermmechanisme omdat ze bang is om gekwetst te worden.



    — Hoe ziet hij / zij zichzelf? Bobbi heeft een grote muur om zichzelf heen gebouwd door de harde, kritische wereld waarin ze is opgegroeid. Echter gaat er achter dit schild een kwetsbaar, gevoelig meisje schuil. Bobbi ziet zichzelf als zwakkeling en wil koste wat kost goed overkomen voor de buitenwereld.



    • • V E R L E D E N & H E D E N
    Peter Hart » Vader » 53 jaar oud.
    Anne Hart (neé McCeegan) » Moeder » 50 jaar oud.

    Bobbi is opgegroeid in zowel Australië, waar ze tot haar vierde levensjaar heeft gewoond als in de United States of America. Haar ouders, beide actief in de modewereld, stonden erop dat hun dochter model zou worden. Ze is van jongs af aan naar allerlei shows en audities gestuurd en zit vanaf haar 9e levensjaar in de modellenindustrie. Tegenwoordig is ze een goed betaald model.
    Haar ouders zijn vorig jaar erg negatief in het nieuws gekomen toen bekend werd dat zij het brein waren achter de verdwijning van een bekend topmodel. Bobbi's ouders hebben haar laten ontvoeren omdat zij een grote concurrente van Bobbi was. De zaak tegen hen loopt op dit moment nog en heeft een schaduw over Bobbi's carrière geworpen.
    — Geboorteland, stad. Australië, Sydney. Op vier jarige leeftijd is het gezin naar Los Angeles USA verhuist.
    — Hobby's. Flirten, dansen, sporten, nieuwe mensen ontmoeten, koken.
    — Contact met familie. Contact met haar ouders heeft ze na het schandaal verbroken. Haar verdere familie, haar oma, twee tantes, twee ooms, een nichtje en twee neefjes, wonen nog in Australië.



    • • E X T R A
    — Geaardheid • Bobbi is biseksueel en ik hier erg open over.
    — Geloof • Bobbi is niet gelovig opgevoed en staat hier ook niet voor open.
    — Werk • Model, voornamelijk modeshows, maar met regelmaat doet ze een campagne voor een merk.
    — Diepste geheim • Bobbi heeft van haar 17e tot haar 22e een eetstoornis gehad. Ze at bijna niet en hield er ongezonde gewoontes als het slikken van laxeermiddelen op na. Het gaat nu iets beter, maar nog steeds is eten een gevoelig punt voor haar. Ze probeert zo gezond en min mogelijk te eten, maar weet ergens dat ze zichzelf hiermee de vernieling in helpt.
    — Doelen in toekomst • Een show lopen bij Victoria's Secret
    — Angsten • Dood gaan, kleine ruimtes, de controle verliezen
    — Verslavingen • Sport, ze doet aan hardlopen, zwemmen en cardio oefeningen
    — Muzieksmaak • Elektronisch
    — Trekjes • Nagel bijten
    — Likes • Sports, vegetables, cuddling, horrormovies, sex, nail polish, sexy underwear
    — Dislikes • Fastfood, bugs, bad hair days, liars, sunbathing, driving, being vulnerable


    I was an angel living in the garden of evil

    A n g e l i c a      L i l i t h      D e l o r è


    — Uiterlijk:

    Angelica valt op door haar bijna witte blonde haren en haar ijsblauwe ogen. Deze ogen zijn omlijst door zwarte wimpers. Ze heeft een hele lichte huidkleur, bijna net zo wit als haar haar. Angelica heeft blonde geëpileerde wenkbrauwen. Hoewel haar ogen opvallen, hoort ze ook vaak over haar opvallende bijna rechtlopende neus. Zelf is dat haar onzekere punt en vindt haar neus ook echt niet mooi.

    Angelica heeft dunne roze lippen, wat ze aan zichzelf erg mooi vind omdat ze erg klein is. Ze is maar 1,67 lang en dat is best klein als je kijkt naar haar familie. Haar moeder is rond de 1,75 en haar vader rond de 1,90. De enige die net zo klein is als zij, is haar oma. Ze heeft dus niet de mooie lengte als haar moeder, maar wel de mooie rondingen van haar moeder. Angelica heeft een tattoo op haar linker onderarm. Er staat; "Fear is the mind - Killer". Dit is de enige tattoo die ze heeft.

    — Geschiedenis:

    Lilith is altijd al in rijkdom opgegroeid, maar het deed haar vrij weinig. Tuurlijk was het allemaal extra en zou ze sowieso heleboel geld erven, maar ze zocht naar iets meer dan dat altijd. Het boeide haar altijd al meer hoe mensen over haar dachten. Als kleine meid werd ze altijd verwent door haar ouders met de dingen die ze het liefst wilde, maar na een tijd was ze er al klaar mee en ging ze gewoon weer in de achtertuin spelen.

    Velen jaren later begon het drama in de familie. Ineens kwam er naar buiten dat haar vader was betrapt met een minnares en dat bleek al jaren te spelen, terwijl haar moeder niks door had. Angelica had gehoopt dat het daarbij zou ophouden, maar niet veel later kwam naar buiten dat de minnares van haar vader zwanger bleek te zijn. Voor Angelica was dat het moment dat haar wereld instortte. Heel even leek het erop dat haar ouders uit elkaar zouden gaan, maar wonder boven wonder, bleven ze bij elkaar. Angelica is alleen nooit te weten gekomen of ze een broertje of een zusje had en hoe die heet. Tot op de dag van vandaag vraagt ze het zich nog steeds af.

    — Extra info:

    • Angelica is heteroseksueel. Ze heeft een enkele moment het geprobeerd met een vrouw en heeft er zo van gewalgd, dat ze het bij mannen houdt.
    • Angelica is verslaafd aan cafeïne en kan vele koppen koffie drinken op een dag.
    — Naam:

    • Angelica: Grieks, betekend 'boodschapper'
    • Lilith: Hebreeuws, betekend 'storm goddin'

    — Leeftijd:

    21 jaar, geboren op 25 December

    — Baan:

    Actrice en model voor fotoshoots.

    — Innerlijk:

    Angelica is een hele spontane dame en durft vrijwel iedereen aan te spreken als het erop aan komt. Vaak wordt haar spontane kant gezien als flirterig en is ze daardoor vaak in nare situaties gekomen door een vergissing. Angelica heeft een enorme hekel aan ruzie en zal dan een ruzie zo snel mogelijk proberen te sussen. Ze kan het gewoon niet aan, omdat er vaak thuis ruzie was. Angelica heeft een hele rustige en kalme uitstraling, iets wat ze eigenlijk niet kan gebruiken in de modellenwereld.

    Hoewel Angelica van nature spontaan is naar mensen, heeft dit echt totaal niet bij mannen. Het maakt niet uit wat ze probeert, maar zodra ze een knappe man tegen het lijf loopt, is ze sprakeloos en weet ze niks meer uit te brengen. Ze staat hun dan alleen maar dom aan te staren of rent snel weg zonder maar iets te zeggen. Daardoor heeft Angelica ook niet echt vele relaties gehad, omdat ze dicht klapt bij een knappe man.






    " Do not underestimate me, honey. I may be sweet, but my games ain't. "




    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    A n d r e w      D e n n i s      S m i t h


    — Uiterlijk:

    Andrew heeft gitzwart haar al sinds de dag dat hij zich iets kan herinneren. Zijn haar zit ook altijd in dezelfde stijl en is nooit echt veranderd. Verder heeft hij de prachtige blauwe ogen van zijn moeder en lijken net een eindeloze oceaan. Andrew heeft een heel hoekig gezicht met een sterke kaaklijn. Hij heeft ook een hele hoekige neus en daarin een neuspiercing. Hij heeft hele fijne lippen en daaronder zie je nog lichtje gaatjes van zijn lippiercings. Verder heeft Andrew een paar piercings in zijn oren. Verspreidt over zijn armen, nek, borstkas en handen, heeft hij tattoos. Zijn hele linker arm bestaat uit een sleeve van tattoos die vooral veel betekenis hebben over de band en de groei in zijn bekendheid.

    Daarnaast heeft Andrew een donkere kledingstijl. Hij draagt veel leer en altijd wel een zwarte broek. Hij houdt er van om veel te wisselen als het gaat om shirts en dingen met elkaar te combineren. Er is een ding dat nooit verandert aan zijn kledingstijl en dat zijn de lievelings leren schoenen. Hij draagt ze overal en eigenlijk wel onder alles.

    — Geschiedenis:

    Andrew heeft een hele goede jeugd gehad met hele lieve ouders. Daarom begreep hij er ook niks van toen het schandaal van zijn familie werd ontdekt. Zijn vader had een goed lopend bedrijf die hij bezat en zijn moeder werkte als secretaresse van een groot bekende baas. De familie had het goed, tot het nieuws uitbrak dat zijn vader een grote fraude had gepleegd met zijn bedrijf en dus grote connecties had in de drugswereld. Op dat moment stortte Andrew zijn wereld in. Hij was toen rond de 15 jaar en kon het niet meer aan toen ook nog eens zijn moeder totaal instortte en dus niet meer voor Andrew kon zorgen.

    Andrew vertrok van huis op de leeftijd en is toen begonnen met muziek maken, wat voor hem zijn grote redding was. Vanaf dat moment is hij groter gaan groeien in waar hij van houdt en heeft hij zijn ouders achtergelaten. Zijn vader zit in een gevangenis voor zijn daden, dus staat zijn moeder en alleen voor. Ze is al wat meer bijgedraaid en is romantische banden aan het opbouwen met haar baas. Andrew sprak haar voor zijn verhuizing naar de villa wel eens af en toe, maar dat is allemaal verandert sinds hij in de villa woont.

    — Extra info:

    •Andrew heeft een grote zwak voor vrouw met curves. Hij kan het niet laten om ze even te bewonderen. Gemerkt of onopgemerkt
    •Hij heeft jammer genoeg een verslaving voor sigaretten. Het boeit hem niet veel, "want je moet toch ergens aan dood gaan", zegt hij dan.
    — Naam:

    •Andrew: Grieks, betekend mannelijk
    •Dennis: Stamt af van een griekse naam uit de griekse mythologie

    — Leeftijd:

    Andrew is 24 jaar, geboren op 29 Oktober.

    — Baan:

    Zanger. Hij speelt met zijn beste vrienden in een rockband.

    — Innerlijk:

    Andrew is een erg eigenwijs en speels. Hij houdt ervan om meiden te plagen. Hij kan erg flirterig zijn, maar zal nooit wat bij je doen zonder het te menen. Hij maakt zich vaak zorgen over andere mensen en cijfert zichzelf daardoor meestal weg. Andrew kan zich goed in andere plaatsen ondanks zijn speelse gedrag. Toch heeft Andrew een ijdele kant en zorgt hij ervoor dat zijn haar en kleding perfect zitten.

    Hij heeft een enorme perfectionisme, ook als het gaat om zijn muziek. Hij wilt dat alles perfect is en dat heeft hij dus ook met andere mensen. Als hij ontdekt dat ze verdrietig zijn door zijn toedoen, zou hij dat zichzelf nooit vergeven en het meenemen voor de rest van zijn leven. Andrew heeft veel ambitie en zet zich enorm in voor zijn muziek en zijn carrière. Hij werkt er hard voor en is erg gepassioneerd wanneer hij over zijn muziek praat.






    " Emptyness is save. Keep it that way. "




    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †