• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Harry Potter GO, yes please. Ik lees net op internet dat het hoogstwaarschijnlijk komt :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Can you feel the loove?'

    Nope. Not here. Just cold hearted people.


    What would Emma do?

    Trikru schreef:
    Nikki je bent mijn held. Chocolade ftw. Het was op en jij komt gewoon even een reep afleveren :W


    Hehe, wat een timing. :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hehe, wat een timing. :Y)

    Hehe, it's delicious! <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Hehe, it's delicious! <3


    Mooooi. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mooooi. 8D

    Ik had deze serieus nog nooit gehad, hehe.
    Ik, als chocoladefreak die nog nooit deze gehad had, omg.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 15:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck. Ik weet het echt niet meer.

    Altijd als er iets mis is met mijn moeder, gaat ze heel zacht praten, terwijl ze weet dat ik er dan niks van versta. D: Ik kan 100x vragen wat ze zegt, maar ze blijft gewoon zacht praten. Ik kan er niks aan doen dat jij je shit voelt om één of andere reden die je niet gaat vertellen of gaat oplossen.


    Your make-up is terrible

    Is het het waard om nog een keer te proberen?

    Audino schreef:
    Is het het waard om nog een keer te proberen?


    Als je het over het ex hebt. Nee. Zet hem uit je hoofd. Ik heb mijn exding ook nog een kans gegeven, maar nee. Ik raad het je niet aan. Ik geef mensen na mijn relatie geen tweede kans meer. Als de eerste is verpest mag je oprotten van mij. You should do that too.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 16:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mwhii dat waren een paar leuke daagjes. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap niet waarom mensen gemeen zouden zijn tegen anderen terwijl als je aardig bent dan zie je hun prachtige glimlach en dat maakt mensen zo veel mooier en dan gaan ze ook voor anderen aardig zijn en dan is iedereen blij. Ik stem ervoor dat voortaan iedereen dat doet^^

    Ik zal beginnen: Quizletters, ik bewonder jullie voor jullie creativiteit en al jullie kunsten en jullie zijn mooi en prachtig en er is altijd iemand die van je houdt. Vergeet dat alsjeblieft niet<3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kan niet stoppen met huilen.

    Audino schreef:
    Is het het waard om nog een keer te proberen?


    Als ik je een advies mag geven; doe het niet. Ik heb een ex een tweede kans gegeven, lang geleden, en ik heb er spijt van gehad. Eerst had hij mij gedumpt en toen wilde hij me terug, om vervolgens afstandelijk te doen en me nog verder de grond in te stampen. Meid, jij verdient veel beter dan iemand dan iemand waar jij alles voor moet doen en er gewoon weinig voor terugkrijgt. Als iemand niet voor jou wil gaan, niet zijn best wil doen voor jou, zal je toch echt even jezelf goed achter je oren moeten krabben of het wel goed is voor je. Wil je - je jezelf nog meer gaan beschadigen en er mogelijk nog een keer achterkomen dat diegene echt niet geschikt is om een toekomst mee op te bouwen, of gun je jezelf een tijd van herstel en probeer je dit alles achter je te laten?

    Weeg de voor- en nadelen eens tegen elkaar op. Heeft het echt zoveel voordelen om deze relatie te hervatten na alle rottige dingen die je hebt meegemaakt? Of lijkt dit nu zo, omdat je last hebt van liefdesverdriet?


    26 - 02 - '16

    Ik wil echt mijn Zoey 101 rpg, maar ja, dan moet ik vet veel dingen uitwerken en ik heb al zo ontiegelijk lang geen rpg's (of überhaupt andere creaties) meer gemaakt D:


    26 - 02 - '16