• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    I am on my way! I can go the distance. I dont care how far, somehow I'll be strong. I know every mile, will be worth my while, I would go almost anywhere to find where I belong!

    Oke, klaar om eindelijk een nieuw hoofdstuk te schrijven. Waarom inspireert dit lied mij altijd? ;')

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 11:32 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hahah huilbaby's


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag maar eens gaan schrijven.


    Your make-up is terrible

    Ik word echt ziek van dat Pokémon Gogedoe. Dat die verdomde kuthype maar snel weggaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb gezegd dat ik op vakantie ben. Ga dan niet pissig worden omdat ik niet binnen 24 uur reageer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lol wat. Ik herinner me nu dat ik een gamekanaal zou opzetten op YT, maar ik heb er de energie gewoon niet voor :c

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 11:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marowak schreef:
    Ik word echt ziek van dat Pokémon Gogedoe. Dat die verdomde kuthype maar snel weggaat.


    Ah joh. Laat mensen lekker hun gang gaan c:
    Negeer het gewoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zoveel buikpijn heb ik echt nog nooit gehad.


    <3

    Trikru schreef:
    (...)

    Ah joh. Laat mensen lekker hun gang gaan c:
    Negeer het gewoon.

    Als je niet weet wat er aan de hand is, moet je er ook niet op ingaan en reageren. En hoe is het te negeren als het een hype is? :W

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 12:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    (...)
    Als je niet weet wat er aan de hand is, moet je er ook niet op ingaan en reageren. En hoe is het te negeren als het een hype is? :W


    Ik viel je niet aan hoor. Zie je de smiley?
    I didn't mean anything with it. Geez...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Ik viel je niet aan hoor. Zie je de smiley?
    I didn't mean anything with it. Geez...

    Dat weet ik, maar ik word er ziek van als mensen mij iets opbevelen, waarvan ik nèt gezegd heb dat ik het niet leuk vind. Ik weet dat je het goed bedoeld, maar ik heb geen zin in zulke dingen. Laat me maar even.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    (...)
    Dat weet ik, maar ik word er ziek van als mensen mij iets opbevelen, waarvan ik nèt gezegd heb dat ik het niet leuk vind. Ik weet dat je het goed bedoeld, maar ik heb geen zin in zulke dingen. Laat me maar even.

    Ok.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een Zoey 101 RPG lijkt me zo leuk

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 12:54 ]


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Een Zoey 101 RPG lijkt me zo leuk


    Ooh, nostalgie


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Ooh, nostalgie


    Ja en dan ook in de setting van het eerste seizoen: de meiden komen er net en zetten de school op stelten :3


    26 - 02 - '16