• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ja en dan ook in de setting van het eerste seizoen: de meiden komen er net en zetten de school op stelten :3

    Oh geweldig c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erlebnis schreef:
    Een Zoey 101 RPG lijkt me zo leuk


    Haha dat keek ik vroeger ook wel eens. Stiekem lijkt me dat best wel grappig om te doen ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het soort vriendschap waarbij je wel veel om elkaar geeft en op feestjes ook best wel lekker met elkaar babbelt maar het altijd een beetje ongemakkelijk wordt als je een op een afspreekt, want je hebt net niet genoeg om met elkaar over te praten aaah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dan kom je boven en staat je computerscherm ondersteboven. Bedankt kat...


    What would Emma do?

    Ik heb Russische Star Trek crack gevonden en ik begrijp echt misschien vijf woorden in deze hele video (en de Cyrillische schrijfwijze van "Star Trek" en "Spirk" in de beschrijving) maar oh mijn God, oh mijn God, dit is alles waarvan ik nooit wist dat ik het wilde. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb Russische Star Trek crack gevonden en ik begrijp echt misschien vijf woorden in deze hele video (en de Cyrillische schrijfwijze van "Star Trek" en "Spirk" in de beschrijving) maar oh mijn God, oh mijn God, dit is alles waarvan ik nooit wist dat ik het wilde. :'D

    Star Trek!!! (H)


    We're in this together. ~ Hermione Granger

    Draaaaamaqueen die je bent lol


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik mag dan wel een koksopleiding doen, ik kan niet met een aardappelschilmesje overweg en ga dat ook nooit kunnen ;'D
    Ik blijf wel bij mijn oude vertrouwde dunschiller, hehe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet mijn ritme aanpassen. Het was alweer 4 uur of later.

    // Ik app met iemand over het appje dat ik van mijn ex kreeg en zit meteen weer te huilen. Leuk.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 14:51 ]

    Trikru schreef:
    Ik mag dan wel een koksopleiding doen, ik kan niet met een aardappelschilmesje overweg en ga dat ook nooit kunnen ;'D
    Ik blijf wel bij mijn oude vertrouwde dunschiller, hehe.


    JAAA. Dit herken ik zo erg x)


    26 - 02 - '16

    Trikru schreef:
    Ik mag dan wel een koksopleiding doen, ik kan niet met een aardappelschilmesje overweg en ga dat ook nooit kunnen ;'D
    Ik blijf wel bij mijn oude vertrouwde dunschiller, hehe.

    Een aardappel zal bij mij 5x zo klein worden als ik een aardappelschilmesje gebruik. :W


    She wanted a storm to match her rage.

    Casterly schreef:
    (...)
    Een aardappel zal bij mij 5x zo klein worden als ik een aardappelschilmesje gebruik. :W

    Joh, bij mij blijft er niets van over! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Joh, bij mij blijft er niets van over! :Y)


    Ik schil ook altijd 3/4 van de aardappel mee :/
    Waardoor ik er dan nog meer moet schillen, omdat er anders gewoon te weinig is.


    26 - 02 - '16

    Nikki je bent mijn held. Chocolade ftw. Het was op en jij komt gewoon even een reep afleveren :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb mijn antwoord, maar het is niet het antwoord wat ik wilde en het doet zoveel pijn. Ik wil hem helemaal niet kwijt. Maar als ik voor hem moet veranderen en hij dat niet wil voor mij, is het geen goed idee om weer naar hem terug te gaan.