• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Audino schreef:
    (...)
    Ja, dat lijkt me een goed idee. Ik zal hem morgen terug appen.

    // Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil zo graag meer ervaring opdoen met anderen, maar ook terug naar hem. Al ben ik bang dat hij dan ook nooit laat weten dat er iets is wat hij niet leuk vindt en we over een tijdje in dezelfde situatie zitten.

    App hem gewoon niet terug. Jeetje. Echt, negeer die eikel gewoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    God, ik dacht serieus dat die plofkippetjes echt waren bij de McDo, dus ik wilde er al heen gaan om ze te sparen, is het een anti plofkip reclame (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet waarom ik het nog doe, echt niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gun me alsjeblieft ten minste een beetje aandacht ???


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het maakt je echt geen fuck uit of ik dood in de goot ligt. Als ik maar met je afspreek en anders geef je me geen eens aandacht. Weet je wat, dan spreek ik ook niet met je af. Voor wat, hoort wat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yay echt... Yay .__.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Misschien moet ik gaan slapen. Mijn laatst geschreven zin was 'als de pijn me pijn gaat doen'. *slaat hoofd op toetsenbord*
    En ik kan alleen nog maar aan mijn ex denken. Ik ga morgen wel even met mensen uit mijn familie praten.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 0:36 ]

    Haha, ik ship deze twee echt al... En het is mijn eigen verhaal ;'D
    Tarwyc otp

    "Wat, denk je dat je met dat dingetje iemand kunt neersteken?" Alwyc keek om zich heen toen de stem sprak, maar doordat het zo donker was kon hij niets zien.
    "Ik weet het wel zeker," zei hij toen maar en pakte de dolk wat steviger vast. De lach was weer te horen en voor Alwyc het doorhad, lag hij op de grond, zijn arm achter zijn rug en de dolk een paar meter van hem vandaan.
    "Als je niet eens weet waar je vijand zich bevind ben je zo'n dolk nog niet een waardig, kleintje." Alwyc keek via zijn ooghoek naar de jongen. "Wat moet je van me," vroeg hij brommend en probeerde zijn arm los te trekken. Het deed echter meer pijn dan dat het goed deed.
    "Ik wil weten wat je hier zo alleen doet in het bos," zei de jongen en Alwyc trok een wenkbrauw op. "Als je me loslaat zeg ik het," zei hij en de jongen lachte opnieuw, wat Alwyc zwaar irriteerde. "En trouwens, je bent zelf ook alleen," zei hij bijdehand, wat hem een duw tegen zijn arm opleverde.
    "Oké, oké, maar laat alsjeblieft mijn arm los. Het doet pijn," smeekte hij.
    "Vertel mij dan wat je hier doet," sprak de jongen rustig, terwijl hij de arm van Alwyc nog altijd vasthield in dezelfde, pijnlijke positie.



    "Ik heb het gevoel van wel. . . Maar hoe kan ik daar ooit achter komen?"
    "Gewoon gaan kijken." Alwyc keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan.
    "Nou, dan kun je me net zo goed meteen met de dolk vermoorden," zei hij en hij hielt de dolk naar de jongen uit. Deze lachte even en duwde Alwycs hand terug. "Laten we dat maar niet doen. Vanaf nu gaan we samen opzoek naar je broer. . . als je dat wilt tenminste. In deze omgeving kun je beter samen gaan dan dat je in je eentje loopt. Ik moet trouwens in het dorp Polux zijn. Dat ligt achter Wega. Het is dat kleine dorpje. . . " Alwyc hief zijn hand in de lucht en de jongen keek om zich heen. "Je ratelt," zei hij toen en glimlachte licht naar hem.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 0:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit lijkt er al meer op aaa


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    *Delete all messages from lying Bastard*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En nu zijn er telkens strepen in mijn document als ik op enter druk vlokverdomme


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    (Oké, maar Inge van twaalf of veertien of zestien zou zo opgelucht zijn Inge met twintig te zien, wed ik, en eigenlijk is dat alles wat telt. Het komt goed, mini-Inge. Relax.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    En nu zijn er telkens strepen in mijn document als ik op enter druk vlokverdomme


    Huh wat nee? Toch niet Het Document? Komt dat weer goed? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    En nu zijn er telkens strepen in mijn document als ik op enter druk vlokverdomme

    Volgens mij krijg je die weg bij Start > Alinea > Randen (naast Arcering, links van Standaard/Geen opmaak) > Geen rand

    Mocht je een screenshot willen moet je het even laten weten (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 1:11 ]

    Square schreef:
    (...)

    Huh wat nee? Toch niet Het Document? Komt dat weer goed? D:

    Nee, nee, goddank niet. Het Document mag niet open tot morgen. :W In de afgelopen drie weken had ik me alleen halfslachtig gezet tot wat bezigsheidstherapie om mijn hoofd leeg te maken (niet dat daar veel van terecht is gekomen), maar ik heb een keer ergens zo'n divider lijn ingestopt en nu komt er nog een lijn, iedere keer dat ik op enter druk. Het gaat maar niet weg, halp.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.