• Iedereen vind Scene oooh zo geweldig. Maar hier komt nu lekker mijn mening [Ga me niet aanvallen. En ge moogt me tegen spreken. Het is juist de bedoeling dat ge hier u mening gaat zeggen];
    Ik vind al dat gedoe maar lekker fake! Oke, er zijn wel mooie meisjes bij. Daar niet op, en ik vind de stijl wel leuk. Maar ik vind het gewoon allemaal fake. Als je hier kijkt hoe veel mensen scene op Quizlet helemaal te gek vinden. Ik bedoel, je ziet steeds meer topics over dat mensen hun eigen dik vinden. Meestal hebben ze dan scene plaatjes in hun foto album, en hier komt het. Die mensen die hun eigen "scene queen" noemen zo als die zeer bekenden zijn graad mager en hebben allemaal anorexia terwijl jullie het perfecte gewicht hebben. En dat is ook al punt 1 van het fake aan hun. Als je ze ziet op foto's en filmpjes lijken ze ooh zo leuk,stoer,lief,blablabla. Maar ik denk dat ze in het echt gewoon mega harde bitche zijn. En dat haar. Als ik eerlijk moet zijn. Bill kaulitz bestond voor de tijd van nu..De hype dat iedereen zoals die SceneQueens wilt zijn.. en ik vind het om eerlijk te zijn, nog al na gemaakt van bill kaulitz [/mijn mening]. But oke, wat vinden jullie er gewoon allemaal van? En ik denk dat er nu de helft of zelfs meer gaat komen dat ik ongelijk heb omdat ze hun allemaal helemaal te gek vinden.

    Jha ik ben vandaag lekker in de moed om mijn mening op alles te geven ^^ en nog zeer uitgebreid ook ^^

    Iedereen vind Scene oooh zo geweldig. Maar hier komt nu lekker mijn mening [Ga me niet aanvallen. En ge moogt me tegen spreken. Het is juist de bedoeling dat ge hier u mening gaat zeggen];
    Ik vind al dat gedoe maar lekker fake! Oke, er zijn wel mooie meisjes bij. Daar niet op, en ik vind de stijl wel leuk. Maar ik vind het gewoon allemaal fake. Als je hier kijkt hoe veel mensen scene op Quizlet helemaal te gek vinden. Ik bedoel, je ziet steeds meer topics over dat mensen hun eigen dik vinden. Meestal hebben ze dan scene plaatjes in hun foto album, en hier komt het. Die mensen die hun eigen "scene queen" noemen zo als die zeer bekenden zijn graad mager en hebben allemaal anorexia terwijl jullie het perfecte gewicht hebben. En dat is ook al punt 1 van het fake aan hun. Als je ze ziet op foto's en filmpjes lijken ze ooh zo leuk,stoer,lief,blablabla. Maar ik denk dat ze in het echt gewoon mega harde bitche zijn. En dat haar. Als ik eerlijk moet zijn. Bill kaulitz bestond voor de tijd van nu..De hype dat iedereen zoals die SceneQueens wilt zijn.. en ik vind het om eerlijk te zijn, nog al na gemaakt van bill kaulitz [/mijn mening]. But oke, wat vinden jullie er gewoon allemaal van? En ik denk dat er nu de helft of zelfs meer gaat komen dat ik ongelijk heb omdat ze hun allemaal helemaal te gek vinden.
    Jha ik ben vandaag lekker in de moed om mijn mening op alles te geven ^^ en nog zeer uitgebreid ook ^^


    Amen ! _O_

    Ik geef je wel gelijk :P Ze zijn graatmager, en je zou jezelf zowiezo al niet moeten vergelijken met dat soort mensen. Want dan kom je erachter dat je zelf alleen maar een saai persoon bent.
    Opzich vind ik het haar en de stijl wel leuk enzo, maar volgens mij is zowiezo meer dan de helft van alle scene foto's gefotoshopt. Vind je het dan gek dat ze er allemaal zo mooi uitzien -_-'


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik geef je wel gelijk :P Ze zijn graatmager, en je zou jezelf zowiezo al niet moeten vergelijken met dat soort mensen. Want dan kom je erachter dat je zelf alleen maar een saai persoon bent.
    Opzich vind ik het haar en de stijl wel leuk enzo, maar volgens mij is zowiezo meer dan de helft van alle scene foto's gefotoshopt. Vind je het dan gek dat ze er allemaal zo mooi uitzien -_-'


    Daar heb je gelijk. Er zijn er wel die hun foto's niet fotoshoppen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    ik vind ze op zich wel mooi, maar ga ze niet aanbidden. (oftewel: geen mening^^)


    I am an idiot, I move.

    ik vind kleur verandere geen photoshop? En dat doen de meeste
    echt photoshop vind ik wanneer je je gezichtvorm gaat veranderen.
    Mja dan moet je dat wel met zo'n wreed photoshop ding doen die heel veel geld kost. :')

    Maar die bekende scene modellen kunnen barbie zijn, maar er zijn zoveel ook normale modellen die veel makeup ophebben en graatmager zijn. Dus ik vind dat een beetje een onterecht oordeel. Dat zit gewoon in het modellen wereldje, ligt niet aan het feit dat ze trashy clothes dragen ofzo.

    ik vind kleur verandere geen photoshop? En dat doen de meeste
    echt photoshop vind ik wanneer je je gezichtvorm gaat veranderen.
    Mja dan moet je dat wel met zo'n wreed photoshop ding doen die heel veel geld kost. :')

    Maar die bekende scene modellen kunnen barbie zijn, maar er zijn zoveel ook normale modellen die veel makeup ophebben en graatmager zijn. Dus ik vind dat een beetje een onterecht oordeel. Dat zit gewoon in het modellen wereldje, ligt niet aan het feit dat ze trashy clothes dragen ofzo.


    Daar heb je wel gelijk in maar als je het over de mening van joyce hebt, wij kijken alleen naar de 'beroemde' scene modellen. En idd, die zien er leuk uit enzo, maar zijn echt barbie en blablabla! Terwijl als je kijkt naar meer van da mensen hier, die wel ECHT die stijl hebben, die zijn niet hoerig og bitchy, nee die zijn juist aardig en lief! We moeten niet alleen kijken naar de bekende 'Scene Queens' maar ook naar de minder bekende, en dan zul je zien dat de uitleg van joyce niet helemaal klopt. Maar dat over dat jonge kinderen er voorbeelden aan gaan nemen klopt wel. Scene plaatjes zijn leuk om naar te kijken, maar verder moeten we er niet echt voorbeelden aan gaan nemen, want dan hbbn straks alle jonge quizletters anorexia, terwijl misschien de helft van al die foto's nep is.
    Scene Queens zijn hip, dun, bitchy of hoe je het wilt noemen. Maar als je kijkt naar de kinders die die stijl hebben en niet beroemd zijn, krijg je toch echt een ander beeld.

    En btw, dat het nagemaakt is van Bill zijn kapsel hoeft neit te kloppen, er waren namelijk al mannelijke emo kapsels die op het scene hair lijken. Alleen een langere versie.


    Tears are crashing out of my eyes

    Ja inderdaad, dat die bekende zo zijn mogen jullie best vinden, al vind ik Audrey bijvoorbeeld altijd hadstikke lief op myspace enzo. =]
    Maarja goed, een voorbeeld eraan nemen is ook moeilijk voor de meeste nederlandse meisjes.

    Zoals iemand anders net subtiel benadrukte zijn scene kids verwend omdat lang niet alle ouders dat toestaan.
    Nu verwend vind ik zelf van niet, maar ik hoor zelf ook veel dat meerdere ouders moeilijk doen over kleurtjes in het haar enzo. De mijne zijn daar wel chill in maar in piercings niet. Mja kutkid als ik ben neem ik die gewoon.

    Anw, ik vind scene een lastige stijl voor onschrijving. Nu ineens wordt alles eronder gezet en soms die ik foto's in fotoboeken hier waaran ik denk eukej... Dat vind ik dus, so not scene x'D
    Dat zijn dan doonormale girls of gewoon emo's. :')

    Mijn ouders doen daar ook moeilijk over, ik mag me haar niet te donker verven, en er mogen geen kleurtjes in.
    Ik heb een navelpiericing, en meer mag ik ook niet! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Had ik jou niet op msn daar eens over gesproken? :o
    Nja never mind.

    Tja, ik vroeg het niet eens toen ik begon met roze o.o kwam er gewoon mee thuis.
    Maarja toen had nog niemand dat echt x'D

    Whaha, als ik het niet zou vragen...
    Dan werd ik het huis uit gezet! :P Ik hoef dat echt neit te proberen! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Haat aan scenequeens ><. Sowieso scene's, mensen die denken dat ze dat zijn, emo's, gothic's en alto's. Sorry voor de mensen die zich hier zo noemen, maar dit topic vond ik wel ff een moment om mijn mening ff te geven ><.


    I want my bloody cheese now!^^

    Dus jij hebt haat aan alle gothics, emo's en alto's or whatever? Is dat niet beetje te? Die mensen kunnen ook gwn aardig en behulpzaam zijn ofzo? Niets is 'normaal'wie zegt dat de gene die er 'normaal uit zien', normaal zijn? What the fuck is normaal eigenlijk?! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Anw, ik vind scene een lastige stijl voor onschrijving. Nu ineens wordt alles eronder gezet en soms die ik foto's in fotoboeken hier waaran ik denk eukej... Dat vind ik dus, so not scene x'D

    Ja, idd >.<
    Alles wat zwart is, is in een keer emo. Nu zat ik toevallig op een ouderwetse school waar het nog gewoon vrolijk Gothic werd genoemd maar als je bij de tijd wil blijven noem je het emo :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    oke voor wat ik hier heb gelezen ga ik mijn mening gewoon zeggen.
    Over die onzekerheid dat weet ik toch niet hoor ik vind dat er soms tog moed voor nodig is om zo rond te lopen pak nu Audrey ik denk niet dat zei onzeker is over haarzelf. veel mensen met een iets andere styl word vaak nageroepen of uitgemaakt. Dus lijkt het mij niet logish als ze dan niet zelfverzekerd zijn. Over het mager zijn feit veel scene zijn mager. 1 photoshop wat veel niet zien en 2 3/4 van het mager zijn lelijk der zijn gnoeg scene met een maatje M of L. Er zijn er ook wat meer 'dikker' scene maar je moet ze gewoon weten te vinden. en dat Scene zo gehaten word is omdat door de hype (vorig jaar begonnen bij emo gaat voer naar scene nu) al die Wemo's en W scene. zo worden de Echte die als Lander dan dit jaar zo rond lopen belagelijk gemaakt. en dat het maar een fake styl is is echt Belagelijk! die styl bestaat al zooo veel jaren echt niet dat het fake is. binnen 2 jaar zijn al wie wannbe weg en zijn de echt nog over dan zullen ze wel meer respect krijgen. ik denk gewoon dat veele en verkeerd beeld over scene hebben. Zoek er info over op ofzo dat je het beter snapt maar als je niet in de subcultuur zit of geintreseerd bent dan vind je het gewoon stom. en over photoshop der zijn der heel veel die dat doen. Maar ook sommige kunne der niks aan doen. Bij een fotoshoot komt photoshop der gewoon bij. en veel vinden Die veele piercing's , tatoo's en haar overdreven maar vroeger was scene nu eenmaal overdreven nu is het overdreven op een manier van 12 jaarige kinderen die denken het juist te doen terwijl het niet zo is. en over het feit dat nu iedereen scene is. Echt niet qiuzlet heeft nu het slecht ding dat hier 'fans' zijn en alels volsteken met scene Queens maar kijk is naar buiten echte emo's/scene ,.... zie je niet zo snel lopen. EN zker niet veel :') en over het hello kitty , pokkemon , .... ik vind het persoonlijk heel leuke dinge maar weeral door wannabe's word hk en de rest als fake bekeeken. en ik vind het gewoon erg dat mensen nu zeggen 'ze dragen niet wat ze willen of doen het omdat ze het mooi vinden het is omdat het de trend is' terwijl dat ALLEEN voor de Wannebe mensen. geld gewoon erg dta mensen het verschilen tussen echt en fake niet meer zien soms. En 'ik snap het nut van scene niet' moet er nut zijn ? ik bedoel maar wta heeft het voor nut dat je emo bent dta je metal bent dat je scene bent of wat dan ook? niks het moet geen nut hebben! gewoon doe wat je leuk vind, maar ik zit zelf die wannbe's nu wel een betje zwart te maken maar eelijk is het gewoon een periooden van 11-13 jaar meestal dat het voorkomt. maar ze zijn gewoon vet irr. en scene kan je niet echt als 1 styl bekijken hte heetf dezzelfde naam maar kijk naar hanna beth en audrey of hannie dropkick alle 3 zo verschillend en toch alle 3 scene. tot zo ver mijn menig

    Scene is scene, boeieeuh ;D Bedoel, het is een stijl zoals jullie emo of gothic of zo. verder geef ik er geen moer om ;]