• Iedereen vind Scene oooh zo geweldig. Maar hier komt nu lekker mijn mening [Ga me niet aanvallen. En ge moogt me tegen spreken. Het is juist de bedoeling dat ge hier u mening gaat zeggen];
    Ik vind al dat gedoe maar lekker fake! Oke, er zijn wel mooie meisjes bij. Daar niet op, en ik vind de stijl wel leuk. Maar ik vind het gewoon allemaal fake. Als je hier kijkt hoe veel mensen scene op Quizlet helemaal te gek vinden. Ik bedoel, je ziet steeds meer topics over dat mensen hun eigen dik vinden. Meestal hebben ze dan scene plaatjes in hun foto album, en hier komt het. Die mensen die hun eigen "scene queen" noemen zo als die zeer bekenden zijn graad mager en hebben allemaal anorexia terwijl jullie het perfecte gewicht hebben. En dat is ook al punt 1 van het fake aan hun. Als je ze ziet op foto's en filmpjes lijken ze ooh zo leuk,stoer,lief,blablabla. Maar ik denk dat ze in het echt gewoon mega harde bitche zijn. En dat haar. Als ik eerlijk moet zijn. Bill kaulitz bestond voor de tijd van nu..De hype dat iedereen zoals die SceneQueens wilt zijn.. en ik vind het om eerlijk te zijn, nog al na gemaakt van bill kaulitz [/mijn mening]. But oke, wat vinden jullie er gewoon allemaal van? En ik denk dat er nu de helft of zelfs meer gaat komen dat ik ongelijk heb omdat ze hun allemaal helemaal te gek vinden.

    Jha ik ben vandaag lekker in de moed om mijn mening op alles te geven ^^ en nog zeer uitgebreid ook ^^

    Ik vind de stijl wel mooi en vooral de haren, maar ik geef je echt gelijk wat betreft dat gewicht, dat is echt niet gezond


    You're a star in heaven.

    ik vind ze in 1 woord geweldig maar goed.
    Euhmmm scene mensjes waren er al veel eerder dan th alleen omdat je dan in aanraking komt met th en dan zie je hun style enz van : oo emo en gothic is zoo vet enzoo kom je hun ineens tegen enja.
    Je typt bij google in emo haar en dan staat er Voorbeeld/ Bedoelde u: Scene haar

    Dus je denkt dat ze dan pas zijn ontstaan maar dat is niet zo....
    Maargoed wat jou mening is is jouw mening, ik wil die niet veranderen!
    Iedereen mag zijn mening hebben ookal vind je mij vreselijk stom en mag je me niet, so?
    Vind ik best...

    Fighter schreef:
    Pampadadaam ik ben het met je eens.
    de stijl is leuk en ik vind egt de meisjes wel knap maar egt nie normaal enz. veel jonge meisjes kijken nr die foto's en willen net zo zijn. zo dun en zo mooi. mr die kiddo's beseffen nie da elk grammetje vet vn die lijfen is gephotoshopt
    en idd Bill is egt nagemaakt nu met da haar


    None but ourselves can free our minds.

    I don't care, like het is hun stijl, het is hun leven, het is hun uiterlijk.. Dat ze doen wat ze willen.
    Ik haat het enkel dat het ineens zo een 'rage' is geworden en dat iedereen er zo wilt uitzien en dat de helft fake is... Moet je maar eens rondkijken van hoeveel scene's die er zijn zouden er wel geen wannabe's zijn..><


    Get outta my head!

    Scene mensen zeggen altijd dat ze een eigen stijl hebben, maar ze zien er wel hetzelfde uit. =x


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het sowieso nogal onzinning dat ze beroemd zijn omdat ze hun haar vet emo kunnen doen en kleine kinderen dat cool vinden. [/no offense] Ik snap het nut van die scene queens gewoon niet..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Ik vind het sowieso nogal onzinning dat ze beroemd zijn omdat ze hun haar vet emo kunnen doen en kleine kinderen dat cool vinden. [/no offense] Ik snap het nut van die scene queens gewoon niet..

    Whehe indeed. :'}
    Waar ik woon vinden heel veel mensen, die weten wat het is en het niet zijn, het gewoon hetzelfde als wemo _O_ Gewoon om het aandachtzoeken van sommigen en omdat ze eigenlijk geen echt eigen muziekstijl hebben. (Of weinig luisteraars daarvan? Meeste scene's die ik ken noemen zich deathcore luisteraars terwijl ze maar twee dc bands kennen en verder dingen luisteren als pcd en Lady GaGa. [maar dat is dan ook bij ons weer :')] )


    Mew <3

    Doodsbang schreef:
    Scene mensen zeggen altijd dat ze een eigen stijl hebben, maar ze zien er wel hetzelfde uit. =x

    das niet altijd waar.
    pak nu bv; hanna beth en audrey kitching
    2 scene queens maar ik vind niet dat ze het erzelfde uitzien :')

    Suffocation schreef:
    (...)
    das niet altijd waar.
    pak nu bv; hanna beth en audrey kitching
    2 scene queens maar ik vind niet dat ze het erzelfde uitzien :')

    Ja, maar ik bedoel heus niet alle scene queens, de bekenden zijn meestal wel allemaal verschillend, mar de meer onbekenden, die lijken soms wel op elkaar :'D.


    None but ourselves can free our minds.

    Doodsbang schreef:
    (...)
    Ja, maar ik bedoel heus niet alle scene queens, de bekenden zijn meestal wel allemaal verschillend, mar de meer onbekenden, die lijken soms wel op elkaar :'D.

    oke das waar. maar meestal zijn het dan ook van die wannabe's kids. naar mijn mening :')

    als ze daar gelukkig mee zijn moeten ze dat vooral doen
    I don't care at all:X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb er niet echt een mening over. ;x
    Ik wist tot een paar maanden geleden niet eens wat scene is. ;D

    Hierin had ik geloof ik al gepost.


    No growth of the heart is ever a waste

    ach, iedereen heeft z'n eigen smaak
    zolang je je maar goed voelt...


    ~Lucky Cat~

    Je zit nu een hele groep over een kam te scheren? ._.


    BAM!