• ~ RPG: FRONTLINES ~



    This is where you leave the visions that brought you here. You’re not angels of mercy swooping down to mop the brows of grateful men. You’re workers. And you’ll do whatever you’re asked. No matter how dirty, no matter how dull.



         


    Augustus 1916 — Somme, Picardië, Frankrijk, net achter de frontlinies.

    Een groep jonge, Britse verpleegsters is ingezet om de vele slachtoffers van de Slag aan de Somme te dienen. De bloederige strijd die zich aan de frontlinies afspeelt zorgt ervoor dat de verpleegsters dagelijks te maken krijgen met traumatiserende ervaringen. Maar ze doen hun werk goed en staan zelf bekend als een groep verpleegsters die levens weet te redden in de meest onmogelijke omstandigheden.
          Maar plotseling verschuiven de frontlinies zich. Een deel van het Brits-Franse territorium wordt overgenomen door het Duitse leger voordat de groep weg kan komen. Alle gewonde soldaten en mannelijke officieren- en doktoren worden afgemaakt, en de verpleegsters worden gevangen genomen. Ze worden door de Duitsers niet zozeer gezien als oorlogsgevangenen, maar worden aan het werk gezet in een hospitaal aan de andere kant van het front; de Duitse kant.
          Ook hier proberen ze te overleven door hun hoofd laag te houden, maar worden ze zich steeds meer bewust van de dubbele moraal waar ze last van hebben: ze verplegen de Duitse soldaten alleen maar om ze weer terug kunnen sturen naar de frontlinies, om Britse soldaten te doden. Om deze reden, en door horrors die ze moeten meemaken aan de hand van de Duitsers, besluiten ze dat ze er alles aan moeten doen om te ontsnappen.


    Live for something, rather than die for nothing.




    War is the only time when men die by the millions and women shrink away by the thousands.





    They died... So that we might live and save                  whom we can.           



    OMGEVING

    Aan de Britse kant van het front werken de verpleegsters in opgezette houten barakken waar patiënten worden behandeld en geopereerd. Er staan meerdere barakken naast elkaar, maar door ruimtegebrek worden gewonden vaak ook buiten neergelegd. Voor de verpleegsters is er één barak waar zij kunnen slapen. De grond eromheen is constant nat en modderig. Dit 'hospitaal' staat zo'n 600 meter van het loopgraven front af.

    Het Duitse hospitaal is geïmproviseerd in een leegstaand landhuis, 500 meter verwijderd van het front. De faciliteiten zijn hier enigszins beter, maar er is gebrek aan ruimte waardoor vele patiënten her en der door de villa heen worden geplaatst. De verpleegsters slapen in twee aparte kamers die volgestampt zijn met zo veel mogelijk stapelbedden.


    WERK EN LEVEN

    De verpleegsters werken vooral overdag, en soms ook s'nachts. Er wordt verwacht dat na nachtrust, ze om 7 uur s'ochtends weer klaar staan om verder te werken. Iedereen werkt sowieso door tot 10 uur s'avonds, met pauze voor lunch en avondeten van in totaal een uur. De nachtploeg werkt hierna nog langer door. Iedereen werkt in principe zes dagen per week, tenzij er sprake is van ziekte of verwonding. Op een dag waarop ze niet werken zijn ze vrij om te doen wat ze willen, maar aangezien ze vlak bij het front zitten en er nauwelijks transportfaciliteiten zijn, blijven ze vrijwel altijd in of rondom de barakken.

    Eens in de zes maanden hebben ze de kans om 3 dagen vrij te krijgen, en terug de zee over te steken om hun familie te zien. Dit geldt natuurlijk voor Britse verpleegsters aan de Britse kant, de Duitsers zullen hen geen vrije dagen geven om hun familie in Groot-Brittannië te zien.


    INVULLEN


    Naam:
    Leeftijd: 18 - 30 voor verpleegsters, 18+ voor anderen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: denk aan hoe hij/zij hier is terechtgekomen
    Relaties: met andere personages
    Extra:



    ROLLEN

    • Britse verpleegsters:
    - Frances Murray ~ 20 ~ Aisling Loftus ~ Shireen ~ 1,3
    - Annabelle Jones ~ 22 ~ Lize Feryn ~ KLAINEISBACK ~ 1,1
    - Joan Powell ~ 24 ~ Natalie Dormer ~ GoodGrief ~ 1,1
    - Rosemary Bennet ~ 25 ~ Blake Lively ~ Kenopsia ~ 1,2
    - Gwendolyn Johnson ~ 20 ~ Daria Sidorchuk ~ LearnToPlay ~ 1,5
    - Alden Bowman ~ 24 ~ Keira Knightley ~ Mismagius ~ 1,4
    - Cassandra Lee ~ 24 ~ Alicia Vikander ~ Miall ~ 1,4

    • Duitse verpleegsters:
    - Marthe Schwanhild ~ 21 ~ Lily James ~ IJsvogel ~ 1,4
    - Gereserveerd ~ Wheeler
    - Gretl Münchhausen ~ 25 ~ Laura Carmichael ~ KLAINEISBACK ~ 1,5
    - Karla Mengelberg ~ 24 ~ Scarlett Johansson ~ Puckwudgie ~ 1,6
    - Gereserveerd ~ Ziegler

    • Duitse militairen:
    - Tobias Müller (Robbie Burke) ~ 25 ~ James McAvoy ~ Mignon ~ 1,1
    - Michael Moritz ~ 41 ~ Daniel Craig ~ SIave ~ 1,3
    - Dominik Buermann ~ 26 ~ Eddie Redmayne ~ Necessity ~ 1,4
    - Kurt Bretz ~ 21 ~ Iwan Rheon ~ GoodGrief ~ 1,4
    - August Bertel ~ 27 ~ Sam Riley ~ Kenopsia ~ 1,4


    REGELS

    ~ De huisregels van Quizlet gelden hier uiteraard ook.
    ~ Minimum aantal woorden per post is 200.
    ~ Ruzies IC, niet OOC.
    ~ 16+ is toegestaan, mits aangegeven.
    ~ Maximaal 2 rollen per persoon.
    ~ Nieuwe topics worden aangemaakt door Shireen, tenzij anders aangegeven.
    ~ Naamsveranderingen graag doorgeven.
    ~ Houdt in uiterlijk, omgang en geschiedenis rekening met het tijdperk!



    They may forget your name but they will never forget how you saved their lives.





    "Our generation will never be new again. Our youth has been stolen from us. But we won't abandon you. That is our promise to you. All of you."



    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 15:43 ]


    how dare you speak of grace

    Ik typ Robbie uit en dan zal ik overal op reageren en jullie rollen doorlezen! (:

    Shireen schreef:
    (...)

    Frances is wel getrouwd, maar kent haar echtgenoot niet super lang, dus misschien van daarvoor :'D
    Maar misschien zijn andere mensen dan een betere optie. (Ze is nu ook nog niet uitgewerkt).
    Of een buitenechtelijke relatie. Hehe. Hartenjager Robbie. (wbw)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik ben terug van werk, dus ik ga ook weer verder aan Robbie (en op gifjesjacht , want eentje is spoorloos verdwenen en ik heb bij god geen idee meer waar ik hem ergens vond :'D). *O*

    Voordat ik heel zijn geschiedenis uit ga schrijven, drop ik dit hier alvast: Robbie is een Britse militair, die toen ze aan de verliezende hand waren, gekozen heeft voor het leven en stiekem in de kleding van een gesneuvelde Duitse soldaat is geschoten. Toen is hij een beetje meegesleurd in alles van het Duitse leger en is het wat uit de hand gelopen, waardoor hij nu op de Duitse ziekenboeg ligt. Kortom: een Britse soldaat die nu als undercover (zo ongeveer dan) Duitser op de ziekenboeg ligt. Nu leek het me leuk als één van de Britse verpleegsters zijn liefje van voor de oorlog was en hem dus als Robbie herkent, in plaats van Tobias (de naam die hij als Duitse soldaat voert).

    Bij dezen dus de vraag of er mensen zijn die dat met hun personage wel zouden zien zitten. Zo niet, dan bedenk ik wel een figurant of zo haha. Als mensen het wel zien zitten: PB/GB/roep hier en dan zal ik straks de rollen doorlezen met of het zou passen ja of nee. (bloos)



    Ben ook wel geïnteresseerd aangezien mijn karakter niet weet waar haar liefje is


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Shireen schreef:
    (...)

    Hoezo niet slim? :p
    Mijn character (ook al nog niet op geschreven) is getrouwd :')


    Hahaha oké ja
    En leuk voor je karakter ' happy marriage


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik heb in ieder geval een Britse verpleegkundige! ^^

    Ik mis altijd de leuke dingen als ik aan 't werk ben. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    FC struggles:


    1. Margot Robbie



    2. Giorgia Faggi



    3. Keira Knightley


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Keira. Keira. Keira.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik typ Robbie uit en dan zal ik overal op reageren en jullie rollen doorlezen! (:(...)Of een buitenechtelijke relatie. Hehe. Hartenjager Robbie. (wbw)


    Hehehe, neeee Frances is daar veel te trouw/preuts voor :3


    how dare you speak of grace

    Mignon schreef:
    Keira. Keira. Keira.


    Jaa dit antwoord wilde ik dus ook geven hahaha


    "Rebellion's are build on hope"

    Mismagius schreef:
    FC struggles:

    1. Margot Robbie



    2. Giorgia Faggi



    3. Keira Knightley



    Margot :Y)


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Oh btw, er stond ergens in je rol iets over de Tweede Wereldoorlog, maar het gaat hier dus om de Eerste, hehe (typo I guess)


    Ik haal het de hele tijd door elkaar, zal het zsm veranderen. :Y)


    I'm A Slave 4 U

    Keira it is then :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mt

    Helpp, wie weet een goede fc voor een duitse militair? :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Mt

    Helpp, wie weet een goede fc voor een duitse militair? :')


    Rob James-Collier (Thomas Barrow van Downton Abbey)?
    Ik heb niet echt een lijstje van mannelijke FC's :'D


    how dare you speak of grace

    Necessity schreef:
    Mt

    Helpp, wie weet een goede fc voor een duitse militair? :')


    Sam Riley is misschien wel geschikt??


    "Rebellion's are build on hope"

    Ben ik de enige die eigenlijk geen idee heeft hoe een typische Duitser eruitziet? :'D


    She's imperfect but she tries