• ~ RPG: FRONTLINES ~



    This is where you leave the visions that brought you here. You’re not angels of mercy swooping down to mop the brows of grateful men. You’re workers. And you’ll do whatever you’re asked. No matter how dirty, no matter how dull.



         


    Augustus 1916 — Somme, Picardië, Frankrijk, net achter de frontlinies.

    Een groep jonge, Britse verpleegsters is ingezet om de vele slachtoffers van de Slag aan de Somme te dienen. De bloederige strijd die zich aan de frontlinies afspeelt zorgt ervoor dat de verpleegsters dagelijks te maken krijgen met traumatiserende ervaringen. Maar ze doen hun werk goed en staan zelf bekend als een groep verpleegsters die levens weet te redden in de meest onmogelijke omstandigheden.
          Maar plotseling verschuiven de frontlinies zich. Een deel van het Brits-Franse territorium wordt overgenomen door het Duitse leger voordat de groep weg kan komen. Alle gewonde soldaten en mannelijke officieren- en doktoren worden afgemaakt, en de verpleegsters worden gevangen genomen. Ze worden door de Duitsers niet zozeer gezien als oorlogsgevangenen, maar worden aan het werk gezet in een hospitaal aan de andere kant van het front; de Duitse kant.
          Ook hier proberen ze te overleven door hun hoofd laag te houden, maar worden ze zich steeds meer bewust van de dubbele moraal waar ze last van hebben: ze verplegen de Duitse soldaten alleen maar om ze weer terug kunnen sturen naar de frontlinies, om Britse soldaten te doden. Om deze reden, en door horrors die ze moeten meemaken aan de hand van de Duitsers, besluiten ze dat ze er alles aan moeten doen om te ontsnappen.


    Live for something, rather than die for nothing.




    War is the only time when men die by the millions and women shrink away by the thousands.





    They died... So that we might live and save                  whom we can.           



    OMGEVING

    Aan de Britse kant van het front werken de verpleegsters in opgezette houten barakken waar patiënten worden behandeld en geopereerd. Er staan meerdere barakken naast elkaar, maar door ruimtegebrek worden gewonden vaak ook buiten neergelegd. Voor de verpleegsters is er één barak waar zij kunnen slapen. De grond eromheen is constant nat en modderig. Dit 'hospitaal' staat zo'n 600 meter van het loopgraven front af.

    Het Duitse hospitaal is geïmproviseerd in een leegstaand landhuis, 500 meter verwijderd van het front. De faciliteiten zijn hier enigszins beter, maar er is gebrek aan ruimte waardoor vele patiënten her en der door de villa heen worden geplaatst. De verpleegsters slapen in twee aparte kamers die volgestampt zijn met zo veel mogelijk stapelbedden.


    WERK EN LEVEN

    De verpleegsters werken vooral overdag, en soms ook s'nachts. Er wordt verwacht dat na nachtrust, ze om 7 uur s'ochtends weer klaar staan om verder te werken. Iedereen werkt sowieso door tot 10 uur s'avonds, met pauze voor lunch en avondeten van in totaal een uur. De nachtploeg werkt hierna nog langer door. Iedereen werkt in principe zes dagen per week, tenzij er sprake is van ziekte of verwonding. Op een dag waarop ze niet werken zijn ze vrij om te doen wat ze willen, maar aangezien ze vlak bij het front zitten en er nauwelijks transportfaciliteiten zijn, blijven ze vrijwel altijd in of rondom de barakken.

    Eens in de zes maanden hebben ze de kans om 3 dagen vrij te krijgen, en terug de zee over te steken om hun familie te zien. Dit geldt natuurlijk voor Britse verpleegsters aan de Britse kant, de Duitsers zullen hen geen vrije dagen geven om hun familie in Groot-Brittannië te zien.


    INVULLEN


    Naam:
    Leeftijd: 18 - 30 voor verpleegsters, 18+ voor anderen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: denk aan hoe hij/zij hier is terechtgekomen
    Relaties: met andere personages
    Extra:



    ROLLEN

    • Britse verpleegsters:
    - Frances Murray ~ 20 ~ Aisling Loftus ~ Shireen ~ 1,3
    - Annabelle Jones ~ 22 ~ Lize Feryn ~ KLAINEISBACK ~ 1,1
    - Joan Powell ~ 24 ~ Natalie Dormer ~ GoodGrief ~ 1,1
    - Rosemary Bennet ~ 25 ~ Blake Lively ~ Kenopsia ~ 1,2
    - Gwendolyn Johnson ~ 20 ~ Daria Sidorchuk ~ LearnToPlay ~ 1,5
    - Alden Bowman ~ 24 ~ Keira Knightley ~ Mismagius ~ 1,4
    - Cassandra Lee ~ 24 ~ Alicia Vikander ~ Miall ~ 1,4

    • Duitse verpleegsters:
    - Marthe Schwanhild ~ 21 ~ Lily James ~ IJsvogel ~ 1,4
    - Gereserveerd ~ Wheeler
    - Gretl Münchhausen ~ 25 ~ Laura Carmichael ~ KLAINEISBACK ~ 1,5
    - Karla Mengelberg ~ 24 ~ Scarlett Johansson ~ Puckwudgie ~ 1,6
    - Gereserveerd ~ Ziegler

    • Duitse militairen:
    - Tobias Müller (Robbie Burke) ~ 25 ~ James McAvoy ~ Mignon ~ 1,1
    - Michael Moritz ~ 41 ~ Daniel Craig ~ SIave ~ 1,3
    - Dominik Buermann ~ 26 ~ Eddie Redmayne ~ Necessity ~ 1,4
    - Kurt Bretz ~ 21 ~ Iwan Rheon ~ GoodGrief ~ 1,4
    - August Bertel ~ 27 ~ Sam Riley ~ Kenopsia ~ 1,4


    REGELS

    ~ De huisregels van Quizlet gelden hier uiteraard ook.
    ~ Minimum aantal woorden per post is 200.
    ~ Ruzies IC, niet OOC.
    ~ 16+ is toegestaan, mits aangegeven.
    ~ Maximaal 2 rollen per persoon.
    ~ Nieuwe topics worden aangemaakt door Shireen, tenzij anders aangegeven.
    ~ Naamsveranderingen graag doorgeven.
    ~ Houdt in uiterlijk, omgang en geschiedenis rekening met het tijdperk!



    They may forget your name but they will never forget how you saved their lives.





    "Our generation will never be new again. Our youth has been stolen from us. But we won't abandon you. That is our promise to you. All of you."



    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 15:43 ]


    how dare you speak of grace

    Mignon schreef:
    Huhuhuhuh ik ship Alden en Robbie for the sole reason there are gifs to be found.



    Die twee.....


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Die twee.....





    Jealousy.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)



    Jealousy.


    Nee het ging om de film zelf hahaha


    "Rebellion's are build on hope"

    Waren we niet bezig over slechteriken en welke soort en wie ze ging schrijven?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Marthe's innerlijk en geschiedenis zijn af. Ze staat nu open voor relaties (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Iemand interesse om een connectie te hebben met Annabelle?
    Vriend-vijand-...?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Waren we niet bezig over slechteriken en welke soort en wie ze ging schrijven?


    Het ging even over deze schatten



    Dat mag :')


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Het ging even over deze schatten



    Dat mag :')


    Dat had ik door.
    Maar goed. Wat voor slechteriken gaan we nemen, wie gaat ze schrijven, wat is hun doel en hoe ver gaan ze?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Miall schreef:
    (...)



    Jealousy.


    HONESTLY THO. De eerste gif in jouw character beschrijving laat me ook weer super hard huilen.
    Saddest scene uit Testament of Youth :'(


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    HONESTLY THO. De eerste gif in jouw character beschrijving laat me ook weer super hard huilen.
    Saddest scene uit Testament of Youth :'(


    Moet ik misschien ook maar eens gaan kijken. Thehe. Ik vond het wel een mooie gif. :3

    Ik denk dat ik Cassie morgen nog wat aanpas, ik lig nu in ed met mn phone en ik ben moe en inspiratieloos. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Moet ik misschien ook maar eens gaan kijken. Thehe. Ik vond het wel een mooie gif. :3

    Ik denk dat ik Cassie morgen nog wat aanpas, ik lig nu in ed met mn phone en ik ben moe en inspiratieloos. :')


    Het is echt een prachtige film, maar ook best deprimerend (zeker aangezien het een waargebeurd verhaal is).
    Take ur time (:

    Oh btw: Innerlijk en uiterlijk van Frances staat, dus als iemand al suggesties heeft voor relaties, gimme a note c:


    how dare you speak of grace

    Als je een idee hebt voor een relatie tussen je personage en Michael mag je het zeggen hoor. c:


    I'm A Slave 4 U

    Ik zal morgen alle rollen gaan bekijken en met suggesties proberen te komen.
    Nu ga ik maar eens naar bedje c:

    Guys btw we moeten echt at some point in de RPG deze scene recreëren :'D (maar dan met het Britse volkslied ofc). Idk I really like this video :p


    how dare you speak of grace

    Ik ga ook slapen. Goedenacht iedereen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Voor Gus zoek ik een zuster waar hij verliefd op wordt hehe. De zuster haar gevoelens hoeven niet hetzelfde te zijn voor hem, maar ik wil dat hij iemand heeft waar hij voor wilt leven, ondanks zijn PSTD hehe (:


    "Rebellion's are build on hope"