• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hmmm beter ga ik maar weer slapen. Ik ben immers weer bekaf :/


    Happy Birthday my Potter!

    Ik haat vlooien oprecht. Ze moeten altijd mij hebben. De katten hadden vlooien en zijn hier voor geholpen. Ze slapen altijd bij mijn ouders, die hebben niets. Slapen ze een keer bij mij, hele benen vol met plekjes. Dood aan vlooien!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Auw.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oeps, teveel eten. ;x


    Your make-up is terrible

    Sommige mensen mogen gewoon niet overlijden. Zoals de ouders van mijn oma.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 23:05 ]

    Uuuuuuugh. Frustraties alom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had gehoopt op meer dan een 'nahhw' of 'hormonen'

    Ik wil een knuffel gvd


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Looool, waarom heeft bol.com dat boek staan op "Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis" en staat er bij mijn bestelstatus "Verwacht op: 18-08-2016". Ik maar hopen dat ik morgen het boek al kon uitlezen. Nouja, misschien krijg ik het morgen wel omdat ze het al wel binnen hebben. Straks moet ik een jaar wachten op het volgende deel.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 23:13 ]

    Fuck ik wil naar de Lion King.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Crushing on Zachary Levi so hard. Damn.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het is te warm:c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zapdos schreef:
    Looool, waarom heeft bol.com dat boek staan op "Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis" en staat er bij mijn bestelstatus "Verwacht op: 18-08-2016". Ik maar hopen dat ik morgen het boek al kon uitlezen. Nouja, misschien krijg ik het morgen wel omdat ze het al wel binnen hebben. Straks moet ik een jaar wachten op het volgende deel.

    Mijn spel heeft ook ineens 4 dagen extra -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zapdos schreef:
    Looool, waarom heeft bol.com dat boek staan op "Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis" en staat er bij mijn bestelstatus "Verwacht op: 18-08-2016". Ik maar hopen dat ik morgen het boek al kon uitlezen. Nouja, misschien krijg ik het morgen wel omdat ze het al wel binnen hebben. Straks moet ik een jaar wachten op het volgende deel.


    Yeah, bol.com suckt eigenlijk. Ik had twee dingen besteld, allebei in voorraad en ze kwamen een dag na elkaar. Ik heb ook wel eens gehad dat ze het beide apart verstuurden en op andere tijden op de dag aankwamen. Of een keer toen ik een cadeau bestelde, ingepakt en wel, en er een prijskaartje opzat... En voor wie? bol.com heeft niet eens een echte winkel.


    Your make-up is terrible

    Miall schreef:
    Fuck ik wil naar de Lion King.

    Same

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, bol.com suckt eigenlijk. Ik had twee dingen besteld, allebei in voorraad en ze kwamen een dag na elkaar. Ik heb ook wel eens gehad dat ze het beide apart verstuurden en op andere tijden op de dag aankwamen. Of een keer toen ik een cadeau bestelde, ingepakt en wel, en er een prijskaartje opzat... En voor wie? bol.com heeft niet eens een echte winkel.

    Wat, wauw. Dat is echt raar dat er een prijskaartje op zat. Ik vind bol.com ook wel een beetje vervelend. Vooral omdat ze op de site hebben staan dat je dingen die je verkoopt naar hun kan sturen en zij ze verder sturen naar de koper. En dan raken ze je boeken kwijt :W

    MonChevy schreef:
    (...)
    Mijn spel heeft ook ineens 4 dagen extra -.-

    4 dagen? The fuck?
    Welk spel is het?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 23:22 ]