• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zapdos schreef:
    (...)
    4 dagen? The fuck?
    Welk spel is het?


    Een Zelda spel voor de 3DS


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    (...)
    Same


    Heb 'm jaren geleden al gezien, maar het blijft geweldig. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Een Zelda spel voor de 3DS

    Zelda is cool ^^


    // Ik heb nog geen woord tegen hun gezegd. Tegen mij zeggen ze ook niets. Ik besta niet meer voor haar. Wat maakt mij het ook uit, ik ben haar al maanden aan het loslaten zodat ze me niets meer boeit en het gaat best goed.
    Het maakt me wel iets uit, anders was ik er niet zo boos om. (cat)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 23:30 ]

    (not so) Breaking News: I’m sad again and everyone’s tired of hearing about it


    Your make-up is terrible

    Miall schreef:
    (...)

    Heb 'm jaren geleden al gezien, maar het blijft geweldig. :3

    Oh ik ben jaloers!
    Nou ja, op een dag zal ik m ook zien haha

    Het is begrijpelijk dat je boos bent dat we nog niet hebben afgesproken, maar dit slaat nergens op. Dit verdien ik niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Krolock schreef:
    (...)
    Oh ik ben jaloers!
    Nou ja, op een dag zal ik m ook zien haha


    It was amazing. ^^ Daarom willen zuslief en ik 'm nog een keer zien. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    goodnight ik ben morgen weg naar mijn hemel
    (flower) (flower) (A)

    Ik was vroeger zo goed in dingen gedaan krijgen en nu heb ik echt motivatie die gemiddeld genomen in de min zweeft, voor letterlijk alles, en ik begin me daar eigenlijk een beetje zorgen om te maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik haat mezelf. Kan mezelf op het moment echt wat aan doen. Ik moet ook echt alles verpesten.. Fuck this, ik ga wel huilen tot ik in slaap val.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Argh, ik heb natuurlijk YT video's in mijn hoofdstukken. Nu zijn die ook helemaal verpest. Ik hoop echt dat dit snel gemaakt wordt.

    // pokemonhater als usernaam terwijl pokemon go dé hype van het moment is? Dat vind ik erg gedurfd. (lol)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 0:37 ]

    Ik voel me zo raar. Alsof ik doodga.


    Your make-up is terrible

    Jankbui #39166271826 woehoe


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik stress hem helemaal dood. De introductie week van mijn aankomende hbo opleiding is volgende week en er zijn elke avond feesten met drank en harde muziek, totaal niet mijn ding. Ik wil niet meteen dat rare meisje zijn en buiten de boot vallen. Nu wil ik niet gaan, maar dadelijk is het wel leuk en dan heeft iedereen het daar nog weken over en dan kan ik niet mee praten en val ik buiten de boot omdat iedereen elkaar al kent.:c en ik ben gewoon zo bang dat ze me niet mogen. Ik ben al jaren het buitenbeentje geweest en heb mijn jaren gepest al gehad. Ik wil nu gewoon eens geaccepteerd worden en het feit dat ik wat ben aangenomen juist nu en dat ik daar voor juist gepest werd helpt ook niet echt mee. En ik wil gewoon een knuffel van me moeder, maar dat gaat ook niet want die is moe en ligt onder ziek op de bank te wezen en morgen moeten we weer boodschappen doen en naar het ziekenhuis en dan kan ik weer niet gaan sporten en wilt mam naar de Mac dondalds en dan word ik lekker nog tien kilo vetter en ik lig hier al een uur te janken. Ik wil gewoon terug naar hoe het een half jaar geleden was. Ik wil een knuffel van me moeder en dat zij weer voor mij zorgt en niet ik voor haar en dat ik alle stress en gewicht weer kwijt raak en dat mensen me leuk vinden.


    You were born original, don't die as a copy.

    Andy Biersack is de nieuwe Bill K met zijn geblondeerde haar. Gosh, wat ziet het er vreselijk uit. Ik moet hier echt aan wennen. Daar gaat zijn mooie koppie.