• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oké, juist. Ga slapen idioot. Serieus, het is half vijf waarom voel ik mij zo wakker en kan ik niet meer slapen, terwijl ik wel bekaf ben :/


    Happy Birthday my Potter!

    So I walked through to the haze
    And a million dirty waves
    Now I see you lying thereeeee

    Meehhhhhhh. Vandaag voor het eerst in Giethoorn spelen. Straks wordt ik weggestuurd. D: En ik moet er ook nog eens zelf heen rijden. Mieeeep, freaking eng. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het vriendje van mijn zusje kan niet bepaald zacht traplopen. Wat een olifant. Zacht praten doet hij ook niet.

    SPECS schreef:
    Ik stress hem helemaal dood. De introductie week van mijn aankomende hbo opleiding is volgende week en er zijn elke avond feesten met drank en harde muziek, totaal niet mijn ding. Ik wil niet meteen dat rare meisje zijn en buiten de boot vallen. Nu wil ik niet gaan, maar dadelijk is het wel leuk en dan heeft iedereen het daar nog weken over en dan kan ik niet mee praten en val ik buiten de boot omdat iedereen elkaar al kent.:c en ik ben gewoon zo bang dat ze me niet mogen. Ik ben al jaren het buitenbeentje geweest en heb mijn jaren gepest al gehad. Ik wil nu gewoon eens geaccepteerd worden en het feit dat ik wat ben aangenomen juist nu en dat ik daar voor juist gepest werd helpt ook niet echt mee. En ik wil gewoon een knuffel van me moeder, maar dat gaat ook niet want die is moe en ligt onder ziek op de bank te wezen en morgen moeten we weer boodschappen doen en naar het ziekenhuis en dan kan ik weer niet gaan sporten en wilt mam naar de Mac dondalds en dan word ik lekker nog tien kilo vetter en ik lig hier al een uur te janken. Ik wil gewoon terug naar hoe het een half jaar geleden was. Ik wil een knuffel van me moeder en dat zij weer voor mij zorgt en niet ik voor haar en dat ik alle stress en gewicht weer kwijt raak en dat mensen me leuk vinden.

    Is de introductie week verplicht? Want bij ons is het een keuze, al sporen ze je wel aan om echt te komen. Maar ik ga ook niet. Want het is inderdaad inclusief een kroegentocht en al die zooi en dat is gewoon iets wat niet bij me past. Daarom keek ik er al tegen op en toen besloot ik; hey ik MOET niets. Dus ik ga gewoon niet.
    Bovendien gaan er zoveel leerlingen komen, dat de kans dat je echt direct "vrienden" maakt best klein is. Althans, dat heb ik wel meegemaakt met mijn vorige opleiding. En er zijn genoeg andere leerlingen die ook niet komen.
    Ik vind zo'n introductieweek leuk bedacht, maar voor mij voegt het verder niets toe dus ik ga er gewoon niet heen. Ik leer de mensen wel kennen als de opleiding echt start.
    En ik zou me niet te druk maken om vrienden maken, als jij gewoon jezelf blijft, komt dat vanzelf goed. Zolang je maar niet stil achterin de klas blijft zitten elke keer - dat deed ik toen ik aan mijn vorige opleiding begon haha, ik was zo nerveus. Maar dat is niet de beste manier van vrienden maken.

    Ik word echt helemaal gek van al die fruitvliegjes. Kan niet eens normaal ontbijten zonder dat ze op mijn eten gaan zitten, bah.

    Krolock schreef:
    Ik word echt helemaal gek van al die fruitvliegjes. Kan niet eens normaal ontbijten zonder dat ze op mijn eten gaan zitten, bah.


    Weet je waar ze vandaan komen? Zo ja, vul een kleim bakje met wat azijn en afwasmiddel en zet het neer. Ze haten dat heel erg. Zo zijn wij er ook af gekomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Weet je waar ze vandaan komen? Zo ja, vul een kleim bakje met wat azijn en afwasmiddel en zet het neer. Ze haten dat heel erg. Zo zijn wij er ook af gekomen.

    Ja, wij hebben ook op elke plek speciale bakjes staan, en er liggen genoeg dode vliegjes in, maar er zijn er een aantal die zichzelf badass vinden en gewoon om de bakjes heen vliegen. Dit is gewoon weer een extra reden om zin te hebben in de winter. :')

    Krolock schreef:
    (...)
    Ja, wij hebben ook op elke plek speciale bakjes staan, en er liggen genoeg dode vliegjes in, maar er zijn er een aantal die zichzelf badass vinden en gewoon om de bakjes heen vliegen. Dit is gewoon weer een extra reden om zin te hebben in de winter. :')


    Hahah, wat een kutbeesten -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daarom gooi ik tegenwoordig al mijn etensresten weg in een speciale container die we ervoor gehad hebben. Buiten zijn die vliegen niet zo erg, maar binnen word ik er gek van. :'D


    Your make-up is terrible

    En nu rustig blijven. Niet terug krabbelen. You're gonna tell him.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    vannacht drie keer wakker geworden badend in mijn eigen zweet mmm
    the good life


    i put the fun in funeral

    Ik heb zojuist de beste film in de geschiedenis van de mensheid gevonden. Iedereen die Heart and souls nog niet gezien heeft: DOEN. Dit is geniaal.


    What would Emma do?

    IK BEN ZO BLIJ ASDFGHJ yes pleeeasee (nerd)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    WHAT THE FUUUCK

    Hoe groot is de kans dat het nichtje dat je niet meer krijgt Tess zou gaan heten en je personage ook zo heet. Well, het is een vrij populaire naam op het moment. Nu kan ik het ook vergeten later mijn kind zo te noemen, wat een bummer.

    Volgende week dus ook nog een begrafenis van het kindje. Waarschijnlijk wil mijn tante geen kinderen meer hierna en is zij dus mijn laatste nichtje.

    // Na freaking 12 jaar moet de loszittende leuning nog eens vastgezet worden? Alleen maar omdat je straks met het kind de trap af moet? Iedereen is mega gewend aan de leuning, we weten niet beter en het zit zo vast in de muur als wat, hij beweegt alleen.

    Ik moet niet zo gemeen doen. Dat maakt het voor mij echt niet beter.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 12:34 ]