• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kom naar huis, dan kan ik ook naar huis. Ik ben moe:c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Onweer was gelukkig snel voorbij.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 0:13 ]

    This ending was not okay and at the same time it was fucking beautiful but it made me cry and this is unfair she didn't deserve this ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Alsjeblieft, mag de muziek ook wat zachter? Nu kan ik op mijn kamer alles nog luid en duidelijk verstaan :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Lijkt me echt zo leuk om in een spookhuis te acteren :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De simpelste grammaticafouten :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoor Lowlands, hahahha. Defcon is erger, maar Lowlands staat ook hard dit jaar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ffs hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik niet wil dat je me als "dochter" aanspreekt. Ik ben het niet en ik zal het ook nooit zijn voor je. We hebben hier serieus ruzie om gehad, ben je dat werkelijk vergeten?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    vijfentwintig

    ik huil zachtjes in de wind


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Shut the fuck up, please.

    Wiarda schreef:
    vijfentwintig

    ik huil zachtjes in de wind


    Ik werd vandaag door zo'n vieze vent van 56 aangesproken op Badoo of ik wilde afspreken. Heb hem meteen geblokkeerd :')
    BAAAH


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Ik werd vandaag door zo'n vieze vent van 56 aangesproken op Badoo of ik wilde afspreken. Heb hem meteen geblokkeerd :')
    BAAAH


    I've been there before D:
    Toen ik er voor de lol op zat, spraken allemaal mensen me aan. Ook gewoon mensen van mijn eigen leeftijd, maar ja, ik zag al gelijk dat het om niets anders dan seks ging. Beetje jammer, want er zitten ook mensen op die geen verkeerde intenties hebben :/


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    vijfentwintig

    ik huil zachtjes in de wind


    Oh, da's wel echt een bummer :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    R.I.P. Bitterballen :'c


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    I've been there before D:
    Toen ik er voor de lol op zat, spraken allemaal mensen me aan. Ook gewoon mensen van mijn eigen leeftijd, maar ja, ik zag al gelijk dat het om niets anders dan seks ging. Beetje jammer, want er zitten ook mensen op die geen verkeerde intenties hebben :/


    Heb nu drie lopende gesprekken die best goed gaan. Niets van seks, cupmaat of whatever. Heb nu zelfs een gesprek over series, hahah.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.