• Ik heb net weer n relatie met ex.
    Het was toen niet uitgegaan vanwege meisjes maar iets anders dus nu wilde we t weer proberen.


    Nu heeftir nog toen t uit was wel een meisje leren kennen via hotornot. S noem k der.

    Nu hebben ze nog wel vriendschappelijk contact op app... prima prima... ( ze wilde wel.n x gaan drinken maar kheb gezegd dat k dat tever vond gaan dus dat doetie niet zegt hij)


    Maar soms zag ik zon kus smiley. Dus heb gezegd dak da onprettig vind. Hy zou dat niet meer sturen dus.


    Ik mag t gewoon lezen maar gister keek k dus weer..

    Zag ik dat zij had gezegd:
    Goeie morgen schatje van me *hartje kusje smiley*
    En hy dan: goedemorgen lieverd *kusjesmiley*

    En nog kleine dingetjes.


    Ik lig in bedje.. *aapsmiley*


    Maar hy appte ook: ik ga niet vreemd eh *aapsmileyh en beetje soort van bloossmiley*
    Hy ziet dit niet als flirten...


    Verder geen geflirt maar ik vond dit al tever gaan.. ben toen wel huilend weg gelopen.


    Hy vind dat ik overdrijf. Toen k thuis kwam dikke ruzie...
    Maar als hy n keus moes.maken wiltie geen keus maken...
    En hy vind datie genoeg laat zien mu te kieze.. omdatie by my is en van me houd en blablabla hy vind dak me veelte druk maak...


    Maar dat zij dat stuur is tg sws niet oke?



    Hy zal deze week appen dat ze nie meer zo moe flirten en volgendr week magk t bewijs lezen...


    Maarja dan zitk mezelf al gek te maken: ja wie weet apptie t wel dat ze mee.mort spelen en verwijderd hy die stukjes app wel?


    K zit mezelf gek te maken ... en k weet datie nooit is vreemd gegaan maar nu met haar? K weet nie wa ze probeerd.... ik mag dr niet.


    Ben van plan haar n fb bericht te sturen als weer zoiets krijg te lezen..




    Advies please?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 12:25 ]


    I just come to read

    heh?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind dat jij ook wel overdrijft. Ik begrijp dat je het niet al te leuk vindt maar wat gaat er te ver aan wat drinken? Als ze gewoon vrienden zijn zie ik geen enkel probleem. Ik vind niet dat jij kan verbieden met wie hij wel en niet om gaat. Vertrouwen hoort thuis in een relatie.

    goede spelling hoort thuis in het leven.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 12:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik sluit me aan bij degene boven me. Je mag de appjes toch ook lezen? Ik zou dat als een reden zien om me geen zorgen te maken. Als hij echt vreemd had willen gaan, dan had hij je denk van niets op de hoogte gebracht.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Probeer volgende keer wat beter te schrijven, want ik heb dit iets van 3 keer moeten lezen voordat ik het snapte.

    Als hij niet vreemdgaat is het toch wel een beetje raar dat hij haar ''lieverd'' noemt (met een kus-smiley). Ik had dat allang niet gepikt. Maarja, ik ben zelf nogal een jaloers typetje.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 12:35 ]

    Als jij iemand via hot or not hebt ontmoet dan ga ik er niet van uit dat jij dat op vriendschappelijk contact houdt, het kan wel maar is wel apart en zeker als hij haar lieverd noemt en stuff.
    Ik zou gewoon zeggen tegen hem van yo u my man en dat je daar bang voor bent, voor de rest gewoon aanzien en doen wat goed voelt in ur heart!!!!! :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zoals hierboven al eerder is aangegeven, vindt ik dat je je vriend niet kunt verbieden met wie hij wel of niet omgaat. Het zijn eigen verantwoordelijkheid om zelf te bepalen of hij wel of niet iets gaat drinken met dat meisje (hopelijk heeft hij herseninhoud genoeg om zich te realiseren dat zoiets schadelijk kan zijn voor je relatie als je vriendin hier niet achter staat).
    Maar ik ben wel van mening dat die whatsapp gesprekken die worden gevoerd tussen jouw vriend en dat meisje niet door de beugel kunnen. Als ik jou was zou ik een goed gesprek met je vriend gaan voeren over het feit dat hij jou als vriendin heeft uitgekozen en dat hij zich daar naar moet gedragen. Als hij dat andere meisje leuker vindt moet hij dit gewoon eerlijk toegeven en jou niet in de tussentijd aan het lijntje houden. Ik vind best dat je mag aangeven dat jij zulke berichtjes (als 'hey lieverd') ziet als iets wat onder de noemer "vreemdgaan" valt.
    Ik zou er zelf ook niet blij mee zijn als mijn vriend (die ik niet heb) zulke berichten naar een ander zou sturen. Maar ik heb ook een zero shit tolerantie, ik laat niet over me heen lopen door een wezen dat zijn leven 9 van de 10 keer laat leiden door de inhoud van zijn broek. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hy heeft als laatst ook op dr fb weer zitten kyken


    I just come to read

    TheBlack schreef:
    Hy heeft als laatst ook op dr fb weer zitten kyken


    Dat vind ik eerlijk gezegd geen reden voor paniek. Ik bedoel, ik kijk ook zo vaak op andermans profiel op Facebook, maar dat betekend ook niet dat ik hen leuk vindt? Echt, ik zou je er niet te druk om maken, want dat kan behoorlijk wat schade opleveren wat je relatie betreft. Je kunt het misschien er eens met hem over hebben dat je de gesprekken niet fijn vindt, maar ik denk dat je hem ook de ruimte moet kunnen geven om vrienden te zijn met andere meiden. Nu weet ik natuurlijk niet hoe zijn houding is naar andere meiden, want ja, als hij andere meiden niet met lieverd aanspreekt en zij is de enige uitzondering op die regel, dan snap ik je zorgen enigszins wel. Maar als hij over het algemeen meiden zo aanspreekt, dan is dat denk gewoon meer zijn houding in het algemeen en niet zozeer dat hij haar echt leuk vind en met haar vreemdgaat.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    T feit dat hij je gister wilde laten zitten, 't feit dat hij zich als een gigantische lul tegenover jou opstelde, 't feit dat hij valse beloftes naar jou toe maakt, 't feit dat hij tegen jou zegt dat je overdrijft, 't feit dat hij zich als een idioot gedroeg hier en 't feit dat jij gewoon niet mag zeggen als je iets dwars zit zegt in principe genoeg.

    En je weet precies hoe ik erover denk..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Uh ik vind helemaal niet dat ze overdrijft?
    Ik zou echt super pissed zijn als mijn vriend 'goedemorgen lieverd' naar een ander meisje zou sturen, samen met al die kusjes en hartjes. Natuurlijk is het niet verkeerd als je vriend met een ander meisje wat wil gaan drinken als je weet dat het puur vriendschappelijk is, maar dit is duidelijk niet vriendschappelijk. Daarnaast kan hij makkelijk berichten verwijderd hebben voordat hij het aan de topicstarter liet lezen.


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    Uh ik vind helemaal niet dat ze overdrijft?
    Ik zou echt super pissed zijn als mijn vriend 'goedemorgen lieverd' naar een ander meisje zou sturen, samen met al die kusjes en hartjes. Natuurlijk is het niet verkeerd als je vriend met een ander meisje wat wil gaan drinken als je weet dat het puur vriendschappelijk is, maar dit is duidelijk niet vriendschappelijk. Daarnaast kan hij makkelijk berichten verwijderd hebben voordat hij het aan de topicstarter liet lezen.


    Ik sluit me hierbij aan.


    26 - 02 - '16

    Bonafide schreef:
    Uh ik vind helemaal niet dat ze overdrijft?
    Ik zou echt super pissed zijn als mijn vriend 'goedemorgen lieverd' naar een ander meisje zou sturen, samen met al die kusjes en hartjes. Natuurlijk is het niet verkeerd als je vriend met een ander meisje wat wil gaan drinken als je weet dat het puur vriendschappelijk is, maar dit is duidelijk niet vriendschappelijk. Daarnaast kan hij makkelijk berichten verwijderd hebben voordat hij het aan de topicstarter liet lezen.


    16 - 09 - '17

    Bonafide schreef:
    Uh ik vind helemaal niet dat ze overdrijft?
    Ik zou echt super pissed zijn als mijn vriend 'goedemorgen lieverd' naar een ander meisje zou sturen, samen met al die kusjes en hartjes. Natuurlijk is het niet verkeerd als je vriend met een ander meisje wat wil gaan drinken als je weet dat het puur vriendschappelijk is, maar dit is duidelijk niet vriendschappelijk. Daarnaast kan hij makkelijk berichten verwijderd hebben voordat hij het aan de topicstarter liet lezen.


    Dat vind ik ook! Iets gaan drinken is totaal geen probleem, maar zo'n berichtjes zijn echt niet oké...
    Ik zou hem er op aanspreken, maar wel op een vriendelijke manier. (:


    The soul needs autumn.

    Bonafide schreef:
    Uh ik vind helemaal niet dat ze overdrijft?
    Ik zou echt super pissed zijn als mijn vriend 'goedemorgen lieverd' naar een ander meisje zou sturen, samen met al die kusjes en hartjes. Natuurlijk is het niet verkeerd als je vriend met een ander meisje wat wil gaan drinken als je weet dat het puur vriendschappelijk is, maar dit is duidelijk niet vriendschappelijk. Daarnaast kan hij makkelijk berichten verwijderd hebben voordat hij het aan de topicstarter liet lezen.


    Same. Toen mijn vriend andere meisjes 'schat' of 'lieverd' noemde heb ik er ook iets van gezegd. Het was enkel vriendschappelijk, maar hij begreep mijn standpunt en heeft het veranderd. Hij mag zelf weten met wie hij vrienden is, maar bij sommige dingen voel ik me gewoon niet goed. Hij is mijn vriend en geeft genoeg om me om dat te kunnen begrijpen en te veranderen en hij snapte ook wel dat hij andere meisjes daardoor soms het verkeerde idee kon geven. In een relatie hoor je dat soort dingen ook gewoon te kunnen bespreken. Het is niet alsof hij voor de topicstarter zijn leven aan moet gaan passen, of zo.

    Toevallig heb ik een soortgelijk verhaal met mijn ex. Een goede vriendin met wie hij wilde afspreken, want hij wilde ook graag vrienden, want die had hij niet. Achteraf bleek dat hij leugens over mij vertelde tegen haar en tegen haar leugens over mij. Hij wilde alleen met haar afspreken om te kijken of hij vreemd zou gaan of niet.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 15:24 ]


    Your make-up is terrible

    Ikzelf zou absoluut geen relatie willen met een partner die mij verbiedt wat te gaan drinken met hetzelfde geslacht. Een relatie moet naar mijn mening niet verstikkend worden.


    No growth of the heart is ever a waste