• Ik heb net weer n relatie met ex.
    Het was toen niet uitgegaan vanwege meisjes maar iets anders dus nu wilde we t weer proberen.


    Nu heeftir nog toen t uit was wel een meisje leren kennen via hotornot. S noem k der.

    Nu hebben ze nog wel vriendschappelijk contact op app... prima prima... ( ze wilde wel.n x gaan drinken maar kheb gezegd dat k dat tever vond gaan dus dat doetie niet zegt hij)


    Maar soms zag ik zon kus smiley. Dus heb gezegd dak da onprettig vind. Hy zou dat niet meer sturen dus.


    Ik mag t gewoon lezen maar gister keek k dus weer..

    Zag ik dat zij had gezegd:
    Goeie morgen schatje van me *hartje kusje smiley*
    En hy dan: goedemorgen lieverd *kusjesmiley*

    En nog kleine dingetjes.


    Ik lig in bedje.. *aapsmiley*


    Maar hy appte ook: ik ga niet vreemd eh *aapsmileyh en beetje soort van bloossmiley*
    Hy ziet dit niet als flirten...


    Verder geen geflirt maar ik vond dit al tever gaan.. ben toen wel huilend weg gelopen.


    Hy vind dat ik overdrijf. Toen k thuis kwam dikke ruzie...
    Maar als hy n keus moes.maken wiltie geen keus maken...
    En hy vind datie genoeg laat zien mu te kieze.. omdatie by my is en van me houd en blablabla hy vind dak me veelte druk maak...


    Maar dat zij dat stuur is tg sws niet oke?



    Hy zal deze week appen dat ze nie meer zo moe flirten en volgendr week magk t bewijs lezen...


    Maarja dan zitk mezelf al gek te maken: ja wie weet apptie t wel dat ze mee.mort spelen en verwijderd hy die stukjes app wel?


    K zit mezelf gek te maken ... en k weet datie nooit is vreemd gegaan maar nu met haar? K weet nie wa ze probeerd.... ik mag dr niet.


    Ben van plan haar n fb bericht te sturen als weer zoiets krijg te lezen..




    Advies please?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 12:25 ]


    I just come to read

    Ik vind dat 'goeiemorgen schatje' trouwens geen gepaste reactie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bonafide schreef:
    Uh ik vind helemaal niet dat ze overdrijft?
    Ik zou echt super pissed zijn als mijn vriend 'goedemorgen lieverd' naar een ander meisje zou sturen, samen met al die kusjes en hartjes. Natuurlijk is het niet verkeerd als je vriend met een ander meisje wat wil gaan drinken als je weet dat het puur vriendschappelijk is, maar dit is duidelijk niet vriendschappelijk. Daarnaast kan hij makkelijk berichten verwijderd hebben voordat hij het aan de topicstarter liet lezen.


    Dit. Ik heb een ex gehad die me 'alles' liet lezen op zijn app, maar achter allemaal blijkbaar wel nadat hij alle appjes die niet konden eruit gehaald had.

    Daarbij, snap ik best dat de topicstartster niet wil dat haat vriend wat ging drinken met een meid van Hot or not die hem 'schatje' noemt en kus smileys stuurt. Tuurlijk jongens mogen hun eigen vrienden hebben, en ook al vind ik dat het misschien beter was geweest om aan te geven dat je het niet fijn vind en waarom niet, heb ik er alle begrip voor. Ik zou daar gewoon met hem over pesten vooral en als het blijft gebeuren (ongepaste bijnamen en smileys) dan kan je het altijd nog uitmaken. Maar ik ben altijd voor eerst praten zolang er niet daadwerkelijk vreemd is gegaan.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 16:30 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Heh dit op mn telefoon getypt. Kan zelf wel bepalen ;)


    I just come to read

    Thanks voor de mensen die me in iedergeval steunen! En thanks voor de tips.


    I just come to read

    -> Slotje op aanvraag


    I am an idiot, I move.