• Go hard or go home, till the break of dawn
    Dit is een RP van Kian. Geïnspireerd en gekopieerd door de film Project X en Project X Haren 2012.
    Deze rp mag niet gekopieerd worden voor andere doeleinden of sites.



    Close your eyes
    Forget everything
    Go insane



    Music is not what we do.
    It's who we are.




    Project X:
    Project X Haren (het Facebookfeest):
    Wat begon als een onschuldig feestje, eindigde in een uit de hand gelopen party. Op 6 september 2012 stuurt een meisje uit Haren een uitnodiging voor haar Sweet Sixteen Party. Enkel stuurt zij dit niet alleen naar haar vrienden, maar heeft ze de uitnodiging per ongeluk openbaar gemaakt op facebook. Het duurt niet lang of een vriend heeft al honderden vrienden uitgenodigd. Het sneeuwbaleffect zorgt voor een explosieve toename van wel duizenden mensen. Aan het einde van vrijdagmiddag geeft facebook al 16.000 aanmeldingen aan. Dit was helemaal niet de bedoeling van het meisje. In overleg met haar ouders verwijdert ze het evenement. Maar dan is het al te laat. Velen weten nu van het feest af en er ontstaan nieuwe evenementen op facebook. De organisatoren van deze evenementen willen het afgezegde feest van het meisje door laten gaan. Op dezelfde plek, dus in Haren, alleen dan met zoveel mogelijk mensen.

    Wat eerst wordt gezien als een grap (‘er komen vast niet zoveel mensen’), blijkt een zware onderschatting te zijn. Op de dag van het feest komen er daadwerkelijk veel mensen naar Haren. Eerst lijkt de sfeer gemoedelijk, maar deze slaat al snel om. Velen die gekomen zijn, laten nu zien dat ze enkel gekomen zijn om rellen te schoppen. Winkels worden vernield, er wordt gestolen, tuintjes worden kapot gemaakt en drank is in overvloed aanwezig. Er zijn niet alleen relschoppers maar ook nieuwsgierigen van de omgeving. Al heeft een deel spijt dat ze gekomen zijn. Ze zijn namelijk bang. Bang omdat de politie probeert in te grijpen maar het ze niet lijkt te lukken. De massa heeft de overmacht. Aan het einde van dit feest lijkt het o zo rustige Haren te zijn veranderd in een ravage.

    Project X Haren (De film):
    Project X is een Amerikaanse filmkomedie uit 2012 van Nima Nourizadeh, naar een scenario van Michael Bacall en Matt Drake.
    De titel Project X was oorspronkelijk de werktitel van de film. Het werd echter ook de officiële titel, omdat de titel wat geheimzinnig overkomt en daardoor de interesse wekt.
    De film werd in circa vijf weken tijd opgenomen in Los Angeles met een budget van 12 miljoen dollar. De film wordt gepresenteerd als homevideo vanuit het perspectief van een deelnemer met een camera die de gebeurtenissen vastlegt.

    Het plot volgt Thomas (Thomas Mann), Costa (Oliver Cooper) en JB (Jonathan Daniel Brown), drie vrienden die van plan zijn populariteit te winnen door een groot verjaardagsfeest te organiseren, een plan dat al snel helemaal uit de hand loopt.


    Story: Utrecht Universiteit is een van de grootste en bekendste universiteiten in Nederland. Ieder jaar gaan er weer honderden leerlingen naar toe om hun toekomst achterna te jagen en hun droombaan proberen te behalen. Echter vind men niet alleen de mogelijkheid om hun droombaan te volgen, maar om vrienden voor het leven te maken. Vrienden die je nooit meer achter laat en de meest toffe jaren mee heb beleefd, namelijk een tijd die je jaren later enorm koestert.
    Echter blijkt dit niet voor iedereen zo te zijn. Niet iedereen maakt zo makkelijk vrienden of zien er uitnodigend uit om op af te stappen. Niet iedereen lukt het om zijn droomjeugd op universiteit na te maken zoals je die altijd in films ziet. We volgen in dit verhaal twee jongeren die enkel elkaar hebben als vrienden in hen studie. Ze volgen dan nu ook hun tweede leerjaar in Utrecht, nog steeds on populair als ze de afgelopen jaar waren; hoewel er een meesterplan in hun brein is gevormd. Een plan dat regelrecht hun niveau omhoog zal schoppen als ze deze daadwerkelijk uitgaan voeren. Een super geheim project genaamd Project X. A bridge too far.


    University: Net zoals alle universiteiten bezit ook de Universiteit van Utrecht een brede, openbare campus waar iedereen op kan komen. Naast de scholieren van de Universiteit zelf zitten er ook groepjes verloren HBO’ers van de school naast hen en hangjongeren die de universiteit zelf vaak teisteren om graffiti te spuiten of gewoon de studenten lastig te vallen.
    Op de campus zelf wonen enkel studenten van de Universiteit in de studentenflats; hoewel deze vrij zijn om mensen uit te nodigen op hen kamers die ze willen. De universiteit zelf bezit vele faciliteiten zoals botanische tuinen, een sportcentrum, diverse (eet)winkels en een studentenbar.

    Party hard, make mistakes, laugh endlessly.
    Do things you are afraid to do because after all,
    You Only Live Once

    Rollen:
    [Naam • User • Faceclaim • Status • Pagina]

    Meisjes:
    Vol Wachtlijst open]


    • Robin Yasemin de Witte • Kian • Magdalena Zalejska • Populair bad bitch • 1.2
    • Suzannah Laurentiel Hummel • Maslany • Troian Bellesario • ? • 1.5
    • Eleanora Willemijn van Leeuwenhoek • Camouli • Scarlett Leithold • Jock (Aanvoerder & aanvaller meisjes hockeyteam) • 1.2
    • Nicole Luna Castillo • Valor • Alexandria Morgan • Social Butterfly • 1.3
    • Macy Theresa Namgung • Greenlight22 • Qig Wang • Nerd • 1.5
    • Tessa Mae Meyer • Cahira • Madison Beer • The rebellious bitch • 1.4
    • Jemma de Wolf • Sempre • ? • The happy Lesbian • 1.5
    • Joelle Amelia van den Pol • Shocker • Jenna Louise Colema • ? • 1.6
    • Aida Zahra Romeijnsen • Maslany • Cindy Kimberly • The Sleazy Queen • 1.6
    • Mara Valente • Sempre • ? • The Sarcastic Artist • 1.6

    Jongens:

    • Lars Joris Daelmans • JC_ • Dylan 'o Brien • Loser 2 • 1.2
    • Jonathan Harold Von Draekcen • Necessity • Christopher Mccrory • Populair bad boy • 1.3
    • Justin Cloud 'JC' Caylen • Kian • JC Caylen • Populair frozen BrainiaQ • 1.4
    • Daan van de Ven • Douceur • Tim Borrmann • Populair social Bunny • 1.5
    • Niels Lukas van As • JC_ • ? • ? • 1.4
    • Servan Wessel Molenwijk • Mouli • Die Hard Troublemaker • 1.5
    • Axel Segastian Spilsbury • Greenlight22 • Jamie Campbell Bower • The one that doesn't belong • 1.6
    • Reece Wolters • Cahira • Stephan James • The Badboy • 1.6
    • Floris Levi Sanders • Shocker • Sonny Henty • ? • 1.6
    • Finn Daley Sanders • JC_ • Tyler Recher • ? • 1.6
    • Dave Wateren • AdamSandler • ? • ? • 1.6




    Invullijstje:
    • Naam:
    • Leeftijd: (18+)
    • Functie: (studeren, hangjonger, congierge, wees orgineel.)
    • Uiterlijk: (Met faceclaim vermelding en duidelijke beschrijving van het uiterlijk)
    • Innerlijk:
    • Geschiedenis:
    • Relaties:
    • Extra (wat is er nog handig te weten over je personage)



    Regels:
    • In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    • Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    • Je bent beschikbaar om minimaal een keer per week te posten.
    • Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    • Een reservering blijft 48H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    • Maximaal een personage per persoon, mits we tekort komen dan mag je twee rollen van verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen.
    • Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    • Wees origineel! Personages die een minder perfect uiterlijk hebben, zijn ook welkom. Niet iedereen is een model.
    • Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen.
    • Alleen Kian, (ik) maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    • 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    • Sluit niemand buiten.
    • Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic.
    • Mocht er veel animo zijn voor deze RP kan je op de reserveringslijst zodat je mee kan doen als iemand anders zich afmeld. Inspringen is makkelijk!
    • Vragen kunnen altijd gesteld worden aan mij, Kian (a.k.a Naomi.)


    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 17:58 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zie het niet...... (en ik ben niet blind.....)


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    Mag ik de wachtlijst?


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    CooleSarah11 schreef:
    Ik zie het niet...... (en ik ben niet blind.....)

    Je hebt het verwijderd, maar gelukkig heb ik screens. :')


    Up with the sun. Gone with the wind.

    CooleSarah11 schreef:
    Ik zie het niet...... (en ik ben niet blind.....)

    sorry dat ik me er ook weer mee bemoei, maar ik vind het persoonlijk een beetje gek dat ik net toch echt naomi's berichtje in je gastenboek had zien staan (die het tevens gewoon normaal vroeg) en dat het berichtje nu opeens SPOORLOOS is verdwenen, wat bij mijn weten alleen mogelijk is als jij op verwijderen drukt.


    take risks

    CooleSarah11 schreef:
    Mag ik de wachtlijst?


    Ik zet je niet op de wachtlijst. Zeker niet nu je zoiets achterbaks met mij uithaal terwijl ik je probeerde te helpen. #sorrynotsosorry.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Bruh..... dat was mijn zusje en als je me nu niet gelooft dan niet,........ is jou keuze en dat respecteer ik #NOT!


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    CooleSarah11 schreef:
    Bruh..... dat was mijn zusje en als je me nu niet gelooft dan niet,........ is jou keuze en dat respecteer ik #NOT!


    Ik verzoek je nu vriendelijk om deze RP te verlaten en niet terug te keren tbh.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 19:46 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Grapje! Je moet wel lachen he :P


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    Oke?......


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    CooleSarah11 schreef:
    Bruh..... dat was mijn zusje en als je me nu niet gelooft dan niet,........ is jou keuze en dat respecteer ik #NOT!

    #IKKANHETNIETLAAAATEEEEENGAANomookeventereageren #bruhisdeoudeversievankill #geenduimtrofeevoorjou #gaklompenkopenofzo #ajuparaplu


    take risks

    Ik vind het wel grappig dat iemand eerst beweert dat ze het niet hebben gezien maar vervolgens wel kunnen vertellen dat hun zusje het heeft gedaan, wat indiceert dat ze het op een bepaald punt gezien moeten hebben.

    Dikke geen-duimtrofee.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 19:49 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Kunnen we allemaal stoppen? We spammen het rollentopic en deze discussie is zinloos. Ik hoop dat Sarah heeft begrepen dat er geen plek meer vrij is en dit soort gedrag niet wordt gewaardeerd.


    I just caught the wave in your eyes