• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:52 ]

    Alles doet pijn, ik voel me rot en de kans is groot dat ik over een uur alweer vermoeid ben zonder iets te hebben gedaan. Dagelijkse gang van zaken momenteel en het mag wel stoppen, blegh


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Bonafide schreef:
    (...)

    Het is ook mijn eigen schuld als ik niet goed uitkijk bij oversteken en door een auto geschept wordt. Een alcoholvergiftiging is geen grapje. Iedereen maakt fouten. Natuurlijk is het niet goed om zo jong te drinken, en al helemaal niet zoveel, maar iemand zoiets toe gunnen vind ik wel erg harteloos.


    Ik gun niemand iets want dan zou ik dat zeggen. Ik zeg alleen lekker voor die persoon, omdat die gewoon zo dom is geweest. Maar goed. Ik ga hier geen discussie over aan, jij hebt jouw mening en ik het mijne. Laten we elkaar gewoon in waarde laten. Peace out!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zaterdag voor school aka ALLE kleren die ik heb mogen bij dezen in de was


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Noooooooooooo, ik wil niet dat de spinnen nu groter zijn ;(


    16 - 09 - '17

    Ik wist dat ik weinig voor je betekende, maar niet dat ik gewoon niks beteken.
    Het gekke is gewoon dat het me niet eens meer verbaasd.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 11:34 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik had ten minste nog een echt en serieus excuus om zo te doen, wat was jouw leugen ook weer?


    Tears are words the heart can't say.

    Mijn ex heeft op Deviantart een reactie geplaatst op mijn Shawn Mendes tekening. Hij vindt het er super uitzien.
    Waarom krijg ik zo'n kramp in mijn buik hierdoor? :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn arme poezenkind. Gelukkig kan hij zijn oogje al wat verder openen vandaag.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 12:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie gaat er bij haar eerste vergadering meteen op haar bek voor de ogen van het team? Right. :')

    Middeleeuws Winschoteeennnn. Zin iinnnn. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb teveel vraagtekens bij deze jongen...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik moet echt hoognodig mijn tassen opruimen etc. en iets gaan doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Oeps, ik liet een (plastic)pot stroop vallen in de winkel. Maar het stond ook op het randje van het schap. En ja, de dop vloog er af en alle stroop er uit. Het ergste is nog dat ze er net met een schoonmaakmachine langs geweest waren. :$

    // 3 Doors Down - Here without You is op de radio en wie denkt meteen aan haar ex? Ik.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 13:43 ]

    One Three Hill marathon, dramaaaaaa, love it.


    Tears are words the heart can't say.

    Euhm... waar is het?


    16 - 09 - '17