• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:52 ]

    Ik smelt hier nu al in m'n cosplay :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hoe krijg je het voor elkaar om op je 15e jezelf zo dronken te drinken dat je alcoholvergiftiging krijgt.. hopelijk leer je hier van. Er zit niet voor niets een minimum leeftijd aan alcohol.

    Ik wil niet meer ziek zijn, verdomme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Omg waarom is het altijd zo dat als ik wakker word en heel nodig naar de wc moet, er net een huisgenoot onder de douche springt )':


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom ik al weken niets meer tegen je heb gezegd? Nou, omdat je een zak bent, that's why.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zitten lezen tot 4uur... was geen goed idee

    Zapdos schreef:
    Hoe krijg je het voor elkaar om op je 15e jezelf zo dronken te drinken dat je alcoholvergiftiging krijgt.. hopelijk leer je hier van. Er zit niet voor niets een minimum leeftijd aan alcohol.


    Lekker voor hem/haar! c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Egoïstische zak. Je zegt tegen mij dat je het niet leuk vind als ik met andere gozers praat, maar ondertussen spreek jij met anderen af. Als je nou gewoon een berichtje naar me had gestuurd en eerlijk was. Je weet dat ik antwoord. Maar liegen is net als vreemdgaan een sterkte van je.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 10:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Lekker voor hem/haar! c:

    Precies wat ik dacht (joehoe)

    Fuck you, fuck you very very muuuuuch.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Lekker voor hem/haar! c:


    that's kinda harsh

    //

    Ik weet niet of ik erg geneigd ben om dit heerlijke Portugese huisje nog te verlaten deze week want 1: internet en 2: het ongeasfalteerde weggetje hiernaartoe is ZO fucking steil dat de auto het bijna niet trekt en we bijna te pletter vielen.


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)

    that's kinda harsh

    //

    Ik weet niet of ik erg geneigd ben om dit heerlijke Portugese huisje nog te verlaten deze week want 1: internet en 2: het ongeasfalteerde weggetje hiernaartoe is ZO fucking steil dat de auto het bijna niet trekt en we bijna te pletter vielen.


    Nee hoor. Is toch diens eigen schuld. Die persoon is verdorie 15, dus dat hoor je geen alcohol te drinken en al helemaal niet in zulke grote maten. De persoon die het verkocht heeft is ook super fout bezig en zelfs strafbaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een of andere gast die na 2 hartaanvallen de zin van het leven heeft terug gevonden en besloot op Insta mensen te helpen met positieve quotes, vind mijn "ikgooimijndepressieveuitspattingenhierneerzodatmensenommijheenhetniethoeventelezen" remarkable. Eh, is dit goed of slecht, wat moet ik hiermee :') Internet is pure drama mensen.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Nee hoor. Is toch diens eigen schuld. Die persoon is verdorie 15, dus dat hoor je geen alcohol te drinken en al helemaal niet in zulke grote maten. De persoon die het verkocht heeft is ook super fout bezig en zelfs strafbaar.


    Het is ook mijn eigen schuld als ik niet goed uitkijk bij oversteken en door een auto geschept wordt. Een alcoholvergiftiging is geen grapje. Iedereen maakt fouten. Natuurlijk is het niet goed om zo jong te drinken, en al helemaal niet zoveel, maar iemand zoiets toe gunnen vind ik wel erg harteloos.


    i put the fun in funeral

    YAS THANK YOU SO MUCH ik hem hem al een paar keer zulke goede feedback zien geven, ik voel me echt vereerd, haha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.