• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:52 ]

    Het leven zou gemakkelijker zijn als "het is niets persoonlijks, maar ik zou me liever in huis verstoppen terwijl jullie op straat feesten" iets was wat niet zou worden gezien als raar en extreem onbeleefd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De hele buurt staat op de stoep. Ga weg (':


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Godverdomme.
    Ik zit hier te wachten en je komt niet? Ik had veel betere dingen kunnen doen dan hier op zou zitten wachten, godverdomme. Ik ben boos!
    Daar gaat mij goede humeur.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 15:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Manmanman als je nog wil huilen ga The Fault In Our Stars lezen stom kutboek hij is geweldig

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 15:40 ]

    Waar is de vrolijkheid op deze aardbol gebleven? Zo jammer...

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 15:48 ]


    16 - 09 - '17

    Straks weer lekker sociaal doen met familieleden en mensen die ik niet ken. Ik heb de hele vakantie niet echt sociaal gedaan, dus dat gaat weer even wennen worden, hoe raar dat ook klinkt lol.
    Morgen een "Amerikaanse" barbecue. Heck yes. Gonna be gooood.

    IK HEB

    EEN TITEL

    YEAS


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    'Dia 15 van 207', motiverend. (no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wiarda schreef:
    IK HEB

    EEN TITEL

    YEAS


    Tell meeeeee


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit spel is geweldig, gewoon even de hele mensheid uitroeien ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie heeft er zin om vandaag in mijn plaats naar de buurtbarbecue te gaan? Er is een springkussen (en een heel roedel kleine kids). (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is misschien stom, maar wel een leuke bezigheid.


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Wie heeft er zin om vandaag in mijn plaats naar de buurtbarbecue te gaan? Er is een springkussen (en een heel roedel kleine kids). (bloos)


    Kan ik de kids van het springkussen afkicken? In dat geval kom ik graag.

    Villainess schreef:
    (...)

    Kan ik de kids van het springkussen afkicken? In dat geval kom ik graag.


    Ze hebben mij aangevallen met ijsklontjes, dus ik vind het goed. Deal. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog maar 500 mensen van de hele mensheid in leven *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.