• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:52 ]

    Square schreef:
    (...)

    jip nee

    hoofdstuk 4 is een fucking ramp sorry ik heb het geprobeerd maar het is infodump na infodump na gebeurtenis die alleen gebeurt om de plotlijn te volgen na lichtelijk OOC gedrag na infodump

    hoofdstuk 4 is mijn persoonlijke vijand op dit moment


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het nadeel aan een dorpsfeestje is dat iedereen veel sneller dronken is en iedereen denkt dat ze om deze tijd nog mogen schreeuwen. (cat)

    // Wat zal ik eens over dit cover bandje zeggen? Ze ehm, zijn een tikkeltje vals. :X

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 23:32 ]

    Goed ik ga ook maar slapen na de zoveelste teleurstelling. Het voelt op dit moment namelijk of mijn hart uit mijn borstkast getrokken word.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Niet naar binnen mogen bij een festival
    Dan maar ergens wat gedronken
    Mensen die dingen zien die er niet zijn, en die er ook niet gaan komen
    Oh, en dan ook nog eens letterlijk buitengesloten worden...
    Hoog tijd voor een douche en dan maar naar bed...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Heel misschien ga ik morgen naar de kapper... en dan wil ik ander haar(stijl)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben ik de enige persoon die letterlijk nog nooit heeft gedroomd over uitvallende tanden? Het klinkt zo bizar willekeurig en specifiek. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Morgen naar buiten. Help, ik weet niet eens meer hoe ik me moet gedragen in het openbaar.

    Just kidding, maar ik kijk er alsnog niet naar uit om me in het openbaar te vertonen.

    Wiarda schreef:
    Ben ik de enige persoon die letterlijk nog nooit heeft gedroomd over uitvallende tanden? Het klinkt zo bizar willekeurig en specifiek. :'D


    Ik... geloof niet dat ik die droom ooit heb gehad of ooit heb gehoord over iemand die daarover heeft gedroomd. :'D

    En ik was waarschijnlijk niet snel genoeg met mijn antwoord, maar ik hoop dat hoofdstuk vier nog leeft.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okay, als je niet reageert dan bepaal ik het wel gewoon alleen. Je zal het toch niet door hebben, jou kennende.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh lol ik realiseer me net dat ik al 37 uur wakker ben en dat voelt als een nieuw record hoera. Maar het is toch echt te hopen dat ik straks nog wat kan slapen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wanneer je per ongeluk op iemands username klikt en het lijkt alsof je diegene om kwart over vijf 's ochtends aan het stalken bent


    Caution first, always.

    Ugh, wanneer ik normaal ergens tussen 12 en 1 ga slapen, werkt het niet als ik opeens om 11 uur wil gaan slapen... Maar ik moest wel, want een halfuur geleden ging de wekker.... Nu voel ik me lichtelijk prut...


    Stenenlikker

    Buurjongetje schreeuwt elke ochtend zijn longen uit zijn lijf en moeke doet er niets aan. Mijn kind had een tik op zijn handen gekregen als het zo stond te krijsen. Al zal mijn kind zich echt niet zo gaan gedragen elke ochtend. Er bestaat zo iets als opvoeding.

    Ik ben een persoon. Geen robot. Ik vind dit echt ontzettend naar eigenlijk. Ik bedoel, ik doe zo mijn best voor iedereen hier, maar het lijkt gewoon nooit genoeg te zijn of zo. Like, ik heb een naam hoor.


    Happy Birthday my Potter!