• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 17:52 ]

    Square schreef:
    Maar waarom krijg ik nooit een onverwachte schrijfkick zoals deze voor dingen die wél al honderd jaar op mijn lijstje staan en echt af moeten? (no_chears)




    Foei


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je moet niet gaan doen alsof je mij kei goed kent als je mij net twee weken kent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    MonChevy schreef:
    Erieka en Kim, jullie hebben LoL toch? Als we nou een skypegroepje aanmaken (als kim ook skype heeft) kunnen we met z'n alle en kan ik dingen leren xd

    Yess ^^
    Is een goed plan (:

    // Mijn zin om te gamen is echt helemaal weg omdat ik al zo lang in mijn eentje speel. Gah,

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 12:16 ]

    Godverdomme. Hou eens op met mij zo random aan te raken waardoor ik zowat ik paniek raar. Kap er gewoon mee. :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    en hoe werkt dit fucking spel


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dude, als oma zegt dat ik het geld van jouw verkochte schoolboeken mag houden, moet je niet gaan zeuren dat je het daar niet mee eens bent. Dan had je lekker zelf je boeken op bol moeten zetten en niet door mij laten doen. Daarnaast heeft oma voor de boeken betaald en jij geen cent, wat het niet jouw geld maakt.

    MonChevy schreef:
    en hoe werkt dit fucking spel

    LoL? Moet ik iets uitleggen?
    Of wat video's sturen met basics? Ik ben maybe niet de beste uitlegger (':

    // De wind is best koud en het is bewolkt.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 13:26 ]

    Zapdos schreef:
    (...)
    LoL? Moet ik iets uitleggen?
    Of wat video's sturen met basics? Ik ben maybe niet de beste uitlegger (':

    // De wind is best koud en het is bewolkt.


    Nee ik wil meteen kunnen spelen, maar blijkbaar is dat te moeilijk. Laat mijn idee maar, ik pleur het er weer af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga wel iemand anders zoeken, iemand die me beter behandelt dan jij met je idc. Nou idc als je morgen dood neervalt of weer neukt met een ander wijf. You did the last one before ;].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Nee ik wil meteen kunnen spelen, maar blijkbaar is dat te moeilijk. Laat mijn idee maar, ik pleur het er weer af.

    Het is ook wel even lastig om te begrijpen in het begin. Vooral als je geen MOBA's gewend bent om te spelen.

    // Ik ga eens kijken of ik inspiratie kan krijgen van Pinterest en mijn lijst met mogelijke titels voor verhalen en wat korte verhalen proberen te schrijven. Even wat afwisseling van de andere 3 verhalen waar ik aan schrijf.

    // Het is zo fijn om te zien dat je verhaal bij laatst gelezen staat ^^

    Iedereeb mag effe oppleuren van mij. Laat me gewn met rust. Godverdomme iedereen oprotten. Opflikkeren. Tyfus


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja hoor, die verdomde huisarts is zijn gehele spreekuur in gesprek. Of course kan ik er dan niet tussen komen om te vragen wat de uitslagen zijn. De doktersassistente kan daar nog geen klein beetje begrip voor opbrengen. Heel leuk dit, godverdomme.


    26 - 02 - '16

    Not sure of ik mijn story op 16+ moet gaan zetten. Dat komt misschien ook weer zo extreem over... maar aan de andere kant is het denk ik wel nodig.

    Lekker. Kat zijn oog potdicht. Ik wil naar de dierenarts


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    We gaan naar de dierenarts, mooi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.