• Ik heb toestemming van Ledecky:


    Hoi Clalotolove2,

    Ik zie dat alles in je beschrijving staat, maar het is heel bondig geformuleerd.
    Aangezien alles verder wel in orde is, krijg je wel toestemming om je wedstrijd te starten.

    Groetjes,
    Ledecky


    Ik organiseer een schrijfwedstrijd in het thema van Harry Potter.
    Deze wedstrijd speelt zich af in een Story neem er een abo op als je meedoet

    Aantal deelnemers:

    Ongeveer 5 tot 10 deelnemers


    Prijs:

    1e plaats: een maand op een bericht in mijn profiel
    2e plaats : twee weken op een bericht in mijn profiel
    3e plaats: een week op een bericht op mijn profiel


    Jokers:

    Joker 1 met deze joker kun je 1 dag uitstel krijgen
    Joker 2 met deze joker hoef je geen opdracht in te leveren ( kan niet gebruikt worden in als je bij de laatste twee zit)
    Alle twee de Jokers kun je een keer inzetten, doe het ook optijd.


    Opdrachten:

    Er zullen twee begin opdrachten zijn en daarna valt er elke opdracht iemand af.


    Om mee te doen moet je wel het de eerste Harry Potter boek of film hebben gelezen of zien.

    Regels:

    1. De huisregels van quizlet
    2. Houd je aan de opdracht
    3. Het verhaal moet in helemaal in het Nederlands geschreven zijn
    4. Word niet boos als je afvalt of een van de laagste cijfers krijgt ik beoordeel het echt eerlijk
    5. Als je het niet eens bent met een opdracht of vragen hebt zeg het gerust maar leg je wel neer bij het antwoord
    6. Lever de opdrachten op tijd in
    7. Geef veranderingen door en geef het ook door als je stopt
    8. Het is verboden een Beta-Reader te vragen voor een opdracht als ik dat merk of als ik merk dat je je niet aan de andere regels houd krijg je een waarschuwing en als ik het dan nog een keer merk dan lig je er uit.
    9. Maak geen ruzie
    10. Geef het aan als je een tijdje niet bereikbaar bent


    Invullijstje deelname

    Naam en achternaam:
    Leeftijd:
    Soort: Modderbloedje, halfbloed of volbloed
    Afdeling waar je in wil komen: Ravenklauw, Griffoendor, Huffelpuf of Zwadderich
    Standpunt: Tijd en persoon (1e, 2e of 3e)
    Uiterlijk: Maak hierbij evt. gebruik van een foto
    Familie en Leefsituatie:
    Karakter: Alle karaktertrekjes van je personage


    Min- en pluspunt:
    Verleden: Alles uit het verleden van je personage.
    Extra informatie: hoeft niet perse


    Juryleden:

    Ik zoek nog een jurylid die de Harry Potter verhalen kent en wat ervaring heeft met wedstrijden, verder ben alleen ik


    Deelnemers:

    Zwadderich:
    Allyssia Malfoy - PokemonSTOP

    Griffoendor:
    Krista Rose - Harkelijn

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 17:24 ]

    GinnyWeasley8 schreef:
    Ik vind het prima als er familieleden zijn, maar tijdens de wedstrijd let ik ook op originaliteit.


    Is het in de tijd van Harry Potter schooltijd of is het een next generation?

    Want als het een next generation is zou ik mijn personage graag veranderen naar een dochter van Luna Lovegood en Neville Longbottom..


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    PokemonSTOP schreef:
    (...)

    Is het in de tijd van Harry Potter schooltijd of is het een next generation?

    Want als het een next generation is zou ik mijn personage graag veranderen naar een dochter van Luna Lovegood en Neville Longbottom..


    Harry Potter schooltijd

    Harlekijn schreef:
    Krista "Kris" Rose
    FC: Alice Isaaz | 14 jaar | Griffoendor



    Naam en achternaam:
    Krista [Kris - ta] = Aangewezene, volger van Christus. Omdat het weeshuis waar ze in zit erg gelovig is het een verbastering van een heilige naam. Deze komt uit Duitsland.
    Rose [Rhoos] = Roos. Deze naam heeft ze van haar moeder, het enige familielid waarvan ze weet dat het er was, deze is overleden.
    Haar vrienden noemen haar wel eens Kris of Kristie.
    Leeftijd:
    14 jaar, Krista weet het niet honderd procent zeker (omdat ze geheugenverlies heeft gehad rond haar vijfde) maar vermoedt dat ze op 21 juni jarig is, en dus tweelingen.
    Soort:
    Krista is sowieso een halfbloed, waar ze dan ook vanuit gaat.
    Afdeling waar je in wil komen:
    Krista past in zowel Zwadderich als Griffoendor (ze is vrij rebels) maar ze heeft gekozen voor Griffoendor, omdat ze toch wel vrij gelovig is opgevoed en haar moeder daar bleek te zitten.
    Standpunt:
    Eerste persoon, verleden tijd.
    Uiterlijk:
    FC: Alice Isaaz
    Krista wordt door de meeste mensen een mooi meisje gevonden, zelf heeft ze dit echt niet door, ze is teveel bezig met het zoeken naar haar verleden waar ze zich niks van herinnert.
    Ze heeft een hartvormige, zachte gezichtsvorm, en kuiltjes in haar wangen wanneer ze lacht en het typische gebit waar tandartsen blij van worden.
    Haar lippen zijn lichtroze, meestal bedekt met wat lipgloss. Meestal vallen haar lippen door de kleur best op, gezien Krista erg bleek is, maar er hoeft maar een windje te staan of een ongemakkelijk moment en haar wangen zijn meteen knalrood.
    Ze heeft groene ogen met vrij lange wimpers, maar door haar redelijk lichte haarkleur vallen ze pas echt op met mascara, anders zijn ze donkerbruin.
    Haar haren komen tot onderaan haar schouderbladen, het heeft best wat slag en is lichtbruin. Het is best wel dik en een vlecht om haar hoofd of andere kapsels die bij de meeste mensen met lang haar wel lukken, kan bij haar niet, Er vallen altijd wel lokken uit en blijft nooit zitten.
    Hier is Krista best vaak gefrustreerd over.
    Ze is niet heel lang, maar echt klein is ze ook niet, ze heeft een normale lengte voor haar leeftijd.
    Familie en Leefsituatie:
    Krista heeft geen idee wie haar biologische ouders zijn, gezien ze geheugenverlies had. Men weet wel dat haar moeder Blue heette, maar deze zonderde zich zoveel af dat ze niet eens weten wie Krista's vader zou kunnen zijn.
    Ze is in een weeshuis opgenomen, ze is er niet extreem gelukkig, maar weet ook niet wat haar nou wel gelukkig zou maken.
    Karakter:
    Pluspunten:
          - Grappig
    Eerlijk is eerlijk: Krista heeft humor, ook al zijn er best veel bullshit dingen bij, ze kan ook gewoon per ongeluk iets doen waardoor het gewoon erg grappig is om naar haar te kijken, vaak niet eens expres, maar toch is het erg grappig.
          - Enthousiast
    Als je Krista's interesse gewekt hebt, of haar in een vrolijke bui is, kan ze altijd wel positief en enthousiast reageren. Ze is een echte optimist die je vaak met haar enthousiasme aansteekt.
          - Creatief
    Krista's hoofd is eigenlijk een rommeltje, maar het leuke daarvan is: Ze heeft altijd wel ideeën voor wat dan ook, of ze echt nuttig zijn is natuurlijk een ander verhaal.
          - Zelfverzekerd
    Aan zelfvertrouwen komt Krista niet te kort: Het was immers niet haar schuld dat ze een halfbloed is, en ook niet om de rest van wie ze is. Je kan haar eigenlijk gewoon niet kleineren tot je echt een zwakte hebt gevonden.
          - Oplettend
    Iets voor Krista verbergen is best moeilijk, omdat ze zo nieuwsgierig is en echt heel goed oplet als ze dat wil. Ze bedenkt vaak iets en dat blijkt achteraf dan waar te zijn, terwijl ze het eigenlijk als grapje bedoelde. Krista is een goede detective en heel handig als je een geheim wilt ontdekken.
          - Dapper
    Krista denkt met haar hart, niet met haar hoofd. Of dit problemen oplevert? Jep, dat doet het. Maar, het maakt haar wel ontzettend dapper.

    Minpunten:
          - Hyper
    Enthousiasme en drukte gaat vaak samen, Krista is geen uitzondering. Ze is best wel hyper en irriteert mensen er makkelijk mee, ze verveelt zich snel en wisselt snel van mening omdat het haar gewoon wat saai wordt.
          - Arrogant
    Het is niet heel sterk aanwezig, maar Krista vindt zichzelf eigenlijk best wel geweldig, ze schept er niet heel erg over op, maar ze is wel arrogant en doet meestal maar weinig huiswerk omdat ze denkt dat ze het wel weet.
          - Klunzig
    Ja, Krista is een enorme kluns. Vaak probeert ze haar domme acties weg te moffelen onder een trucje, zodat het lijkt of het zo hoorde, maar een koprol midden op de gang valt natuurlijk toch best wel op.
          - Flapuit
    Als je iets echt wil bewaren, natuurlijk, dan kan ze je geheim bewaren. Maar wanneer ze aan het praten is kan ze best wel "domme" of beledigende opmerkingen maken, dat maakt haar best wel een flapuit.
          - Te eerlijk
    Iets wat wel samen gaat met het flapuit puntje: Krista zegt gewoon wat ze denkt, ook als het best wel beledigend is, ze is gewoon eerlijk erover. Vooral volwassenen kunnen dit behoorlijk irritant vinden.
          - Sarcastisch
    Geen uitleg nodig, denk ik?
    Min- en pluspunt:
    Krista krijgt het heel benauwd in kleine ruimtes en kan eigenlijk niet stil zitten, nu niet, nooit niet.
    Maar Krista heeft haar magie wel erg goed onder controle en kan ook zonder staf nog een beetje toveren, niet zo goed als met stok, maar ze kan het wel zelf sturen.
    Verleden:
    Toen Krista vijf jaar oud was brak er een brand uit in haar huis, haar ouders overleefde dat niet, maar Krista wist weg te rennen alleen is waarschijnlijk halverwege gevallen en is alles wat ze wist toen vergeten, een weeshuis nam haar op en ze kwamen erachter waar ze waarschijnlijk vandaan kwam, maar Krista's geheugen friste niet op.
    In het weeshuis had Krista eigenlijk maar één goede vriendin: Geertje, maar die werd geadopteerd, dus was Krista weer alleen.
    Vaak zorgde ze wel voor een beetje actie in de saaie gewoontes van het weeshuis, waar de beheerders iets minder blij mee waren dan de kinderen. Toch was Krista eenzaam en zocht eigenlijk vooral naar haar verleden wat ze vergeten was. Dat werd nogal door elkaar geklutst toen ze een brief van Hogwarts/Zweinstein kreeg, maar daar vond ze wel vrienden.
    Extra informatie:
    Geef Krista nooit koffie, hoe erg ze er ook om smeekt, daar wordt ze echt heel druk van.


    Leuk je staat in het topic

    -> Slotje op aanvraag van de topicstarter


    I am an idiot, I move.