• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisjes heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken. Maar wanneer één van de leden bijna vergiftigd wordt, begint het leven nog moeilijker te worden voor de meisjes die als slaaf dienen. De leden zijn tot alles in staat om te weten te komen welke slaaf één van hun heeft proberen te vergiftigen.


    Info
    — In de nacht lopen er enkele criminelen in de stad rond, in de hoop om geld te winnen (wanneer mensen hun geld niet willen afgeven worden ze vermoord). En af en toe, wanneer ze er zin in hebben, nemen ze ook een of meerdere meisjes mee naar hun huis. Deze worden als slaaf gebruikt, of verkocht om geld te verdienen.

    Meer komt.


    List
    Rol
    Voornaam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [+16]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Extra


    Roles Stop op vrouwen
    Kidnapped Girls
    — Lucia Rosie Cleyton ~ Surrexit 1.5
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Cathaleya Amorella Kinsley ~ Harleenquinzel 1.3
    — Kyra Delaney Montoya ~ Valor 1.4
    — Piper Cecilia Shuppert ~ Puckwudgie 1.4
    — Isabelle "Isa" Adams ~ Feniks 1.3
    — Emilia Peterson ~ Littlepanda_ 1.5
    — Male ~ naestivate
    — Lexa Mele Hoarau ~ Syoxisia 1.5

    Criminals

    — Matthew James Blake ~ Surrexit 1.5
    — Tyler Jay Lopez ~ Valor 1.2
    — Caleb Dean Warner ~ Sugar_Coated 1.3
    — Billy Palmer ~ FORMALKOMBAT 1.1
    — Sebastian "Bas" Ryther ~ Frisk 1.5
    — Caitlyn Safiya Lakia ~ Sunrises 1.5
    — Allen Royce ~ Syoxisia 1.5
    — Catherine Rose Blake ~ MoonEyes 1.5
    — Jazmína Valeria Fuensanta ~ Canagan 1.6

    Other
    —



    The house


    De leden komen langs hier binnen.
    Alleen de leden kunnen binnen en buiten geraken. Dit kan dankzij een sleutel.


    Dit is de keuken.
    Hier moeten de meisjes elke ochtend, middag en avond eten maken voor het hele huis. Elke maaltijd wordt met twee gemaakt en dat wisselt elke keer af.


    Hier is de woonkamer van de leden. Hier brengen ze veel tijd door. Iedereen mag hier komen.


    Dit is de plaats waar iedereen zich 's nachts bevind.
    De meiden zijn verplicht om hier in de nacht te werken.
    Ze moeten aan de bar staan, de leden dienen, en ze gezelschappen.


    Dit is de eerste verdieping, hier verblijven al de leden.
    Alleen de criminelen hebben het recht om hier te komen.


    Zo zien de badkamers eruit.
    Er zijn drie badkamers voor de leden. Ze moeten hen delen.


    Iedereen kan van dit zwembad genieten.

    Meisjes die ontvoerd zijn verblijven in een klein huisje naast die van de leden waar ze opgesloten worden in de nacht. 's Ochtends moeten ze om zeven uur wakker zijn, zich klaarmaken en dan naar de woonkamer van de leden gaan om hun te dienen. Dit horen ze ook te doen overdag.



    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    —Er mogen ook meisjes zijn in de criminele bende, maar wel het liefst minder dan jongens
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!

    BEGIN :
    Het is al laat in de avond dus iedereen bevindt zich in de nachtclub. De meisjes hebben elk een dienst*. Er vormt zich een plan om één van de jongens te vergiftigen, namelijk Bas.

    *Diensten van deze avond :
    Aan de bar // Anna, Lexa, Emilia.
    De jongens serveren // Cathaleya, Kyra, Lucia.
    Het eten klaarmaken (dit is al gedaan in de RPG en ze mogen dus gewoon in de nachtclub rondlopen of andere helpen) // Piper, Isabelle.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 9:33 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Billy fronste kort en zag in zijn ooghoeken een flesje, hij keek even richting Bas en Jazmyn voor hij knikte. Zijn handen verzwakte de grip rond haar polsen en liet het bij een knikje voor hij met zijn ogen Isabelle volgde en zijn blik kort liet hangen op het drankje dat gemaakt werd door Anne– voor Bas. Hij keek even terug naar Lexa en gaf haar een duwtje, ''ga dan.''
          Toen Billy terug was gelopen naar de bar had hij er even op geleund, ''geef mij die cocktail maar.'' Hij greep hem voor Francis langs en nam er een grote slok van.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lucia had besloten om even een korte pauze te nemen. Ze besloot om naar Anna te gaan, want ze had haar daarnet aan de bar zien staan. Ze liep snel achter de bar, de rest van de mensen negerend.
    "Heb je misschien wat hulp nodig aan de bar ?", vroeg ze glimlachend aan haar beste vriendin. Ze vond het zelf ook altijd fijn wanneer iemand haar wou helpen.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Tyler kwam langzaam de bar inlopen en deed op hetzelfde langzame tempo de knoopjes van zijn zwarte shirt dicht. Hij had zich even moeten omkleden, na wat nieuwe sneeën op zijn borstkas. Ze waren niet diep, maar het was wel een rotzooitje. De laatste knopen laat hij open en hij neemt plaats recht voor Lucia. 'Het gewoonlijke dollface..' sprak hij en hij kon het niet laten snel te knipogen. Tyler dronk meestal gewoon vodka, soms een mix maar hij kreeg eigenlijk alles wel weg. Ondertussen rolde hij zijn mouwen op en keek kort om zich heen, voor zijn blik weer over de dame voor hem ging.


    El Diablo.

    Lexa bleef met Billy achter toen Isabelle weer de voorraadruimte ingevlucht was om daadwerkelijk flessen te halen. Ze kwam niet veel later terug met haar armen vol met flessen en Lexa glimlachte even kort naar Billy. Niet veel later voelde ze de grip om haar arm verzwakken toen Isa haar meetrok en alle flessen op de bar neerzette. Lexa draaide zich om naar Isa en ze voelde al snel het flesje met gif in haar handen. "Een half flesje.. Niet minder," fluisterde ze naar haar, waarna ze zich omdraaide. "De whiskey moet gevuld worden," vertelde ze Isa, waarna ze langzaam richting Anna en Bas ging lopen.


    That is a perfect copy of reality.

    ”Allejezus,” mompelde Jazmín haast onverstaanbaar bij het zien van Bas zijn arm. De kleuren die deze leek te hebben wisten het haast een ongezonde look te geven. Ze mocht er wellicht aan gewend zijn dat de jongeman geregeld onder verscheidene broze plekken zat, dat nam niet weg dat het een gemakkelijk iets bleef om te zien. Onderzoekende blikte ze naar zijn schouder en weerstond de drang om het uitermate voorzichtig aan te raken - een gewoonte die ze wel vaker had vanwege de zorgelijke trekjes in haar binnenste.
          ”Doet het zeer als je je arm omhoog doet?” vroeg ze hem terwijl ze een lichte afwijking meende te zien in de ronding van zijn schouder. De donkere blauwe kleur droeg er niet veel goeds aan bij en de brunette kreeg het sterke gevoel dat zijn schouder wellicht niet zo deftig in de kom zat als hij vermoedelijk deed hopen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    'Hoe moet het ijs NIET in de wishky zitten.' Hij zag dat een paar anderen aan de bar kwam zitten en bekeek ze allemaal. 'Dus, iemand een potje.' Ik wenkte naar de pool tafel en keek toen naar Bas. 'Doet het erg pijn?' Francis keek naar degene die zijn drankje zojuist had weggenomen. 'Is het lekker?'

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 18:46 ]

    Isabelle keek toe hoe Lexa het flesje aanpakte. Ze was zich er zeer bewust van dat iedereen het kon zien.
    "Prima" zei ze daarom maar snel en pakte de wiskey waarmee ze naar de voorraadruimte liep. Ze zou Lexa later nog wel op haar kop geven. Een half flesje was te veel, maar dan waren ze wel meteen van hun probleem af. Ze trok de fles wiskey tevoorschijn en liep ermee terug naar de bar waar ze hem op zijn plaats zette en toekeek wat Lexa nu met het flesje zou gaan doen.10]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Bas was zoals gewoonlijk weer in zijn beste humeur (nee echt, letterlijk, beter had Anna hem nog niet meegemaakt).
    "Omdat je het zo lief vraagt," mopperde Anna tegen zichzelf. Ze zocht de fles whisky tussen de andere flessen, maar kon de juiste fles er maar niet uitplukken. Isa was dus praktisch een reddende engel. Ze nam meteen de whisky uit de nieuwe lading flessen.
    "Oh, die zocht ik net! Hier, doe jij de whiskey erbij, terwijl ik het ijs even ga halen?" vroeg ze aan Lexa.
    Ondertussen begroette ze haar beste vriendin.
    "Het valt wel mee nu, maar ik gok dat er zometeen wel veel bestellingen ineens zullen komen," antwoordde ze op Lucia en ze vulde terwijl een schoteltje met ijsblokjes.


    [ik heb even gedaan dat het ijs voor in de whisky apart wordt gehouden op een extra schoteltje]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 18:47 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lexa haalde het dopje van het flesje gif en hield het verborgen in haar hand Ze knikte kort toen Anna haar vroeg of ze even de whiskey wilde inschenken. Ze keek even snel op om te zien op Bas aan het opletten was. Ze pakte het glas, draaide zich om en liep naar Isabelle toe.
    "Daar gaan we," fluisterde ze en ze liet haar hand met het flesje gif er snel overheen glijden.
    Ze keek toe hoe het gif in het glas sijpelde. "Ik snap niet waarom alle jongens hier whiskey willen," zei Lexa toen hardop en ze keek Isabelle even aan. Ze duwde het smalle dopje weer op het kleine flesje en sloot haar ogen even. Ze liet haar hand even in haar zak glijden, om hier het flesje gif in te laten vallen en wreef met de mouw van haar andere arm over het glas heen zodat het leek dat ze het glas aan het schoonmaken was. Ze gaf Isabelle een kus op haar wang, waarna ze weer terugliep naar de andere kant van de bar. Ze pakte de fles whiskey die Anna uit de nieuwe lading had gehaald en goot dit er ook in. Ze zette het glas neer op de bar voor Anna. Zonder iets tegen Bas te zeggen liep ze weg.


    That is a perfect copy of reality.

    Allen kwam al gapend de ruimte binnen. Hij sliep al dagen niet fantastisch. Hij zag dat veel van de bendeleden hier aanwezig waren en hij zuchtte even. Ze stonden allemaal aan de bar. Alcoholisten. Allen was nooit een grote liefhebber geweest van alcoholische dranken. Allen keek de ruimte rond, was er nog iets anders te doen? Hij zag een pooltafel staan en hij glimlachte kort. Zijn blik verschoof weer naar de bar. Hij liep er ook naartoe en greep Francis bij zijn schouder. "Jij. Ik. Poolwedstrijd, geen gezeur," zei hij tegen hem en hij sleurde hem mee naar de pooltafel. "Pak zo'n ding en begin."


    That is a perfect copy of reality.

    Hij negeerde iedereen en alles om hem heen en viel bijna inslaap met zijn armen op de bar, ineens werd hij van achter beet gepakt. "Jij. Ik. Poolwedstrijd, geen gezeur,'' Francis knikte, 'nemen we de 8-ball of 9-ball?' Hij glimlachte en pakte z'n stok waarvan hij de naam vergeten was. 'Jij mag kiezen.'

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 19:52 ]

    Allen keek Francis even aan. "Doe maar 8-ball, dat begrijp ik tenminste," lachte hij en hij pakte ook een stok. "Ga jij de eerste slag doen?" vroeg hij aan hem. "Want dat mag je best," vervolgde hij en hij legde de ballen klaar.


    That is a perfect copy of reality.

    'De A is eerder dan de F in het alfabet, dus aan jou.' Hij begint te leunen op zijn stok en glimlacht. Francis richtte zich op de bewegingen van Allen. Zou hij willen beginnen?

    Allen zuchtte diep. "Je hebt gelijk, mijn naam komt eerder. Ik begin wel," lachte hij en hij ging klaar staan. "Kan je tegen je verlies trouwens? Ik ben namelijk heel goed," zei hij en hij keek Francis grijnzend aan. Hij begon en hij sloeg tegen het driehoekje van ballen aan, waarbij er één gelijk in ging. "Het lijkt dat heel voor mij is en half voor jou," zei hij toen met een grijns op zijn gezicht.


    That is a perfect copy of reality.

    'Ik kan ook wel tegen een halve liter hoor.' Hij knipperde sarcastisch en gaf Allen een licht duwtje. 'Ik ram wel met de deuren als ik verlies. Goed?' Francis ging in de goede houding staan en keek naar Allen, 'Ik ga het proberen.'

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 20:40 ]