• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisjes heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken. Maar wanneer één van de leden bijna vergiftigd wordt, begint het leven nog moeilijker te worden voor de meisjes die als slaaf dienen. De leden zijn tot alles in staat om te weten te komen welke slaaf één van hun heeft proberen te vergiftigen.


    Info
    — In de nacht lopen er enkele criminelen in de stad rond, in de hoop om geld te winnen (wanneer mensen hun geld niet willen afgeven worden ze vermoord). En af en toe, wanneer ze er zin in hebben, nemen ze ook een of meerdere meisjes mee naar hun huis. Deze worden als slaaf gebruikt, of verkocht om geld te verdienen.

    Meer komt.


    List
    Rol
    Voornaam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [+16]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Extra


    Roles Stop op vrouwen
    Kidnapped Girls
    — Lucia Rosie Cleyton ~ Surrexit 1.5
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Cathaleya Amorella Kinsley ~ Harleenquinzel 1.3
    — Kyra Delaney Montoya ~ Valor 1.4
    — Piper Cecilia Shuppert ~ Puckwudgie 1.4
    — Isabelle "Isa" Adams ~ Feniks 1.3
    — Emilia Peterson ~ Littlepanda_ 1.5
    — Male ~ naestivate
    — Lexa Mele Hoarau ~ Syoxisia 1.5

    Criminals

    — Matthew James Blake ~ Surrexit 1.5
    — Tyler Jay Lopez ~ Valor 1.2
    — Caleb Dean Warner ~ Sugar_Coated 1.3
    — Billy Palmer ~ FORMALKOMBAT 1.1
    — Sebastian "Bas" Ryther ~ Frisk 1.5
    — Caitlyn Safiya Lakia ~ Sunrises 1.5
    — Allen Royce ~ Syoxisia 1.5
    — Catherine Rose Blake ~ MoonEyes 1.5
    — Jazmína Valeria Fuensanta ~ Canagan 1.6

    Other
    —



    The house


    De leden komen langs hier binnen.
    Alleen de leden kunnen binnen en buiten geraken. Dit kan dankzij een sleutel.


    Dit is de keuken.
    Hier moeten de meisjes elke ochtend, middag en avond eten maken voor het hele huis. Elke maaltijd wordt met twee gemaakt en dat wisselt elke keer af.


    Hier is de woonkamer van de leden. Hier brengen ze veel tijd door. Iedereen mag hier komen.


    Dit is de plaats waar iedereen zich 's nachts bevind.
    De meiden zijn verplicht om hier in de nacht te werken.
    Ze moeten aan de bar staan, de leden dienen, en ze gezelschappen.


    Dit is de eerste verdieping, hier verblijven al de leden.
    Alleen de criminelen hebben het recht om hier te komen.


    Zo zien de badkamers eruit.
    Er zijn drie badkamers voor de leden. Ze moeten hen delen.


    Iedereen kan van dit zwembad genieten.

    Meisjes die ontvoerd zijn verblijven in een klein huisje naast die van de leden waar ze opgesloten worden in de nacht. 's Ochtends moeten ze om zeven uur wakker zijn, zich klaarmaken en dan naar de woonkamer van de leden gaan om hun te dienen. Dit horen ze ook te doen overdag.



    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    —Er mogen ook meisjes zijn in de criminele bende, maar wel het liefst minder dan jongens
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!

    BEGIN :
    Het is al laat in de avond dus iedereen bevindt zich in de nachtclub. De meisjes hebben elk een dienst*. Er vormt zich een plan om één van de jongens te vergiftigen, namelijk Bas.

    *Diensten van deze avond :
    Aan de bar // Anna, Lexa, Emilia.
    De jongens serveren // Cathaleya, Kyra, Lucia.
    Het eten klaarmaken (dit is al gedaan in de RPG en ze mogen dus gewoon in de nachtclub rondlopen of andere helpen) // Piper, Isabelle.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 9:33 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    'Ik ging met vrienden naar de club.' Francis schoot en miste de volgende bal. 'Zullen we tot de 8?'

    "Is goed,' mompelde Bas als antwoord op Billy. Het volgende moment schoot er een felle pijnscheut door zijn rug en schouder en klapte hij met zijn lichaam naar voren. Enkel glazen op de bar trilden door de klap en Bas klemde zijn kaken opeen.
          "Kut," siste hij door zijn tanden. Hij had eerder zijn schouder weer in de kom geduwd, maar dat was blijkbaar niet zo goed gelukt, wat betekende dat hij ze er weer uit moest halen om het weer in orde te krijgen. Misschien kon hij beter naar het ziekenhuis gaan, maar hij wist al voor de gedachte zich zelfs maar helemaal gevormd had, dat hij dat niet zou doen. Dokters waren soms zo bemoeizuchtig.
          "Bedankt," mompelde hij tegen Jazmin, maar zijn aandacht ging naar de alcohol die - eindelijk - voor zijn neus werd gezet. Hij pakte het glas met zijn goede arm en goot drie vierde meteen naar binnen. Hij grimaste even door het brandende gevoel, en nam een kleinere slok. Het glas was al bijna leeg, maar toch staarde hij naar de bodem. Hij zou zweren dat whisky anders smaakte, maar uiteindelijk zette hij het glas gewoon neer. Het zou wel aan zijn hoofd liggen, of anders aan de kalk in de ijsblokjes, al hadden ze daar nooit eerder last van gehad.
          "Weet je, ik voel me best rot, maar je had de andere kerel moeten zien," grijnsde hij zwakjes naar Jazmin. Zijn hoofd duizelde. Misschien had hij niet zo snel zo veel moeten drinken.


    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 16:26 ]


    Mhm?

    Billy volgde zijn bewegingen stuk voor stuk en fronste toen hij het drankje in een slok naar achter goot, zijn oog verplaatste zich gelijk naar de dames achter de bar en toen weer terug naar Bas. Hij zag er echt niet goed uit.
          ''Je hoeft niet zo uit te sloven hoor, we weten allemaal dat jij de beste bent,'' sprak Billy met een licht sarcastische achtertoon en lachte kort voordat hij hem een 'goedbedoeld' klopje op zijn pijnlijke schouder gaf. ''Ik ga denk maar even poolen.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Isabelle keek Allen grimmig aan. Haar blik schoot even naar de bar voordat ze antwoord gaf.
    "Wie zegt dat ik daar hoor" snauwde ze Allen toe "ik hoor namelijk alles behalve daar, ik hoor alles behalve hier. Ik hoor buiten deze deuren te zijn" ze keek hem opstandig aan. Wat een eikels waren de meeste ook. Ze zou ze allemaal één voor één uitroeien, te beginnen met Bas. In dat opzicht was Lexa de beste teamgenoot die ze kon hebben.
    "Maar als je iets te drinken wil pak ik het met alle liefde voor je" voegde ze er wat later aan toe. Ze had absoluut geen zin in gedoe.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    'Volgens mij ben ik niet degene die niet tegen zijn verlies kan.' Zegt Francis kijkend naar Allen. 'Het is nog altijd jou beurt.' Ineens begint hij te grijnzen. 'Ik heb al misschien 2 kandidates voor je.'

    Allen keek Isabelle even met een geïrriteerde blik aan. "Waar heb je geleerd om zo tegen te spreken? Van je vriendinnetje daar bij Matt zeker?" zuchtte hij. "Ga terug naar de bar voordat ik je aan je haar terug sleur," zei Allen en hij porde haar met zijn poolstok. Daarna draaide hij zich om naar Francis. "Ik win normaal gesproken eikel," zei hij en een grijns verscheen weer op zijn gezicht. Hij sloeg de witte bal tegen een hele aan, maar hij miste net. "Ik heb niet mijn beste potje vandaag," zuchtte hij. "En welke twee kandidates?" vroeg hij toen geïnteresseerd.


    That is a perfect copy of reality.

    Lichtjes hadden Jazmín haar mondhoeken zich iets op gekruld bij het horen van Bas zijn woorden. Ze durfde zich best wel een voorstelling te maken van hoe zijn tegenstander eruit zou zien na het gevecht en dat was dan ook het enige waarvoor ze Bas kon prijzen gezien ze hem niet prees voor zijn eigen verwondingen - het hoorde er weliswaar dan wel bij. Hoe graag had ze eens mee willen gaan naar een van zijn gevechten; al was het maar om Bas echt eens in actie te zien en niet zoals bij de trainingen die ze van hem kreeg?
          Echter verdween de flauwe glimlach als sneeuw voor de zon zodra Billy enkele sarcastische woorden over zijn lippen heen liet rollen - die duidelijk gericht waren jegens Bas - waarna hij besloot de jongeman naast haar een klop op de verkeerde schouder te geven. Wat was zijn probleem? Hij had toch mee gekregen dat die schouder Bas pijn deed. Stevig perste ze haar lippen opeen terwijl een donkere frons zich tussen haar wenkbrauwen nestelde alvorens ze onbewust licht omhoog kwam.
          ”Jee, Billy, was dat nodig?” beet ze hem deels gepikeerd toe.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 16:00 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Francis grijnsde, 'Isabelle of Catherine?' Hij schoot er meteen weer 1 in. 'Is het al 8?'

    Allen haalde zijn schouders op en begon de ballen te tellen. "Nope, nog twee," zei hij en hij keek Francis aan. "Neh, wat vind je van.." zei Allen en hij keek de ruimte rond. "Anna. Ik wil Anna," zei hij en hij keek Francis aan. Allen keek naar de pooltafel en concludeerde dat het er hopeloos uitzag voor hem. "Ik geef het op, jij hebt gewonnen," zei hij en hij leunde op zijn poolstok.


    That is a perfect copy of reality.

    '1 regel bij poolen, geef nooit op.' Daarna keek hij om zich heen. 'Anna!?' Francis glimlachte, 'goed, jij gaat de hele avond met Anna doorbrengen. En de meid is tot 0:00 de baas over jou leven.'

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 16:21 ]

    Allen keek Francis even aan. "Hola. Nee. Ze gaat niet de baas over mij spelen," zei Allen lachend en hij porde Francis ook met de poolstok. "Ik over haar bedoel je zeker?" zei hij. "Anders wil ik een rematch," vervolgde hij en hij sloeg zijn armen over elkaar heen. Hij bewoog zijn hoofd naar Anna en keek hoe ze bezig was. Een avond met haar doorbrengen vond hij totaal niet erg, maar niet als Anna de baas over hem zou spelen. Dat zou dus mooi niet gebeuren. Anna kende hem en hij wist dat dat niet goed voor hem zou aflopen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 16:24 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Daar was hij weer; die vurige bal van woede. Een héél vurige bal, het voelde alsof zijn maag in brand stond. Bas besloot dat hij niets meer zou drinken en dat hij Billy op zijn muil zou slaan, zodat hij geen stomme opmerkingen meer kon maken en zijn handen zou thuis houden. Maar in plaats van een klap, kwam er een kreun en plots lag zijn hoofd op de bar, ook al had hij die helemaal niet neergelegd.
          "Wat?" wilde hij zeggen, maar ook zijn mond en tong werkten niet helemaal mee, dus het klonk eerder als "whuf." Zijn hoofd kwam weer los van de bar en hij zat weer recht. Of dat dacht hij toch, want zijn ogen hadden last om zich te focussen en op sommige momenten leek het hout weer gevaarlijk dichtbij te komen. Het hele gedoe maakte Bas alleen nog maar kwader en hij probeerde zijn arm op te tillen, wat verrassend genoeg lukte. Voor een second of twee, want daarna viel deze slap langs de rest van zijn lichaam, zonder zelfs maar in de buurt van Billy's gezicht te komen.
          "Lul," brabbelde hij dan maar - of toch iets dat zo klonk - waarna zijn voorhoofd weer op de bar bonkte. Zijn hoofdpijn was enkel erger geworden en nu deed ook zijn maag moeilijk, en als hij helder kon denken, dan zou hij zo geweten hebben dat dit noch door het gevecht, noch door de drank kwam. Hij had van beide al last gehad - zelfs van de combinatie - en dat voelde compleet anders. Maar helder denken zat er niet bij, en de enige gedachten die hij op dat moment had, was dat hij de meeste mensen echt niet mocht en dat het hout van de bar stonk naar dat eerste, zoete drankje.

    [sorry voor de lange posts, maar het gaat goed xd]


    Mhm?

    Anna was alvast begonnen om de werkplank al op te kuisen, omdat hij vol lag met citroenschillen, drankdopjes, suikersiroop en half gesmolten ijsblokjes. Ze draaide zich om om de vuilnisbak erbij te nemen. Toen viel haar oog op Bas, die eruit zag als een bezopen keukenvod. Zijn hoofd lag op de toog en hij kon zijn ogen met moeite openhouden.
    "Ik had je gewaarschuwd," mompelde Anna een beetje uitdagend tegen hem toen ze de glazen in zijn buurt afruimde. Hij zou het de volgende dag toch niet meer weten en het was niet dat hij nu in staat was iets te doen.

    [gsm post again]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 16:49 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Billy moest even lachen toen Jazmin een zielige poging deed om voor hem op te komen– jezus, je zou bijna zeggen dat ze al een koppel waren, ze leek hopeloos verliefd op die gozer wat voor Billy alleen maar zout in de wond was. ''Het is gewoon zielig Jazmin, kijk hem liggen dan,'' sprak hij zonder haar werkelijk aan te kijken.
    Hij gaf Bas speelse duwtjes alsof ze aan het sparren waren op maar stopte en keek op toen Anna wat zei, ''wat ben jij toch een extreem lekkere bemoeial, waarom ruim je eigenlijk alles op? Maak maar nog wat voor mij voor ik naar bed ga.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Isabelle was boos weggelopen nadat Allen haar zo had afgesnauwd maar niet richting de bar. Ze liep de kant van Lexa op.
    "Kan ik je zo even spreken" zegt ze waarbij ze een minuscuul hoofdknikje richting Bas gaf. Als je niet wist waar ze het over hadden was het onmogelijk dat je het knikje had gezien. Ze liep voor een laatste keer langs Allen af.
    "Ik heb geen bardienst vandaag en ik ga daar dus ook niet staan, daarentegen ga ik met Catherine poolen" ze rukte de stok uit zijn handen en wachtte tot Catherine de andere zou pakken, ze glimlachte dan ook even toen ze de stok van Francis over pakte.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 17:13 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."