• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisjes heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken. Maar wanneer één van de leden bijna vergiftigd wordt, begint het leven nog moeilijker te worden voor de meisjes die als slaaf dienen. De leden zijn tot alles in staat om te weten te komen welke slaaf één van hun heeft proberen te vergiftigen.


    Info
    — In de nacht lopen er enkele criminelen in de stad rond, in de hoop om geld te winnen (wanneer mensen hun geld niet willen afgeven worden ze vermoord). En af en toe, wanneer ze er zin in hebben, nemen ze ook een of meerdere meisjes mee naar hun huis. Deze worden als slaaf gebruikt, of verkocht om geld te verdienen.

    Meer komt.


    List
    Rol
    Voornaam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [+16]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Extra


    Roles Stop op vrouwen
    Kidnapped Girls
    — Lucia Rosie Cleyton ~ Surrexit 1.5
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Cathaleya Amorella Kinsley ~ Harleenquinzel 1.3
    — Kyra Delaney Montoya ~ Valor 1.4
    — Piper Cecilia Shuppert ~ Puckwudgie 1.4
    — Isabelle "Isa" Adams ~ Feniks 1.3
    — Emilia Peterson ~ Littlepanda_ 1.5
    — Male ~ naestivate
    — Lexa Mele Hoarau ~ Syoxisia 1.5

    Criminals

    — Matthew James Blake ~ Surrexit 1.5
    — Tyler Jay Lopez ~ Valor 1.2
    — Caleb Dean Warner ~ Sugar_Coated 1.3
    — Billy Palmer ~ FORMALKOMBAT 1.1
    — Sebastian "Bas" Ryther ~ Frisk 1.5
    — Caitlyn Safiya Lakia ~ Sunrises 1.5
    — Allen Royce ~ Syoxisia 1.5
    — Catherine Rose Blake ~ MoonEyes 1.5
    — Jazmína Valeria Fuensanta ~ Canagan 1.6

    Other
    —



    The house


    De leden komen langs hier binnen.
    Alleen de leden kunnen binnen en buiten geraken. Dit kan dankzij een sleutel.


    Dit is de keuken.
    Hier moeten de meisjes elke ochtend, middag en avond eten maken voor het hele huis. Elke maaltijd wordt met twee gemaakt en dat wisselt elke keer af.


    Hier is de woonkamer van de leden. Hier brengen ze veel tijd door. Iedereen mag hier komen.


    Dit is de plaats waar iedereen zich 's nachts bevind.
    De meiden zijn verplicht om hier in de nacht te werken.
    Ze moeten aan de bar staan, de leden dienen, en ze gezelschappen.


    Dit is de eerste verdieping, hier verblijven al de leden.
    Alleen de criminelen hebben het recht om hier te komen.


    Zo zien de badkamers eruit.
    Er zijn drie badkamers voor de leden. Ze moeten hen delen.


    Iedereen kan van dit zwembad genieten.

    Meisjes die ontvoerd zijn verblijven in een klein huisje naast die van de leden waar ze opgesloten worden in de nacht. 's Ochtends moeten ze om zeven uur wakker zijn, zich klaarmaken en dan naar de woonkamer van de leden gaan om hun te dienen. Dit horen ze ook te doen overdag.



    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    —Er mogen ook meisjes zijn in de criminele bende, maar wel het liefst minder dan jongens
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!

    BEGIN :
    Het is al laat in de avond dus iedereen bevindt zich in de nachtclub. De meisjes hebben elk een dienst*. Er vormt zich een plan om één van de jongens te vergiftigen, namelijk Bas.

    *Diensten van deze avond :
    Aan de bar // Anna, Lexa, Emilia.
    De jongens serveren // Cathaleya, Kyra, Lucia.
    Het eten klaarmaken (dit is al gedaan in de RPG en ze mogen dus gewoon in de nachtclub rondlopen of andere helpen) // Piper, Isabelle.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 9:33 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Lucia knikte begrijpend naar Anna. "Als je me nodig hebt kan je altijd iets laten weten hè." Vervolgde ze.
    Lucia rolde even met haar ogen bij de opmerking van Tyler. Het amuseerde haar wel, de bijnamen die hij haar gaf. "Wat wil je ?" Vroeg het meisje glimlachend. Hij was waarschijnlijk één van de enige jongens waar ze niet van walgde. Maar het bleef wel een crimineel in haar ogen, en dat zou ze niet snel vergeten.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 22:32 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Tyler lachte zachtjes en keek weer op naar haar gezicht. 'Vodka.. Whiskey is te mainstream.' zei hij ietwat speels en hij grijnsde kort naar haar. 'En jou hier zou ook niet verkeerd zijn doll...' grijnsde hij en hij klopte op zijn schoot, waarna hij haar nog een speelse knipoog schonk. Er was niks met een beetje speels, flirterig gedrag hier en daar. Vond hij zelf dan. Wanneer hij in een slechte bui was zouden ze het snel genoeg merken en vanavond was dat nog niet het geval.


    El Diablo.

    "Doe dat maar niet," grinnikte Allen. "Als jij verliest moet je vijf drankjes die overwegend alcohol bevatten achter elkaar drinken," zei Allen en hij liep rond de tafel. "En schiet op, we hebben niet de hele avond de tijd," zei Allen toen en hij gaf Francis een por. "Schildpad."


    That is a perfect copy of reality.

    Lucia lachte geamuseerd. Ze haalde een flesje vodka uit een kast. "Dat zou echt een eer zijn," Zei het meisje sarcastisch. Ze goot de inhoud van het flesje in een glas. "Maar nee." Voegde ze er dan droog aan toe terwijl ze het glas naar hem schoof. De jongens zagen hen misschien als slaven, maar Lucia accepteerde dit gewoon niet. Als ze iets niet wou doen, dan deed ze dit ook gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 23:13 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Lexa staarde nu wat doelloos in het rond. Ze had niks te doen. Ze liep uiteindelijk de bar uit en liep richting de jongens, waarna ze tegen de bar leunde en iets inschonk voor haarzelf. Als een van de jongens dit niet goed vond lieten ze dit snel genoeg horen. Lexa keek even naar Tyler die bezig was met Lucia en daarna naar Matthew. Ze rolde met haar ogen en nam een slok.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 23:17 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler bracht het glas langzaam naar zijn lippen en nam een slok. De andere meiden hadden allang een probleem gehad, maar Ty had een ietwat zwakke plek voor de dame en was lang niet altijd zo hard voor haar. 'Vannacht is ook goed babe..' sprak hij rustig en kalm, al was de grijns al van zijn lippen verdwenen. Hij draaide zich wat om en keek kort om zich heen.


    El Diablo.

    Lucia merkte wel dat hij haar veel toeliet en daar profiteerde ze van. Hierdoor probeerde ze soms zijn grenzen te vinden door hem uit te dagen.
    "Of nooit." Reageerde ze met een fake glimlach. Ze keerde hem de rug toe om voor zichzelf nog een glaasje water in te schenken. "Ik heb genoeg slaap nodig om morgen mijn dagelijkse klusjes goed te doen, hè." Zei ze er nog altijd met dezelfde glimlach bij. .


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    'Je weet dat het me niet uit maakt of je genoeg slaap krijgt of niet?' antwoordde Tyler simpel en hij keek haar kort aan. 'Die klusjes doe je toch wel, de anderen doen niet zo aardig tegen je. Je bent slim genoeg om dat te weten.' vervolgde hij op dezelfde kalme toon. Hij stak ondertussen een sigaret op en zakte nog wat onderuit op de stoel, waarbij hij even zijn ogen sloot.


    El Diablo.

    Matthew had het gesprek naast zich niet echt gevolgd. Het kon hem maar weinig schelen.
    Zijn blik ging over Lexa die tegen de bar leunde en gezellig iets dronk. "Ik denk niet dat jij het recht hebt om de bar te verlaten." Zei hij bot. "En ik vond dat gefluister daarstraks ook helemaal niet prettig. Zou je misschien willen delen waarover het ging ?" Zei hij vervolgens met een kille blik. Hij moest toegeven dat het hem wel nieuwsgierig maakte.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Lexa zuchtte diep toen Matthew haar kant opkeek en tegen haar begon te praten. Geweldig. "Oeps - regel gebroken. Het spijt me," zei ze en ze nam nog een slok, waarna ze zich naar hem toe draaide. "En nee, we fluisterden voor een reden. Dat heet een privé gesprek, ooit van gehoord?" Lexa nam de laatste slok uit haar glas en keek rond. "Wat wil je Matthew? Nog een drankje?"

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 0:09 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lucia keek hem nadenkend aan. "Als je iets eetbaar op je bord wilt morgenochtend, dan is het beter om mij rustig te laten slapen hoor." Antwoordde ze op zijn eerste vraag, ook al moest die waarschijnlijk niet beantwoord worden. "Ja, ik ben inderdaad slim genoeg maar ik vraag me wel af hoe dat zou komen." Zei ze uitdagend.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Catherine liep de plek in waar iedereen was, dacht ze. Ze zag haar broer Matthew met een meid praten. 'Goedemorgen,' zuchtte ze slaperig terwijl ze naast hem ging staan. 'Zullen we na Francis en Allen een potje spelen, het spel lijkt me best interessant. '


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    'Er zijn nog een aantal anderen, als je het nog niet door had' zei Tyler en hij keerde langzaam naar haar toe. Hij nam een diepe hijs en liet zijn blik even op haar branden. 'Geen idee dollface... Wat is je theorie' mompelde hij en hij nam nog een paar slokken. Hij zette zijn, inmiddels lege, glas neer en gebaarde dat het bijgevuld moest worden.


    El Diablo.

    Bas grimaste toen hij de uitdrukking van Jazmin zag. Hij vertelde haar maar niet dat het pijn deed zelfs als hij zijn arm gewoon hield waar hij was. In plaats daarvan keek hij Francis even doordringend aan, als antwoord op zijn nogal domme vraag. Natuurlijk deed het pijn, al zou Bas er niet snel echt over klagen. De kreuntjes die over zijn lippen kwamen waren eerder een reflex.
          "Zie je ergens vreemde knobbels? Zo ja, kan je er dan even op duwen? Dan weet ik het meteen," vroeg hij aan Jazmin. Ondertussen keek hij even waar zijn drankje bleef, maar toen Lucia het op de bar zette, zat er nog geen ijs in. Heel eerlijk zou hem dat normaal niet veel uitmaken, maar nu keek hij bijna meer uit naar de verfrissing dan naar de alcohol, al was dat tweede best een goede verdoving.
          "Hé, man, deze week slaag ik even de training over," zei hij tegen Billy.



    Mhm?

    Billy keek richting Bas en knikte kort, hij wist al honderd procent zeker dat hij de training na dat drankje moest overslaan. "Ik ga wel," sprak hij en stak een sigaret op, "tenzij er iets tussen komt." Kort ging zijn blik over Jazmin maar hjj negeerde haar en leunde met een arm opdebar.


    Everything is illuminated by the light of our past.