• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisjes heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken. Maar wanneer één van de leden bijna vergiftigd wordt, begint het leven nog moeilijker te worden voor de meisjes die als slaaf dienen. De leden zijn tot alles in staat om te weten te komen welke slaaf één van hun heeft proberen te vergiftigen.


    Info
    — In de nacht lopen er enkele criminelen in de stad rond, in de hoop om geld te winnen (wanneer mensen hun geld niet willen afgeven worden ze vermoord). En af en toe, wanneer ze er zin in hebben, nemen ze ook een of meerdere meisjes mee naar hun huis. Deze worden als slaaf gebruikt, of verkocht om geld te verdienen.

    Meer komt.


    List
    Rol
    Voornaam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [+16]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Extra


    Roles Stop op vrouwen
    Kidnapped Girls
    — Lucia Rosie Cleyton ~ Surrexit 1.5
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Cathaleya Amorella Kinsley ~ Harleenquinzel 1.3
    — Kyra Delaney Montoya ~ Valor 1.4
    — Piper Cecilia Shuppert ~ Puckwudgie 1.4
    — Isabelle "Isa" Adams ~ Feniks 1.3
    — Emilia Peterson ~ Littlepanda_ 1.5
    — Male ~ naestivate
    — Lexa Mele Hoarau ~ Syoxisia 1.5

    Criminals

    — Matthew James Blake ~ Surrexit 1.5
    — Tyler Jay Lopez ~ Valor 1.2
    — Caleb Dean Warner ~ Sugar_Coated 1.3
    — Billy Palmer ~ FORMALKOMBAT 1.1
    — Sebastian "Bas" Ryther ~ Frisk 1.5
    — Caitlyn Safiya Lakia ~ Sunrises 1.5
    — Allen Royce ~ Syoxisia 1.5
    — Catherine Rose Blake ~ MoonEyes 1.5
    — Jazmína Valeria Fuensanta ~ Canagan 1.6

    Other
    —



    The house


    De leden komen langs hier binnen.
    Alleen de leden kunnen binnen en buiten geraken. Dit kan dankzij een sleutel.


    Dit is de keuken.
    Hier moeten de meisjes elke ochtend, middag en avond eten maken voor het hele huis. Elke maaltijd wordt met twee gemaakt en dat wisselt elke keer af.


    Hier is de woonkamer van de leden. Hier brengen ze veel tijd door. Iedereen mag hier komen.


    Dit is de plaats waar iedereen zich 's nachts bevind.
    De meiden zijn verplicht om hier in de nacht te werken.
    Ze moeten aan de bar staan, de leden dienen, en ze gezelschappen.


    Dit is de eerste verdieping, hier verblijven al de leden.
    Alleen de criminelen hebben het recht om hier te komen.


    Zo zien de badkamers eruit.
    Er zijn drie badkamers voor de leden. Ze moeten hen delen.


    Iedereen kan van dit zwembad genieten.

    Meisjes die ontvoerd zijn verblijven in een klein huisje naast die van de leden waar ze opgesloten worden in de nacht. 's Ochtends moeten ze om zeven uur wakker zijn, zich klaarmaken en dan naar de woonkamer van de leden gaan om hun te dienen. Dit horen ze ook te doen overdag.



    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    —Er mogen ook meisjes zijn in de criminele bende, maar wel het liefst minder dan jongens
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!

    BEGIN :
    Het is al laat in de avond dus iedereen bevindt zich in de nachtclub. De meisjes hebben elk een dienst*. Er vormt zich een plan om één van de jongens te vergiftigen, namelijk Bas.

    *Diensten van deze avond :
    Aan de bar // Anna, Lexa, Emilia.
    De jongens serveren // Cathaleya, Kyra, Lucia.
    Het eten klaarmaken (dit is al gedaan in de RPG en ze mogen dus gewoon in de nachtclub rondlopen of andere helpen) // Piper, Isabelle.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 9:33 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Zacht beet Jazmín op haar onderlip terwijl haar donkere kijkers zich even op die van Bas richten. Vanuit haar ooghoeken zag ze hoe Lexa ondertussen een drankje neerzetten voor de jongeman, maar daar schonk de brunette echter weinig aandacht aan daar dit voor haar nu geen enkele prioriteit had. Zonder enige vorm van aarzeling stak ze vervolgens haar hand uit naar Bas zijn schouder en peilde voor kort nog éénmaal zijn uitdrukking. “Houd alsjeblieft in je achterhoofd dat klap van een tegenstander vermoedelijk iets pijnlijker is,” waarschuwde ze hem zacht alvorens ze haar vingers vederlicht contact liet maken met de naakte huid van zijn schouder.
          Ze negeerde het effect wat die aanraking bij haar wist te veroorzaken, hoe onschuldig ook, en deed wat hij aan haar gevraagd had. Subtiel gleden haar vingertoppen naar de ronding toe en bleven ze voor luttele seconden rusten op de plek waar haar poelen een bobbel meende te zien. Diep van binnen hoopte ze dat het mee zou vallen en dat ze het wellicht verkeerd had opgemerkt. Echter, helaas had Bas haar al met verschillende verwondingen kennis laten maken en betwijfelde ze of ze er ook daadwerkelijk naast zou zitten. Terwijl Bas iets tegen Billy zei - die haast deed alsof Jazmín lucht was - duwde ze met de toppen van haar wijs en middelvinger op de bewuste plek, waarbij ze haar kaken licht opeen klemde en Bas een verontschuldiging toewierp in de glans van haar ogen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lucia nam een slok van haar water. "Ja, dat weet ik ook wel." Antwoordde het meisje. Het maakte haar ook niet uit voor wie ze eten zou maken.
    "Ik weet het nog niet, maar ik kom er zeker wel achter." Reageerde ze op zijn tweede vraag. Lucia moest toegeven dat ze nieuwsgierig was naar de reden.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 9:31 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Matthew fronste zijn wenkbrauwen. Wie dacht ze wel dat ze was.
    "Je weet toch dat je hier helemaal geen privé-leven hoort te te hebben ?" Zei de jongen nonchalant tegen Lexa. Dat meisje begon hem serieus te irriteren. "Wat jij weet, moeten wij ook weten. Zo simpel is het." Zei Matthew en hij gaf haar het glas in teken dat hij er nog van wilde. "Vul hem maar bij." Zei hij duidelijk.
    Matthew draaide zich om toen hij zijn zusje hoorde. "Ik denk dat je een beetje lang hebt geslapen zusje, het is al avond." Zei hij grijnzend naar het meisje. "Ja, kunnen we doen. Al weet je dat je geen enkele kans maakt tegen mij." Daagde hij Catherine uit.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    (Mt, wow ik heb veel gemist o: )

    Lexa keek Matthew geïrriteerd aan. "Je hebt zelf ook handen en voeten," mompelde ze, waarna ze het glas vastpakte en terug de bar inliep om zijj glas te vullen. Ze zag dat Tyler ook stond te wachten en ze pakte een fles vodka. Ze opende die en staarde Matthew aan, terwijl ze Tylers glas vulde. Omdat ze niet aan het opletten was gooide ze de alcohol voor het grote deel over zijn hand.
    "Shit' Sorry," mompelde ze, waarna ze het wel in het glas gooide en snel de fles weer wegzette. Ze liep terug naar Matthew en zette het glas voor hem neer. "Om terug te komen - we zijn mensen, je gelijken. Geen slaven. We hebben wel degelijk een privé leven skunk."

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 9:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Isabelle kon een sluwe glimlach niet binnenhouden toen ze het gif in het glas zag gaan. Ze herstelde zich gelukkig snel. Ze liep naar de flessen drank en schonk zichzelf een glas in waarna ze achter de bar vandaan liep en op een stoel neer plofte. Ze nipte van het glas en stond op om een praatje te gaan maken. Maar goed dat ze geen dienst had vandaag. Ze zag dat Lexa zich alweer in de nesten had gewerkt even zuchtte ze. Ze stond op en liep naar het groepje toe. Zijn zusje stond er ook bij en ze glimlachte, ze mocht het meisje wel.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 9:57 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Francis glimlachte, 'als ik verlies kots ik van de alcohol over je heen.' Hij gaf de bal een tik waardoor die ook in een gat belandde. 'Hoeveel staat het?'

    Tyler lachte kort. 'Ik wens je veel succes..' mompelde hij en hij nam nog een diepe hijs van zijn sigaret, voor hij hem uit drukte in de asbak. Tyler pakte ondertussen zijn nieuwe glas en nam nog een slok. Hij boog wat naar voren en hield zijn hoofd wat schuin, terwijl hij zijn blik weer over Lucia liet gaan.


    El Diablo.

    "En hier is het ijs," zei Anna luid genoeg zodat hij het zeker zou horen, terwijl ze het schoteltje naast de whisky neerzette.

    [gsm post]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Allen keek even beteuterd toen ook Francis een bal erin gooide. "Een - een," zei Allen en hij zuchtte. "Wat moet ik trouwens doen als ik verlies Francis? Ik ga niet je slaaf zijn, daar heb je de meisjes al voor. Kom met iets beters," zei Allen en hij keek even naar een goede bal. Hij ging klaarstaan en schoot er nog een in.


    That is a perfect copy of reality.

    'Als ik win moet jij een avond met een meid doorbrengen naar mijn keuze, jij moet zeggen of het een slaaf moet zijn of niet.' Francis grijnsde toen Allen een bal er in schoot. 'Je koos de verkeerde bal.' Ik bekeek mijn ballen en zag twee ballen die gunstig voor me waren, ik schoot er 1 in en glimlachte. 'Jou beurt.'

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 12:39 ]

    Allen lachte even. "Ik ben homo," zei hij toen en hij stak zijn tong uit. Was hij niet, hij had alleen geen zin om een nacht te moeten doorbrengen met een meid van zijn keuze. "Hoezo de verkeerde bal? Pfft," zei Allen en hij zuchtte toen Francis zijn tweede er in schoot. Hij keek zijn opties na, er was niks. Allen zuchtte nogmaals en schoot de witte bal in een willekeurige richting.


    That is a perfect copy of reality.

    'Hey Isa!' Zei ze naar haar vriendin die op hen af kwam lopen. Catherine richtte zich nu op Isabelle dan haar broer. 'Ik slaap nou eenmaal lang. Goodbye.' Catherine trok Isabelle mee en keek naar de pooltafel. 'Weet jij hoe je moet poolen?'


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    'Helaas heb je gefaald.' Zegt Francis glimlachend naar de halve bal die Allen speelde. 'Vrijspel voor mij.' Hij zette hem neer en schoot er twee tegelijk in. 'Ik heb ook veel ervaring hiermee.'

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 13:03 ]

    Allen zijn humeur verslechterde met de minuut. "Teveel ervaring," bromde Allen en hij zuchtte diep. Hij schoot een hele bal er in, maar veel nut had het niet. Hij stond toch achter. "Waar heb jij leren poolen?" vroeg hij toen. Zijn blik volgde even Catherine en Isabelle. "Hoort Isa niet achter de bar te staan Catherine? Laat haar dan ook daar staan verdomme," zei Allen chagrijnig.


    That is a perfect copy of reality.