• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisjes heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken. Maar wanneer één van de leden bijna vergiftigd wordt, begint het leven nog moeilijker te worden voor de meisjes die als slaaf dienen. De leden zijn tot alles in staat om te weten te komen welke slaaf één van hun heeft proberen te vergiftigen.


    Info
    — In de nacht lopen er enkele criminelen in de stad rond, in de hoop om geld te winnen (wanneer mensen hun geld niet willen afgeven worden ze vermoord). En af en toe, wanneer ze er zin in hebben, nemen ze ook een of meerdere meisjes mee naar hun huis. Deze worden als slaaf gebruikt, of verkocht om geld te verdienen.

    Meer komt.


    List
    Rol
    Voornaam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [+16]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Extra


    Roles Stop op vrouwen
    Kidnapped Girls
    — Lucia Rosie Cleyton ~ Surrexit 1.5
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Cathaleya Amorella Kinsley ~ Harleenquinzel 1.3
    — Kyra Delaney Montoya ~ Valor 1.4
    — Piper Cecilia Shuppert ~ Puckwudgie 1.4
    — Isabelle "Isa" Adams ~ Feniks 1.3
    — Emilia Peterson ~ Littlepanda_ 1.5
    — Male ~ naestivate
    — Lexa Mele Hoarau ~ Syoxisia 1.5

    Criminals

    — Matthew James Blake ~ Surrexit 1.5
    — Tyler Jay Lopez ~ Valor 1.2
    — Caleb Dean Warner ~ Sugar_Coated 1.3
    — Billy Palmer ~ FORMALKOMBAT 1.1
    — Sebastian "Bas" Ryther ~ Frisk 1.5
    — Caitlyn Safiya Lakia ~ Sunrises 1.5
    — Allen Royce ~ Syoxisia 1.5
    — Catherine Rose Blake ~ MoonEyes 1.5
    — Jazmína Valeria Fuensanta ~ Canagan 1.6

    Other
    —



    The house


    De leden komen langs hier binnen.
    Alleen de leden kunnen binnen en buiten geraken. Dit kan dankzij een sleutel.


    Dit is de keuken.
    Hier moeten de meisjes elke ochtend, middag en avond eten maken voor het hele huis. Elke maaltijd wordt met twee gemaakt en dat wisselt elke keer af.


    Hier is de woonkamer van de leden. Hier brengen ze veel tijd door. Iedereen mag hier komen.


    Dit is de plaats waar iedereen zich 's nachts bevind.
    De meiden zijn verplicht om hier in de nacht te werken.
    Ze moeten aan de bar staan, de leden dienen, en ze gezelschappen.


    Dit is de eerste verdieping, hier verblijven al de leden.
    Alleen de criminelen hebben het recht om hier te komen.


    Zo zien de badkamers eruit.
    Er zijn drie badkamers voor de leden. Ze moeten hen delen.


    Iedereen kan van dit zwembad genieten.

    Meisjes die ontvoerd zijn verblijven in een klein huisje naast die van de leden waar ze opgesloten worden in de nacht. 's Ochtends moeten ze om zeven uur wakker zijn, zich klaarmaken en dan naar de woonkamer van de leden gaan om hun te dienen. Dit horen ze ook te doen overdag.



    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    —Er mogen ook meisjes zijn in de criminele bende, maar wel het liefst minder dan jongens
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!

    BEGIN :
    Het is al laat in de avond dus iedereen bevindt zich in de nachtclub. De meisjes hebben elk een dienst*. Er vormt zich een plan om één van de jongens te vergiftigen, namelijk Bas.

    *Diensten van deze avond :
    Aan de bar // Anna, Lexa, Emilia.
    De jongens serveren // Cathaleya, Kyra, Lucia.
    Het eten klaarmaken (dit is al gedaan in de RPG en ze mogen dus gewoon in de nachtclub rondlopen of andere helpen) // Piper, Isabelle.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 9:33 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Francis gaf Allen een por, 'en jij alsof je een player bent.' Francis draaide zich om en bekeek hoe de meiden met poolen verder gingen.

    Lexa was aan het wachten op een reactie van Isabelle toen Billy tegenover de bar kwam staan en haar begon te wenken. Lexa keek hem fronsend aan toen hij over de badkamer begon - wat moest zij daar nu mee? "Eh.." antwoordde ze toen Billy zei dat ze samen een bad konden nemen, maar ze had de kans niet om hem af te wijzen omdat Billy haar meetrok.
    "Billy, niet om gemeen te zijn - maar ik was in gesprek met Isa, wat wil je?" vroeg Lexa terwijl ze met Billy meeliep. Hij had nu eenmaal haar arm vast. Ze keek nog een keer snel om, maar wist dat ze beter nu niet kon tegenwerken. Ze had zich in de problemen gewerkt bij Matthew en had niet nog meer problemen nodig. "Gaan we daadwerkelijk naar die badkamer of wat?"


    That is a perfect copy of reality.

    Billy fronste, "zij mag ook mee, wil je dat Lexa?" Vroeg hij en deed net of hij aanstalte maakte om terug te gaan maar deed het toch niet en liep door. "Tuurlijk meen ik het, of wil je niet? Het is heel groot en niemand stoort ons; daarnaast heb jij wat uit te leggen hé."
          Hij keek haar even doordringend aan en knikte toen voordat hij doorliep, "het duurt wel even voor het bad is volgelopen maar je vindt het vast niet erg om te wachten," sprak Billy en liep de badkamer binnen, waarna hij iets over het bad heen hing om de goede temperatuur onder controle te krijgen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lexa zuchtte en liet zich meeslepen naar de badkamer. "Nee, het is okay," zuchtte ze en toen ze eenmaal in de badkamer stonden leunde ze tegen de muur aan. Hij dacht na over wat hij net zei. Hoe bedoelde hij: jij hebt wat uit te leggen hé? Lexa volgde Billy's handelingen. "Nee, geen probleem," zuchtte ze. "Ik wil alleen maar even mededelen dat ik liever alleen in bad ga of douche en daarnaast ben ik nog schoon genoeg en is dit een beetje onnodig?" zei ze.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 22:25 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Isabelle keel geïrriteerd op door de opmerking van Jazmín. Billy trok Lexa mee en vroeg haar mee naar de badkamer. Isabelle vestigde haar aandacht op het gesprek toen ze haar naam hoor. Ze haalde opgelucht adem toen ze niet mee hoefde en maakte zich daarom maar snel uit de voeten, achter Jazmín aan die op dit moment even haar reddende engel was.
    "Kan ik anders iets van medicijnen halen, paracetamol of zoiets?" Ze richtte de vraag aan beiden. En probeerde Bas van de andere kant te ondersteunen wat haar een woedende blik van Jazmín opleverde. Snel trok ze haar handen terug en trok een wenkbrauw op.

    [Ik meld me af voor morgen dan vliegen wij namelijk naar huis en moeten we flink wat uitpakken]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Billy keek quasi-verbaasd op toen ze zei dat ze niet met hem in bad wou, hij deed zelfs een stapje terug toen hij de temperatuur goed had gezet. "Sorry, ik wist niet dat je een keuze had," sprak hij sarcastisch en lachte toen; "je snapt toch wel dat er niet veel valt te willen, ik wil gewoon niet alleen in dat bad en het is groot genoeg voor twee personen en ik koos jou. Je moet dat maar gaan zien als een eer."
          Billy trok het shirt over zijn hoofd uit en trok Lexa naar zich toe, "het wordt al warm, wil je voelen?" Vroeg hij plagerig en spette wat water vanuit het bad richting haar. Zelf begon hij zich te ontdoen van zijn broek en onderbroek voor hij half in het water verdween. Erg bang dat ze weg zou lopen had hij niet, waar moest ze heen? Ze kon geen kant op.
          "Weet je waarom ik hier zo vaak ben?" Sprak hij meer tegen zichzelf dan Lexa, hij leunde met zijn ontblote lijf over de rand van het bad en viste uit zijn broekzak een zakje cocaine en hief het omhoog. "Spreekt voor zichzelf."


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lexa rolde haar ogen even en kruiste haar armen toen Billy zei dat ze geen keus had. Ze besloot wel haar mond te houden en keek vanaf de muur toe. Ze liet een geërgerde zucht horen toen Billy zijn shirt uittrok, Lexa naar zich toetrok en wat water naar Lexa toe spetterde. Toen hij zich verder begon uit te kleden sloot Lexa haar ogen even. Ze hoefde dat niet te zien.
          "Billy - ik heb hier echt geen zin in," protesteerde ze en ze probeerde zich los te rukken uit Bily's greep. "Ik ben zeventien en jij vijfentwintig of iets, dit is gross," zei Lexa. Toen liet Billy de reden zien dat hij hier zo vaak was. "Waarom verbaast dat mij dat niks?" vroeg Lexa en ze zuchtte nogmaals. "Daarnaast, wat precies heb ik uit te leggen aan jou?"

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 23:55 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Hij merkte nauwelijks wat er om hem heen gebeurde. De tegels van de vloer schoten onder zijn voeten voorbij, en werden afgewisseld met de planken van het plafond terwijl zijn hoofd bij elke stap op en neer knikte. Alles voelde slap en koud en warm en... zacht. Zelfs in deze toestand was Bas zich bewust van Jazmins armen om hem heen. Hij was zich er echter ook bewust van dat die wc nu echt wel heel snel in het zicht mochte verschijnen.
          Hij probeerde zijn hoofd naar Isabelle te kantelen, waardoor deze gewoonweg hard tegen zijn schouder knalde, en dat was het moment dat Bas besloot dat het echt niet snel genoeg ging. De paniek die de eerste kokhals naar boven bracht, gaf hem genoeg kracht om zich los te rukken en de laatste meters zelf af te leggen. Half lopend, half strompelend kwam hij net op tijd aan en met een harde klap viel hij over de wc heen. Godzijdank deed geen enkele jongen ooit de bril zelf naar beneden.
          "Fucking Hell," hijgde Bas nadat de eerste lading in de wc-pot dreef. Hij kreeg geen kans om een tweede keer te vloeken, aangezien de volgende lading al onderweg was.


    Mhm?

    "Lexa, verdomme, kom nou," sprak Billy op een wat strengere toon en bewoog wat in het bad, met zijn vingers kruimelde hij wat coke op de rand van het bad voordat hij het tot een mooi lijntje spreidde en een vinger tegen een neusgat aanzette om het vervolgens met de ander op te snuiten.
          "Waar ik het over wou hebben? Dat weet jij heel goed." Hij knikte dat ze hier moest komen, "ik ga het niet nog een keer zeggen, ga zitten. Zo'n een ramp is het nou ook weer niet."

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 6:12 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ”Je kan beter maken dat je voor m'n voeten weggaat,” sneerde Jazmín richting Isabelle. Zag deze dan niet dat de jongeman zo snel mogelijk naar de wc moest? Dacht ze nu werkelijk dat een paracetamol binnen zou blijven, of hem ging helpen tegen wat het ook was dat hij ineens onder de leden had? Bas maakte zich echter enkele meters voor het toilet los uit Jazmíns armen en wist wonderbaarlijk genoeg strompelend en wankelend de pot te bereiken.
          Na nog een geïrriteerde blik op Isabelle te hebben geworpen liep Jazmín al snel richting het kleinste kamertje waar Bas zich bevond. Helaas kwamen de kokkende geluiden haar halverwege tegemoet en hoorde ze eenmaal dichterbij hoe de inhoud van zijn maag in de pot kletterde - wat haar pas deed vertragen. “Oh bah,” verliet zacht haar lippen en met een verzuurde uitdrukking op haar gezicht sloeg ze een hand voor haar neus en mond. De brunette kon veel dingen hebben, en ze had dan ook veel voor hem over, maar iemand over zijn nek zien gaan stond niet hoog op haar lijstje en resulteerde meestal in het naar buiten werken van haar eigen maaginhoud.
          ”Ik - eh - wacht daar wel ergens,” zei ze daarom dan ook moeizaam en liet zich enkele stappen terug tegen de muur aan leunen. Dichtbij genoeg om hem te horen roepen mocht dat nodig zijn, maar ver genoeg om in ieder geval geen zure geur te hoeven opvangen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lucia zuchtte. Ze vond het erg ongemakkelijk maar durfde niet te weigeren als Allen erbij was. Ze vulde het glas van Tyler voor de zoveelste keer bij en besloot om er voor zichzelf ook een glas bij te halen. Ze gaf het glas aan Tyler en dronk zelf een slokje van het hare. "Ik denk dat ik maar even ga slapen." Zei het meisje terwijl ze haar glas weer wegzette.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Isabelle irriteerde zich mateloos aan Jazmín. Dan bood ze een keer haar hulp aan respecteerde ze die niet. Ze sjokte verder achter Jazmín en Bas aan. Een verzuurdr lucht kwam hun kant op drijven. Bas hing overduidelijk al over de bril. Ze kneep snel haar neus dicht en moest een paar keer kokhalsen. Jazmín ging een eindje verderop staan met de mededeling dat ze ergens ging wachten. Isabelle zou dus alles weer in haar eentje moeten doen, ze vertikte het. Ze ging het niet doen, wat dan ook.
    "Ik ga niet helpen" snauw ik naar Jazmín "je doet het zelf naar, die lucht daar" ze wees naar het kleine hokje de wc genoemd "is niet te harden." Opstandig ging ik met mijn armen over elkaar naast Jazmín tegen de muur staan.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lexa liep zachtjes naar Billy toe toen hij zijn laatste woorden strenger zei. Ze leunde tegen haar rand en beet op haar lip. "Moet ik eh.. Naakt? Of mag ik op de rand blijven zitten?" vroeg ze toen Billy zei dat ze moest gaan zitten. Ze trok alsnog alvast haar shirt uit. Lexa dacht terug aan de opmerking die ze negeerde, dat ze heel goed wist wat ze uit te leggen had. Het gif? Enkele zweetdruppeltjes vormden er zich weer op haar gezicht.
    "Ik zou niet weten wat ik zou moeten uitleggen?"

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 11:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jazmín trok een van haar wenkbrauwen afkeurend op. Op dit moment was Isabelle haar houding hetgeen wat niet te harden was.
    “Ik heb ook niet gevraagd om je hulp, want het lukt me prima zo,” gromde ze tegen Isabelle, waarbij haar hand zich tot een vuist balde en ze Isabelle met een donkere blik dwong afstand van haar te nemen. De griet werkte haar steeds meer op haar zenuwen en de arrogantie van het kind werkte daar niet aan mee. Nog even en Jazmíns irritatie zou tot een ontploffen komen.
          “En daarnaast heb ik ook geen behoefte aan die brutale mond van je, die heb je maar tegen iemand anders. Je krijgt de nare gewoonte Lexa haar streken over te nemen, Isabelle, en die sieren je totaal niet.”
    Na deze woorden trok ze haar poelen van de jonge vrouw af en blikte een keer in de richting van het toilet, waar Bas in verdwenen was. Haar lippen perste ze tot een bedenkelijke streep en terwijl een frons zich subtiel tussen haar wenkbrauwen nestelde begon ze zich af te vragen waarom Bas - zomaar en uit het niets - ineens zo ziek was geworden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Isabelle rolde met haar ogen Jazmín was uitermate irritant.
    "Sorry dat ik besta hoor, in plaat van me te bedanken voor mijn hulp, ik zal je geschreeuw wel als bedankje zien." ze keek haar uitdagend aan, wat was ze slecht gehumeurd. Isabelle draaide zich om en stevende naar het hokje toe en de geur kwam haar tegemoet. Ze liep naar Bas toe die nog altijd boven de pot hing. Kokhalsneigingen kwamen in haar naar boven ze moest maken dat ze hier weg kwam. Ze trok een kastje open en haalde er wat paracetamols uit, naar haar mening hielp dat voor alles. Ze scheurde wat toiletpapier af en gaf de prop aan Bas, nu kon hij tenminste zijn mond schoonmaken want dit zag er niet heel charmant uit.
    "Hier" zei ze "gebruik deze maar om je mond schoon te vegen en als het kan zou ik zo nog snel een paracetamol innemen, ik zal hem naast de wasbak leggen" ze legde even haar hand op zijn rug maar trok hem al snel terug. Ze had niks met deze jongen en van haar mocht hij dood neer vallen maar hij lag er nu zo zielig bij dat ze het niet kon laten om geen medelijden met hem te krijgen. Snel liep ze naar buiten toe waar ze eindelijk weer fatsoenlijk kon ademhalen.
    "Het zal allemaal wel goed komen met hem" ze sprak tegen Jazmín maar die keek nogal vijandig waardoor het meisje een zucht slaakte "dan ga ik nou, aangezien je het allemaal zo goed alleen kon, geef maar een gil als je me nog nodig hebt" met deze woorden liep het meisje weg.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."