• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    Moet morgen (eigenlijk vandaag) om 6 uur opstaan voor mijn eerste schooldag, ben extreem moe en ga deze dag waarschijnlijk niet overleven, sportdag :(
    Meteen al! De eerste dag van het jaar! Wat moeten die eerstejaars allemaal niet denken, al is het wel leuk om al die gespannen kopjes te zien xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Oh god serieus ontstoken teennagel. Ik ben er even mee bezig geweest en nu klopt hij echt heel erg.


    What would Emma do?

    Whyyy wil iemand een bad nemen van hete saus en chilli pepers? Hij gaat ook nog kopje onder, wat een slimme hond. Natuurlijk doet dat vreselijk pijn aan je ogen.

    Oke, I give up
    Stomme teennagels (cat)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ga huilen van de pijn. :W


    What would Emma do?

    Echt, ik heb al vanalles voor gehad, maar dit is toch een van de ergste pijnen die ik al gehad heb. Jongens wat haat ik dit. Gelukkig ken ik ondertussen al wel een beetje over wondzorg... (the perks of being me... with all my fucking wounds and whatever)


    What would Emma do?

    Ik wil in bed blijven en de hele dag Mystic Messenger spelen, maar helaas heb ik school. Damnit.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nee, nee, nee. Ugh kill me now please.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Need coffee now... Maar vandaag komt mijn nieuwe laptop joepie!


    Tears are words the heart can't say.

    Verveeeeeling. Maar geen zin om terug naar bed te gaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eerste stagedag! Het is spannender dan verwacht D;
    Ik hoop zo erg op eindelijk een leuke stage. Dat ik niet zo enorm jaloers hoef te zijn op klasgenoten die gave dingen doen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mentys schreef:
    Nee, nee, nee. Ugh kill me now please.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als dit me lukt ga ik zo trots op mezelf zijn.. Mezelf kennende ga ik het toch wel verpesten maar hé, at least I tried


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tante en nichtje zijn er ook alweer. Gaat dit nu elke dag gebeuren?
    'Ja, Anna wilde opa zien.' So fucking what? Je kind van 2 is de baas?
    Lekker lui leventje heb je ook. Je kan de tijd dat je bij ons zit ook je huis schoonmaken of boodschappen doen, zodat je man dat niet na zijn werk hoeft te doen. Maar nee, stel je voor dat je met je kind naar buiten moet.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 9:10 ]

    Mentys schreef:
    Als dit me lukt ga ik zo trots op mezelf zijn.. Mezelf kennende ga ik het toch wel verpesten maar hé, at least I tried


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.