• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    Nuka World :333


    Caution first, always.

    Alleen dit fietsendak maakt me al chagrijnig. Tijd om er een klacht over in te dienen. Als je dan mensen gaat verplichten hun fiets daar neer te zetten, zorg dan tenminste dat er ook daadwerkelijk plek genoeg is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gelukkig mag jij wel grapjes over geestesstoornissen maken


    i put the fun in funeral

    Sommige mensen halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan.

    Ik weet dus niet wat ik nu moet doen... ik weet niet of er iemand thuis is en ugh. Ik ga me wel gewoon aankleden, eten pakken en weer boven zitten

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 10:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mijn laptop maakt zoveel lawaai dat ik me echt niet kan concentreren


    i put the fun in funeral

    9GAG weet soms echt mijn hele dag te maken ^^
    Vooral sommige reacties op de posts.

    Eh, het staat niet voor niets onder een spoiler gezien dode herten.


    "Santa and Thor had an argument"

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 10:19 ]

    Pas om 3 uur beginnen op school is echt stom. Maar gelukkig is het weer nog wel goed en kan ik lekker in de tuin liggen met de hond.

    Houuuud op met me na te doen. Verdomde ***. Zowat overal waar ik op reageer, reageer jij, met mijn woorden die je omvormt tot je eigen. Ik heb daar zo'n hekel aan.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 11:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vraag mij soms echt af wat er mis is met jullie. Waarom zou je zo onaardig en vervelend doen? Waarom? Op die manier maak je de wereld er echt niet leuker en beter op hoor. En het is niet dat degenen waar jullie je zo naar tegen gedragen jullie ooit wat misdaan hebben. Eigenlijk is dit het meest sneue gedrag ooit. Als je je zo gedraagt heb je het recht niet om te klagen, want blijkbaar kan je zelf het fatsoen niet eens opbrengen om een beetje begripvol en vriendelijk naar andere mensen te doen. Echt. Teleurstellend dit.


    Happy Birthday my Potter!

    O, lol, ik heb mijn zusje zo lang niet gezien dat ik nu dagelijks vergeet dat zij normaal tot 2 uur in de middag slaapt. Whatever, zij ligt tot 1 uur in de nacht te bellen met haar vriendje, wat mij wakker houdt. Dan mag ik vanaf 10 uur best wel mijn muziek op vol volume hebben. (:


    // Het is wel te merken dat heel Q weer naar school moet. (cat)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 12:03 ]

    Heb ik eindelijk het nummer van iemand die in dezelfde situatie zit, weet ik niet hoe ik moet beginnen met praten aangezien dit onderwerp zo moeilijk en gevoelig is.


    Caution first, always.

    We zijn dus alleen met twee jongens?
    Eentje is verliefd op je en die ander kan ook niet helemaal zonder je
    Word vast leuk...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Yeey nieuwe laptop is er! En 1 deel van mijn gigantische bestelling is er ook, nu nog de rest en wachten tot mijn boekenbox die ik reeds 3 maand geleden bestelde eindelijk toekomt. Enthousiast! (Voor een keer haha)


    Tears are words the heart can't say.

    Je hebt hoger gescoord dan 97.34% van de bevolking.
    Je hebt hoger gescoord dan 95.22% van de bevolking.
    Je hebt hoger gescoord dan 99.18% van de bevolking.

    What, are you kidding me? Ik ben echt niet zo slim hoor...
    Hoeveel % heeft iemand met een IQ van meer dan 129 dan (zeg 160)? 327% ofzo?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 13:17 ]