• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    in mijn onderbroek op bed chips eten en star trek kijken en heel hard doen alsof school niet al begonnen is lalalalala


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Geen zin


    16 - 09 - '17

    Hmm nope nope

    MonChevy schreef:
    M'n moeders oom is uiteindelijk om iets voor half 3 heen gegaan. Rest in peace.


    Gecondoleerd!


    16 - 09 - '17

    Echt, dankjewel voor het terug betalen. Help me eraan herinneren dat ik nooit meer geld uitleen --'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Whooaaaa stemmingswisselingen van hier tot Tokyo :'D Maar hé, het is allemaal best positief. Chocolade met Butter Scotch helpt daar natuurlijk ook bij hehe


    // Man ik ben verliefd op The Sound Of Silence van Disturbed (H).(H)

    Voor het eerst echt bezig met character building, en het is echt lastig. Hoe verzinnen mensen dit alles?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 18:48 ]

    Ik heb treeeeek. En twijfel of ik wel of niet naar boogschieten zal gaan vanaaf. Hmm...

    Edit: We eten kennelijk zometeen stampot bieten. Is dat lekker? o.O Het ziet er niet zo lekker uit namelijk. Doet me op de een of andere manier denken aan rode kool en dat vind ik onwijs vies. xp

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 18:57 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    Ik heb treeeeek. En twijfel of ik wel of niet naar boogschieten zal gaan vanaaf. Hmm...

    Edit: We eten kennelijk zometeen stampot bieten. Is dat lekker? o.O Het ziet er niet zo lekker uit namelijk. Doet me op de een of andere manier denken aan rode kool en dat vind ik onwijs vies. xp


    Bietjes zijn meestal zoet, ze zijn best lekker maar hebben een heel expliciete smaak, dus het hangt er vanaf of je het lekker vind (: Het is in ieder geval heel anders dan rode kool (vind ik)!

    Villainess schreef:
    (...)

    Bietjes zijn meestal zoet, ze zijn best lekker maar hebben een heel expliciete smaak, dus het hangt er vanaf of je het lekker vind (: Het is in ieder geval heel anders dan rode kool (vind ik)!


    Ghehe vooral dat laatste vind ik heel positief. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    Ik heb treeeeek. En twijfel of ik wel of niet naar boogschieten zal gaan vanaaf. Hmm...

    Edit: We eten kennelijk zometeen stampot bieten. Is dat lekker? o.O Het ziet er niet zo lekker uit namelijk. Doet me op de een of andere manier denken aan rode kool en dat vind ik onwijs vies. xp

    Rode kool is fucking lekker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Animato schreef:
    Ik heb treeeeek. En twijfel of ik wel of niet naar boogschieten zal gaan vanaaf. Hmm...

    Edit: We eten kennelijk zometeen stampot bieten. Is dat lekker? o.O Het ziet er niet zo lekker uit namelijk. Doet me op de een of andere manier denken aan rode kool en dat vind ik onwijs vies. xp


    Jaa jammie!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn smoothie smaakt naar ... verf? D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil op zich wel mee chillen in 't Vondel morgen, maar ik heb geen zin om naar A'dam te moeten...
    Ik ben gewoon te lui om er naartoe te gaan en om uit te zoeken hoe ik bij 't park kom.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Deze portie patat is niet goed gevallen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt