• Ik was net onderzoek aan het doen voor een verhaal en kwam op een site een advertentie over een IQ-test tegen. Omdat ik altijd al wilde weten wat mijn IQ ongeveer is, ging ik de test doen en schrok wel van de lastige opgaven. Al was het een stuk makkelijker toen ik minder moeilijk ging nadenken.
    Uiteindelijk haalde ik een gemiddelde score van 129, wat volgens de tabel met scores 'begaafd is'. Well, dat is een meevaller (:

    Hier is de test te doen, al is hij eigenlijk bedoeld voor 18 plussers. Als minderjarige kan je de test ook doen, maar dan is de uitslag niet helemaal accuraat voor als je volwassen wordt.

    Ik ben benieuwd of jullie de test ook willen doen, of dat jullie al weten hoe je IQ is (:



    - Alleen bij de reken opgaven heb je tijd. Het zijn tekst vragen en dat maakt het wel lastiger om snel te doen.
    - Je maakt na het eerste onderdeel een account en hoeft niet per se je telefoon nummer in te vullen, als je op het pijltje omhoog of omlaag in de balk klikt kan je op verder klikken.
    - Aan het eind krijg je de uitslag via de mail en kan je altijd weer je score terug zien.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 13:21 ]

    Als ik thuis ben, ga ik hem eens doen (:

    Btw: ik ben dol op de mensen op mijn facebook, die een IQ test doen van 10 vragen waar dan uitkomt dat ze een IQ hebben van 150, en dat nog daadwerkelijk geloven :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MT


    "Ignite, my love. Ignite."