• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Tandenstoken is kut maar het moet en mijn tandvlees bloedt en ik heb een beetje kiespijn en meh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zoek één keer op of witte haarverf bestaat, direct allerlei reclame lolol

    [ bericht aangepast op 2 sep 2016 - 20:04 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil eigenlijk niet dat die vriend van m'n ma bij de presentatie komt van mijn PWS, maar als ik dat zeg, dan heb ik geheid weer ruzie. Hoe moet ik dit gaan doen? Kan ik het maken om aan m'n mentor te vragen geen uitnodiging te sturen? Het is namelijk niet dat ik bepaald close ben met hem of zo..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Net thuis, direct oom, tante, neefje en nichtje over de vloer die ook al verdomde druk en hyperactief zijn. Wat een gestamp en geschreeuw in huis. Het zou fijn zijn als ze één (maar één) dag in de week thuis blijven en niet bij ons langs komen. Ze kunnen hier beter gaan wonen, zo vaak en lang zijn ze er.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2016 - 19:04 ]

    Guess who found a job (krul)

    Eindelijk weer thuis.


    Your make-up is terrible

    Dit is serieus niet meer grappig :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    FUCK IK HEB Eindelijk die fucking kaas. YES. Mijn kaas.


    Your make-up is terrible

    Verdomme.. Ik wil echt huilen en een film kijken maar ik heb 0,0 concentratie dus ik ga maar muziek luisteren tot ik sterf van de hoofdpijn en dan tot rust kan komen nadat ik me in slaap huil. Wat een goed idee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Assassin schreef:
    FUCK IK HEB Eindelijk die fucking kaas. YES. Mijn kaas.


    I lol'd :')

    Assassin schreef:
    FUCK IK HEB Eindelijk die fucking kaas. YES. Mijn kaas.


    Dat is het meest enthousiaste bericht over kaas dat ik ooit gelezen heb, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ledecky schreef:
    (...)

    We zaten met tijdsgebrek. :x Nog steeds eigenlijk.


    Nog vier dagen. Ik wil dat dit stopt. D:


    Gelukkig komen er binnenkort weer nieuwe mods bij ^^

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat is het meest enthousiaste bericht over kaas dat ik ooit gelezen heb, hahaha


    Het is de allerlekkerste kaas die ik in mijn 24 jaar gegeten heb en je kan hem nergens kopen. x_x Eens in het jaar gaat mijn moeders collega naar haar tante in Zwitserland en die maakt die kaas zelf en dan neemt ze kaas mee terug en dan ben ik de gelukkigste persoon op aarde.


    Your make-up is terrible

    Villainess schreef:
    (...)

    Gelukkig komen er binnenkort weer nieuwe mods bij ^^


    Ik vrees dat die het in bet begin ook nog iets te druk gaan hebben. :') Maar we doe ons best. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Omg ik lig soms helemaal dubbel van next boy/girlband. Hoe vals xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.