• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    _Silence schreef:
    Ik ga dood door mijn tto opleiding ik had AK in het Engels de grootste nachtmerrie ooit (huil)

    je went eraan!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb het idee dat ik ben overreden door een strontkar...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee over wie je het hebt, maar als je het over mij hebt, kom naar me toe en mep me in mijn gezicht :') Het is heel verwarrend.

    Waarom zou ik het over jou hebben?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm. Blij dat het zo weekend is.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kaas lolly. Thanks 24 kitchen, nu krijg ik dat niet meer uit m'n hoofd vandaag


    26 - 02 - '16

    Lolicia schreef:
    (...)
    Waarom zou ik het over jou hebben?


    Dat vroeg ik mij dus ook af. Maar omdat het niet duidelijk was over wie je het had en het steeds maar een paar posts van een post van mij vandaan was, wilde ik het toch even zeker weten. Ik heb liever dat mensen het recht in mijn gezicht zeggen namelijk. Maar het blijkt nu niet het geval te zijn, gelukkig.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2016 - 13:28 ]

    Omg. Dat ga ik doen als ik een dag vrij heb: Tarte tartin maken D:


    26 - 02 - '16

    Ben benieuwd hoe het papa vergaat. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Villainess schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik mij dus ook af. Maar omdat het niet duidelijk was over wie je het had en het steeds maar een paar posts van een post van mij vandaan was, wilde ik het toch even zeker weten. Ik heb liever dat mensen het recht in mijn gezicht zeggen namelijk. Maar het blijkt nu niet het geval te zijn, gelukkig.

    Ik lees noch let niet op de posts van anderen, behalve als ze mij gequote hebben of dat mijn oog op wat valt als ik het LJH open.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Papa is echt lang weg. Ik begin me zorgen te maken. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wist niet dat 'de week van ...' nog bestond, leuk (: Ik ken bijna nooit iemand die er in staat, maar ik vind het een leuk initiatief.

    Oehhhh we zijn gevraagd voor een cosplay event. Nice ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Sommige mensen vinden het echt lastig om dank je wel te zeggen.

    "Kan u goed in een team samenwerken?" is toch wel een pijnlijke vraag als juist dat er mogelijk voor zorgt dat ik deze baan niet kan houden ):


    26 - 02 - '16

    Bah, ga ik net op weekendkamp als er een dip in het weer zit :C


    Stenenlikker