• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Hmmpf. -.-'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze gast is zo bleek en heeft echt zo wit haar :o
    Maar geen albino, I am sure about it.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik lag al bijna te slapen, word er aangeklopt. Dus ik trek mijn broek aan en kijk door mijn ouders raam naar buiten, rijd er een post nl busje weg. Welke idioot bezorgd er om half 9 's avonds.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als jullie gewoon weg waren gegaan..
    Nu moet ik maar gewoon wachten tot jullie gaan slapen, al kan dat niet heel lang duren. En anders schop ik jullie gewoon naar bed. Ik heb daar wel zo mijn argumenten voor. Ze zullen toch wel voor 12 uur gaan slapen? Tenminste, als ze zo moe zijn als ze zeggen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Villainess schreef:
    Guess who found a job (krul)


    Jij? (bloos)

    ---

    Ik woon al twintig jaar in dit huis, maar dit is de eerste regenbui die ik me kan herinneren waarbij het serieus klinkt alsof de zolder boven me langzaam vol loopt met water. Niet dat dat zo is. Hoop ik. Toch mild zorgwekkend, dit. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    verdikkeme ik wist wel dat ik gewoon door had moeten schrijven want nu ben ik helemaal uit de emo schrijfbubbel en nu heb ik geen idee meer hoe ik de angst werkelijk angsty kan maken in plaats van gewoon trieste feiten die niks doen met een lezer

    voor iemand die zo trots is op dat ze zo lang schrijf ben ik behoorlijk bagger in schrijven op een manier die werkelijk wat doet met mensen ugh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Huh, er ligt een pakje voor me bij de buren. Heb ik iets besteld dan?


    Your make-up is terrible

    Balls balls balls!!


    26 - 02 - '16

    Boei ik nou echt niks? Jezus man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb een oversized hoodie met een unicorn op de rug besteld. I like it.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kan echt cringen door dit programma. Bah.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wow, ik kan echt niet tegen mensen die klagen over wat 'vrienden' tegen hen doen en dan zelf hetzelfde flikken. :'D Daarom heb ik geen vrienden.


    Your make-up is terrible

    Deze brief had ik eigenlijk niet moeten lezen. Ik zou niet eens moeten weten dat hij bestaat. En toch, wauw, tranen in mijn ogen ook al is het zo lang geleden. Ik mis je nog steeds iedere dag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    Wow, ik kan echt niet tegen mensen die klagen over wat 'vrienden' tegen hen doen en dan zelf hetzelfde flikken. :'D Daarom heb ik geen vrienden.


    Dat heb ik ook eens gehad. Ik zei tegen een vriendin dat ze altijd bij mij mocht aankloppen, letterlijk en figuurlijk, maar nog geen uur later las ik op Facebook 'ik heb helemaal niemand!' Toen dacht ik echt van 'en wat ben ik dan? Een aardappel?' :W


    26 - 02 - '16

    Stiekem is mijn nieuwe laptop toch wel fijn.


    "Ignite, my love. Ignite."