• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Er zit een spin op het plafond, oh mijn god. JIJ BLIJFT DAAR ZITTEN EN VERROERD JE NIET!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    Vincent aflevering van Dr Who. Try not to cry... cry a lot.

    Nu lekker 10 things I hate about you kijken want ik heb echt 0% energie om iets te doen. :')



    omg that is such a good one

    en ook voor dat tweede niets dan liefde


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sherlolly, i ship it!


    Draco dormiens nunquam titillandus


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga mijn laptop nu al weg doen en lekker even lezen. In een boek. Heerlijk!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Deze laptop was nooit echt stil, maar voor mijn gevoel maakt hij steeds hardere pruttelgeluiden en dat baart me toch wat zorgen voor een apparaat dat nog geen jaar oud is. Sst, lieverd, het is oké.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het gaat zó goed hier!

    Ha. Haha. Hahahahahah. Wie houd ik ook voor de gek. Ik wil niet meer :'(


    26 - 02 - '16

    Nog even uit het theorieboek lezen of zal ik dat zo in bed doen, zodat ik nu nog even Youtube kan blijven kijken, hmm.
    Nee, ik ga gewoon om half tien naar boven en dan kan ik nog even een heel paragraaf (heet dat zo?) lezen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    coffee shop AU here i come


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    coffee shop AU here i come


    Wie wat waar?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik mag mijn emotie niet tonen op werk en ik besteedt mn pauze huilend op de wc. I'm fine, I'm totally fine! ):


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Wie wat waar?

    Ik heb besloten om een Hannibal coffee shop AU te schrijven zonder de personages OOC te laten worden (of in ieder geval het te proberen tot ik sterf)

    Wish me luck I'm going in deep


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga echt nog eens met mijn pen over mijn laptop "scrollen" in plaats van mijn styluspen :W
    Struggles van een onhandig persoon


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh mijn god dit is smerig. Ik heb zo'n Jillz met Raspberry en gad-ver-damme. Dit smaakt naar die vieze vitaminetabletjes en het is zo bitter als de pest. Nee, geen goede keuze.

    En als er nu iemand gaat zeggen; Oooh, jij drinkt toch niet. Nee, maar dit was om te proberen en ew, die alcohol overheerst fucking erg. BAH! Ik ga zo kotsen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.